فیلم Warcraft

فیلم Warcraft را تابستان امسال روی دیسک‌های 4K Blu-ray ببینید

فیلم Warcraft شاید از جمله عناوینی است که هر گیمری را می‌تواند به خود جذب کند. این فیلم که بر اساس مجموعه بازی‌های ویدیویی وارکرافت تولید و ساخته شده است، قرار خواهد بود تا به‌وسیله کمپانی سازنده آن در قالب دیسک‌های 4K Blu-ray نیز عرضه گردد. این فیلم در تابستان سال جاری اکران خواهد شد.

تابستان امسال فیلم Warcraft را با بهترین کیفیت در خانه تماشا کنید

اگر از علاقه‌مندان به تماشای فیلم‌ها با رزولوشن بسیار بالا هستید، باید بدانید که کمپانی «یونیورسال پیکچرز انترتینمنت» تابستان پیش رو چندین عنوان محبوب را با کیفیت 4K Ultra HD Blu-ray عرضه خواهد کرد که از مهم‌ترین این عناوین باید به فیلم Warcraft شگفتی ساز بلیزارد اشاره کرد. فیلمی که به نظر می‌رسد آغازی بر یک سری تازه‌ی فیلم سینمایی محبوب است.

علاوه بر این فیلم یونیورسال پیکچرز اعلام می‌کند که تا پایان سال جاری بیش از 100 عنوان دیگر را نیز با این کیفیت برای مخاطبین ارائه خواهد کرد اما نزدیک‌ترین آن‌ها عنوان محبوب وارکرافت است که در تابستان پیش رو رخ خواهد داد.

برخی از کارشناسان ادعا می‌کنند که دیسک‌های بلوری 4K دیگر جایگاه خودش را از دست داده است. با سرویس‌های استریمینگی که حالا قادر هستند تا فیلم‌ها را با کیفیت 4K به مخاطبین خود ارائه دهند، به نظر می‌رسد که خرید دیسک‌های بلوری نمی‌تواند یک نیاز مبرم باشد. با این حال هنوز هم بسیاری از علاقه‌مندان به فیلم‌های سینمایی علاقه خاصی را به جمع آوری کالکشن‌های دیسکی فیلم‌های محبوب دارند.

فیلم Warcraft در واقع برگرفته از مجموعه بازی‌های ویدیویی وارکرافت است که توسط کمپانی‌های بزرگ بلیزارد انترتینمنت و یونیورسال پیکچرز تولید شده است. «دانکن جونز» کارگردانی این فیلم را عهده دار شده است و ستارگانی نظیر «تراویس فیمل»، «بن فاستر» و «پائولا پاتون» در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت. لازم به ذکر است تولید موسیقی این فیلم نیز بر عهده موسیقی‌دان ایرانی «رامین جوادی» خواهد بود. بدون شک بسیاری از علاقه‌مندان به سری بازی‌ وارکرافت بی‌صبرانه منتظر هستند تا فیلم محبوبشان را بر روی پرده‌های سینما نظاره کنند. فیلم Warcraft در تاریخ 10 ژوئن سال جاری معادل 21 خرداد ماه به‌صورت رسمی بر روی پرده سینماهای جهان خواهد رفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه