خودرو الکتریکی LeEco

خودرو الکتریکی LeEco معرفی شد؛ تحولی نو در قاره کهن

از دیدن تیتر این خبر تعجب نکنید. درست است خودرو الکتریکی LeEco شب گذشته و طی یک مراسم، برای نخستین بار معرفی شد تا این کمپانی چینی نشان دهد می‌خواهد رقیب جدی برای تسلا موتور و سایر بزرگان تولیدکننده این صنعت باشد.

تا به امروز محصولات مختلفی را از کمپانی چینی LeEco دیده بودیم. همگی یا تلفن هوشمند بودند یا تلویزیون‌هایی با سایز‌های کوچک و بزرگ که با نام قبلی آن‌ها LeTV قابل عرضه بودند. اما روز گذشته این کمپانی همه را شوکه کرد و به جهان نشان داد که دوست ندارد نام این برند تکنولوژی تنها با خرده محصولاتی مانند گوشی هوشمند شناخته شود.

هرچند که در اواسط سال جاری این شرکت با سرمایه گذاری بر روی خودروهای فارادی و آستون مارتین نشان داد که علاقه خاصی جهت ورود و فعالیت در این صنعت دارد، شب گذشته طی یک مراسم شاهد پرده برداری از نخستین خودرو الکتریکی LeEco با نام اختصاصی LeSEE بودیم.

خودرو الکتریکی LeEco

خودرو الکتریکی LeEco با نام LeSEE به ناوگان تاکسیرانی خصوصی ملحق خواهد شد

این رونمایی دارای سناریوی از پیش نوشته شده بسیار جذابی بود. پس از آن که خودرو الکتریکی LeEco به روی صحنه آمد، مدیرعامل کمپانی LeEco «جیا یوتینگ» نیز بر روی صحنه حاضر شد و با یک نمایش زنده قابلیت‌هایی نظیر رانندگی و پارک خودکار این اتومبیل زیبا را به واسطه فرمان‌های صوتی و اپلیکیشن موبایل مخصوص به آن به حضار معرفی کرد.

هرچند که مسافت طی شده توسط این اتومبیل بسیار کم بوده اما می‌توان گفت که چنین پیشرفتی می‌تواند صنعت این کشور آسیایی را دگرگون سازد. یوتینگ در این باره می‌گوید که این کمپانی قصد دارد تا یک ناوگان تاکسی رانی مستقل متشکر از خودرو LeSEE را راه اندازی کند. در ویدیو زیر می‌توانید لحظات مربوط به معرفی این محصول همراه با اجرای فرمان صوتی آقای یوتینگ را مشاهده کنید.

وی پس از اجرای موفقیت آمیز فرمان خود از سوی این اتومبیل الکتریکی نمی‌تواند خودش را کنترل کند و اشک از چشمان او سرازیر می‌شود. بدون شک چنین پروژه موفقیت آمیزی نه تنها آینده این کمپانی بلکه صنعت چین را با نگاهی تازه‌تر در میان جوامع بین‌المللی مواجه می‌سازد.

خودرو الکتریکی LeEco از ویژگی‌های جذابی برخوردار است که آن را نسبت به سایر رقبا متمایز می‌سازد. چراغ‌های جلوی این محصول قابلیت تغییر رنگ دارند. درب‌های جلویی این ماشین معمولی بوده و درب‌های قسمت عقبی عملکردی خودکار و کشویی خواهند داشت. در واقع به نوعی صندلی‌های عقب نسبت با بدن مسافرانشان انطباق می‌گیرند که از این حیث می‌توان خودرو الکتریکی LeEco را جذاب‌تر از رقبایش دانست.

در پشت صندلی‌های جلویی صفحه نمایش‌هایی تعبیه شده است که می‌توانید با استفاده از آن‌ها چندین ساعت سرگرمی ویدیویی غنی کمپانی LeEco را تجربه کنید. مدیرعامل این کمپانی پر سر و صدا می‌گوید که این خودرو همچنین دارای سیستم تشخیص چهره و ماشین یادگیری نیز خواهد بود، هرچند که برای تماشای دمو‌های مربوط به آن باید تا ماه‌های آینده صبر کنید.

LeSEE نخستین خودرو الکتریکی LeEco است که پنجم اردیبهشت ماه برای نخستین بار در نمایشگاه اتومبیل بیجینگ چین در معرض همگان قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*