نوت 6

نوت 6 با لوازم جانبی مشابه با گلکسی S7 عرضه می‌شود؟

سامسونگ در سال‌های اخیر سعی کرده است لوازم جانبی به مراتب کاربردی و بهتری نسبت به سایر رقبا ارائه کند. از شارژرهای بی‌سیم گرفته تا صفحه کلید و… اگر به دنبال بهره بیشتر از تلفن سامسونگی خود هستید، همیشه حق انتخاب بین ده‌ها لوازم جانبی مختلف پیش رویتان است. به نظرتان لوازم جانبی گلکسی نوت 6 چقدر کاربردی و متنوع خواهند بود؟

پس از رونمایی سامسونگ از دو پرچم‌دار سری S خود، حالا توجه کاربران و رسانه‌ها به‌سوی گلکسی نوت 6 جلب شده است و اخیرا خبرهای متعددی پیرامون آن در فضای وب دیده می‌شود. یکی از جدیدترین شایعات، از تشابه لوازم جانبی گلکسی نوت 6 با لوازم جانبی گلکسی S7 و S7 edge حرف زده است. اگر بخواهیم دقیق‌تر حرف بزنیم، دو پرچم‌دار جدید و کنونی سامسونگ در حال حاضر از 5 گجت جانبی با برند G Grace پشتیبانی می‌کنند: محافظ LED کیفی، محافظ و کاور چرمی، محافظ صفحه نمایش، محافظ S View و یک باتری جانبی. علاوه بر این، دارندگان گلکسی S7 و S7 edge به‌زودی می‌توانند کاور لنز و کاور S View با برند P Grace را خریداری کنند.

به نظر می‌رسد پس از عرضه نهایی گلکسی نوت 6 به بازارهای جهانی، تمامی این لوازم جانبی برای خریداران آن در دسترس خواهند بود. علاوه بر این، لوازم جانبی جدید و مخصوصی برای فبلت سال 2016 سامسونگ رونمایی می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به کاور صفحه کلید اشاره کرد. با توجه به این‌که کاور لنز هنوز هم برای گلکسی S7 و S7 edge در دسترس نیست، احتمال دارد این مورد هم‌زمان با رونمایی و عرضه گلکسی نوت 6 فروخته نشود.

سایر مشخصات احتمالی نوت 6

گلکسی نوت 6 احتمالا آخرین پرچم‌داری است که کمپانی سامسونگ در سال جاری رونمایی و عرضه می‌کند. این محصول هنوز رسما تایید نشده است، با این حال بسیاری از کارشناسان عرضه احتمالی آن در ماه اوت یا سپتامبر 2016 را محتمل می‌دانند؛ بنابراین ما کماکان جهت انتشار مشخصات سخت افزاری این محصول صبر می‌کنیم. از طرفی شایعات اخیر ما را به غافلگیری‌های سامسونگ در گلکسی نوت 6 امیدوار کرده‌اند. از جمله این موارد می‌توان به صفحه‌نمایش 5.8 اینچی، حافظه 6 گیگابایتی RAM، دوربین 12 مگاپیکسلی با سنسور قدرتمند IMX377 سونی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی اشاره کرد.

در حال حاضر هیچ‌کدام از این مشخصات رسما مورد تایید سامسونگ نیستند، اما احتمالا فبلت جدید کمپانی کره‌ای ما را غافلگیر خواهد کرد. در ماه‌های پیش رو اطلاعات و مشخصات بیشتری از گلکسی نوت 6 منتشر خواهند شد، بنابراین حتما خبرهای سایت را دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*