به‌روزرسانی اندروید مارشمالو

به‌روزرسانی اندروید مارشمالو برای دیوایس‌های اکسپریا زد 2 و زد 3 عرضه شد

سونی به دنبال این بود تا بتواند اندروید 6.0 مارشمالو را برای دیوایس‌های خود عرضه کند و در این زمینه موفق نیز شد. طبق خبری که به دستمان رسیده به‌روزرسانی اندروید مارشمالو برای دیوایس‌های اکسپریا زد 2 و زد 3 نیز عرضه شده است.

کمپانی ژاپنی به تازگی شروع به عرضه‌ی به‌روزرسانی اندروید مارشمالو برای دستگاه‌های سری اکسپریا زد 2 و زد 3 کرده که در کنار گوشی‌ها می‌توان تبلت اکسپریا زد 2 (Xperia Z2) را نیز در میان این محصولات مشاهده کرد.

البته اقدام سونی را باید ستود زیرا سعی کرده تا دیوایس‌های قدیمی خود را به این سیستم عامل جالب مجهز کند و نشان دهد که هنوز از محصولات قدیمی خود حمایت می‌کند. در این لیست می‌توان گوشی سونی اکسپریا زد 2 (شماره مدل D6503)، اکسپریا زد 3 (شماره مدل D6603) و همچنین مدل کامپکت اکسپریا زد 3 (شماره مدل D5803) را مشاهده کرد که قرار است به‌روزرسانی اندروید مارشمالو را دریافت کنند.

جالب است بدانید که اوایل این هفته به‌روزرسانی اندروید 6.0.1 رسما برای چند دستگاه دیگر سونی عرضه شد که در برنامه‌ی بتای این کمپانی قرار نداشتند. از دستگاه‌هایی که این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند می‌توان به دیوایس‌هایی مانند سونی اکسپریا زد 2 (D6502 و D6503)، اکسپریا زد 3 (D6603 ،D6653 و D6646) و همچنین اکسپریا زد 3 Dual اشاره کرد. البته لیست در اینجا تمام نمی‌شود و هر دو مدل تبلت اکسپریا زد 2 و اکسپریا زد 3 کامپکت با شماره مدل‌های D5803 و D5833 نیز در لیست مشاهده می‌شوند که کاربران این دیوایس‌ها می‌توانند با نصب نسخه‌ی جدید اندروید مارشمالو از این سیستم عامل قدرتمند بهره ببرند.

همان‌گونه که انتظار می‌رود به‌روزرسانی اندروید 6.0.1 شامل رابط کاربری جدیدی برای دوربین، اپلیکیشن‌ها، تنظیمات حریم شخصی و همچنین مدیریت بهتر عمر باتری خواهد بود که باعث می‌شود لذت کار کردن در محیط این سیستم عامل دو چندان شود. در نظر داشته باشید که حالت Doze جانشین حالت STAMINA شده که در نتیجه عملکرد باتری را بهبود می‌بخشد. البته گفته شده که سونی می‌خواهد دوباره حالت STAMINA را در به‌روزرسانی‌های بعدی سیستم عامل اندروید معرفی کرده و به دیوایس‌های خود بازگرداند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*