رنگ صورتی گلکسی اس 7 و اس 7 اج در کره جنوبی عرضه شد

سامسونگ به تازگی از رنگ پنجم پرچم‌داران خود یعنی گلکسی اس 7 (Galaxy S7) و گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 Edge) رونمایی کرد. کاربرانی که منتظر عرضه‌ی رنگ صورتی گلکسی اس 7 و اس 7 اج هستند دیگر می‌توانند رنگ رز طلایی را در میان رنگ‌بندی سفید، سیاه، طلایی و نقره‌ای این مدل‌ها مشاهده کنند.

در حال حاضر کاربران کشور کره‌ جنوبی می‌توانند از امروز به فروشگاه‌ها مراجعه کرده و رنگ صورتی گلکسی اس 7 و اس 7 اج را در ویترین‌ فروشگاه‌ها تماشا کنند. البته خبر خوبی نیز که وجود دارد این است که کمپانی کره‌ای قصد دارد این مدل از گلکسی اس 7 و اس 7 اج را در دیگر بازارهای جهان عرضه کند.

هرچند سامسونگ دقیقا مشخص نکرده است که در کدام بازارها این رنگ‌بندی را عرضه خواهد کرد و ما در حال حاضر نمی‌دانیم که آیا به صورت رسمی این رنگ‌بندی در ایران عرضه خواهد شد یا خیر اما بی‌شک به‌صورت غیر رسمی در بازار ایران به فروش خواهد رسید.

البته در نظر داشته باشید که این رنگ‌بندی جدید نسبت به دیگر مدل‌ها هیچ تفاوتی نخواهد داشت و از سیستم عامل اندروید بهره برده، سخت افزار کاملا مشابه با دیگر مدل‌ها داشته و همچنین در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم خواهد بود. در ادامه می‌توانید به تماشای تصاویر رونمایی از رنگ صورتی گلکسی اس 7 و اس اج در کره جنوبی بپردازید.

گالری تصاویر رنگ صورتی گلکسی اس 7

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*