بند هرمس

بند هرمس برای ساعت اپل آماده برای فروش

در ابتدای ماه آوریل شرکت اپل اعلام کرد که از بندهای بهاری هرمس برای ساعت‌های خود استفاده خواهد کرد. بند هرمس ساعت اپل علاوه بر این که جذابیت‌های رنگی خاصی دارند، برای اولین بار به مشتری‌ها امکان می‌دهند تا بند ساعتشان را مجزا از خود ساعت خریداری کنند. پیش از این برای خرید بند ساعت هرمس باید حتما یک ساعت اپل نیز خریداری می‌شد.

گفته می‌شود که بند هرمس برای کسانی که دوست دارند ساعتشان کمی اشرافی‌تر به نظر برسد یک گزینه عالی است. شاید به همین دلیل باشد که اپل تصمیم گرفته بند هرمس را برای ساعت‌هایش از طریق فروشگاه آنلاین اپل استور به فروش بگذارد. هر بند Hermes Single Tour به قیمت ۳۴۰ دلار به فروش می‌رسد و در رنگ‌های آبی یاقوتی (یاقوت کبود)، قهوه‌ای آهویی، نارنجی آتشین و سیاه در مدل‌های ۳۸ و ۴۲ میلیمتری عرضه شده است. مدل ۳۸ میلیمتری به خریداران دو گزینه اضافی آبی طاووسی و سفید را نیز برای خرید ارائه می‌کند.

اگر بند Hermes Double Tour را ترجیح می‌دهید، می‌توانید آن را به قیمت ۴۸۰ دلار در دو نسخه معمولی و بند بلند خریداری کنید. مدل معمولی آن به رنگ‌های سفید، آبی کبود، آبی مایل به سبز (طاووسی) نارنجی آتشین، قهوه‌ای آهویی عرضه می‌شود و مدل بند بلند آن فقط رنگ قهوه‌ای آهویی را داراست.

آخرین گزینه که البته بیش از سایرین قابل توجه است، مدل Cuff بند هرمس است که فقط در اندازه ۴۲ میلیمتری و به رنگ قهوه‌ای آهویی عرضه شده. این مدل از همه گرانتر بوده و به قیمت ۶۹۰ دلار به فروش می‌رسد.

اگر به وبسایت فروشگاه آنلاین اپل استور سری بزنید مدل‌های دیگری از بندهای ساعت اپل را نیز می‌توانید پیدا کنید که رنگ‌های خاص‌تر و متنوع‌تر دارند. اما اگر یک بند گرانقیمت و خاص می‌خواهید آنگاه بی‌شک انتخاب شما حتما یکی از بندهای هرمس خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*