ویدیو‌های تبلیغاتی سامسونگ از سری ۲۰۱۶ گلکسی A را تماشا کنید

تماشا کنید: ویدیو‌های تبلیغاتی سامسونگ از سری ۲۰۱۶ گوشی‌های گلکسی A

سامسونگ برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ از گلکسی آلفا رونمایی کرد. در آن زمان گلکسی آلفا به دلیل استفاده از فلز در بدنه‌اش به یک دیوایس محبوب تبدیل شد اما با گذشت زمان و استفاده از فلز در تمام گلکسی‌های سامسونگ، گلکسی آلفا نیز در قالب سری گلکسی A سامسونگ محو شد.

سری گلکسی A ، در واقع دیوایس‌های میان‌رده‌ای محسوب می‌شوند که استانداردهایی نزدیک به سری پرچم‌دار گلکسی اس دارند و طراحی ظاهری آن‌ها هم نزدیک به آخرین مدل‌های گلکسی است. سامسونگ به تازگی ویدیوهای تبلیغاتی جذابی را منتشر کرده است که در آن از قابلیت‌های موجود در مدل‌های جدید این سری از تلفن‌های همراه هوشمند خود رونمایی کرده است.

سری ۲۰۱۶ گلکسی A در سه مدل با سایزهای متفاوت تولید خواهد شد

گوشی‌های گلکسی A سری ۲۰۱۶ در سه مدل با سایزهای مختلف ساخته خواهند شد تا کاربران بتوانند مطابق سلیقه‌ی خود، هر اندازه‌ای که می‌پسندند را انتخاب کنند. گلکسی A3 دارای نمایشگر با سایز ۴.۷ اینچی، گلکسی A5 دارای سایز ۵.۲ اینچی و در نهایت هم گلکسی A7 دارای نمایشگری با سایز ۵.۵ اینچی خواهد بود که این نمایشگر، مدل سوم را به یک فبلت میان‌رده تبدیل می‌کند.

نمایشگرهای با کیفیت سوپر آمولد (AMOLED) و پردازنده‌های سری جدید اسنپ‌دراگون ساخت کوالکام نیز دیگر مشخصات اصلی این سه دیوایس را تشکیل خواهند داد؛ بنابراین همان‌طور که گفتیم این سه میان‌رده‌ی سامسونگ، برای خریدارانی که می‌خواهند قدرت کارآمدی را در قالب یک طراحی ظاهری زیبا به دست بیاورند و البته پول کمتری را هم برای آن‌ها بپردازند، گزینه‌های بسیار مناسبی خواهند بود.

در این سه ویدیو، به ترتیب سه قابلیت دوربین، طراحی بدنه و سیستم پرداخت موبایلی سامسونگ پی (Samsung Pay) بر روی سری ۲۰۱۶ گلکسی A نشان داده شده است. در بحث دوربین نشان داده می‌شود که دریچه‌ی نوردهی گلکسی A مدل ۲۰۱۶ دارای مقدار f/1.9 است که باعث می‌شود در محیط‌های تاریک و کم نور هم بتوان تصاویر زیبایی را شکار کرد؛ هرچند که قدرت و کیفیت دوربین‌های میان‌رده‌های سری A با گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج قابل مقایسه نخواهد بود. در ویدیوی تبلیغاتی زیر می‌توانید دموی مربوط معرفی بخش دوربین این سه دیوایس را مشاهده کنید:


در بعد طراحی نیز به نظر می‌رسد که سامسونگ دیگر به سراغ پلاستیک‌های نامرغوب باز نخواهد گشت و در طراحی گلکسی‌‌های سری A 2016 هم از شیشه و فلز بهره برده است. این مواد در ظاهری مدرن و با طراحی باریک به کار گرفته شده‌اند تا خریداران گلکسی A های جدید کمبودی را در این بخش احساس نکنند. در ویدیوی ۱۶ ثانیه‌ای زیر سامسونگ بر روی بدنه و طراحی ظاهری این سری تمرکز کرده است:


در نهایت هم نوبت به قابلیت پرداخت موبایلی سامسونگ پی در گلکسی A های ۲۰۱۶ می‌رسد. این نکته از آنجایی حائز اهمیت است که اکنون تنها چند دیوایس محدود و گران‌قیمت از سری‌های گلکسی اس و فبلت گلکسی نوت از این قابلیت برخوردار هستند و با معرفی این سه محصول جدید، سیستم پرداخت موبایلی سامسونگ در اختیار رنج وسیع‌تری از کاربران قشرهای مختلف قرار خواهد گرفت. در ویدیوی تبلیغاتی سوم نیز می‌توانید این قابلیت را در عمل مشاهده کنید:

گفتنی است که سری جدید گوشی‌های هوشمند گلکسی A سامسونگ تنها در بخش‌های محدودی از اروپا و کشورهای جنوب شرقی آسیا به فروش می‌رسد اما در آینده‌ای نزدیک، نمایندگی‌های سامسونگ در کشورهای دیگر نقاط جهان نیز پذیرای این مدل‌های جذاب و اقتصادی خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. لطفآویدیو گلکسیA9رو هم بزارید..