گوشی شیائومی مکس

رندر جدید گوشی شیائومی مکس به بیرون درز کرد؛ فبلتی مشابه می 5 خواهد آمد

باری دیگر رندرهای جدیدی از گوشی شیائومی مکس به بیرون درز کرده است. اگر این رندرها مربوط به محصول نهایی باشند باید گفت که این هندست نسخه بزرگ‌تر می 5 خواهد بود و طراحی کاملا مشابهی را با این محصول در تمامی جزئیات ظاهری خواهد داشت. هرچند که شیائومی آن را تأیید یا تکدیب نکرده است.

شیائومی قصد دارد تا به لطف محصولاتی مناسب و استراتژی درست، موفقیت‌های سال گذشته خودش را باری دیگر تکرار کند. این کمپانی پس از هواوی به دومین رقیب جدی چینی برای بزرگان بازار گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است. همانطور که در گذشته نیز به آن پرداختیم شیائومی فروش 80 میلیون در سال گذشته را هدف گذاری کرده بود ولی 70 میلیون دستگاه گوشی هوشمند فروخت که البته آمار بسیار خوبی برای آن‌ها به حساب می‌آید.

همچنین این کمپانی اخیراً فروش پرچم‌دار خود می 5 را آغاز کرده و تا چندی دیگر باید منتظر عرضه ردمی 3 پرو آن‌ها باشیم. اما اگر دنبال کننده اخبار این برند چینی باشید، شیائومی قصد دارد تا دو محصول دیگر را نیز در سال جاری معرفی کند. یکی از آن‌ها گوشی شیائومی مکس بوده که در هفته‌های آینده معرفی خواهد شد و دیگری نیز می نوت 2 است که بر اساس اطلاعات ما اواخر سال 2016 در معرض همگان قرار خواهد گرفت.

گوشی شیائومی مکس برادر بزرگ‌تر و مشابه می 5 خواهد بود؟

این کمپانی هفته گذشته نظرسنجی را در وب‌سایت رسمی خود به راه انداخت تا نام محصول آینده شیائومی را مصرف کنندگان آن انتخاب کنند. سرانجام گوشی شیائومی مکس نامی بود که بیشترین رأی را آورد و به تصویب رسید. دقیقاً یک روز بعد تصویری از پنل جلویی این گوشی منتشر شد و حالا تصویر دیگری از این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است که به گفته مطبوعات چینی رندر نهایی گوشی شیائومی مکس خواهد بود.

گوشی شیائومی مکس

با توجه به رندر جدید این فبلت به نظر می‌رسد که بین طراحی آن و مدل می 5 این کمپانی تغییری وجود نخواهد داشت. در اصل گوشی شیائومی مکس را باید برادر بزرگتر آن دانست. کلید فیزیکی هوم در زیر صفحه نمایش قرار گرفته مطابق می 5،  دو عملکرد کلید هوم/اسکنر اثر انگشت را دارا خواهد بود. حتی جای کلید‌های پاور و تنظیم ولوم صدا نیز در این رندر جایگاهی مشابه با می 5 دارند.

اگر بخواهیم در ارتباط با مشخصات سخت افزاری این محصول صحبت کنیم باید متذکر شد که هیچ یک از این اطلاعات توسط شیائومی تأیید یا تکذیب نشده‌اند. گوشی شیائومی مکس به یک صفحه نمایش 6.4 اینچی با کیفیت QHD مجهز خواهد بود. وجود تراشه‌ی اسنپدراگون 820 نیز باعث شده تا دیگر نتوانیم این گوشی را یک محصول میان رده بخوانیم. در انتها باید اشاره کرد که اندروید مارشمالو در کنار رابط کاربری MIUI 7 میزبان مصرف کنندگان این فبلت غول پیکر خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*