تسلا مدل ایکس

صاحبان خودرو الکتریکی تسلا مدل ایکس از مشکل باز و بسته شدن درب‌ها گله می‌کنند

کمپانی تسلا موتور چند ماهی است که اقدام به فروش خودرو الکتریکی تسلا مدل ایکس کرده است. حال برخی از صاحبان این اتومبیل گزارش کرده‌اند که با مشکلاتی در بازو بسته شدن درب‌ها مواجه شده‌اند. در حال حاضر مشخص نیست که این مشکل نرم‌افزاری و یا سخت‌افزاری است اما تسلا مشغول کار بر روی آن است.

تسلا مدل ایکس نام یکی از خودرو‌های الکتریکی کمپانی تسلا موتور است که البته یکی از نخستین محصولات چهار درب شاسی بلند این کمپانی نیز به‌حساب می‌آید.

پیدا شدن مشکل باز و بسته شدن درب‌های خودرو تسلا مدل ایکس تنها چند ماه پس از فروش رسمی

به تازگی پرسش‌های کنترل کیفیت مهندسین کمپانی تسلا که از دارندگان خودرو الکتریکی تسلا مدل ایکس انجام گرفته است، خبر می‌دهد که بسیاری از مدل‌های به فروش رفته از این ماشین در باز و بسته شدن درب‌هایشان با مشکل مواجه هستند.

یکی از این صاحبان خودرو تمام الکتریکی 132 هزار دلاری به وب‌سایت تک کرانچ گزارش می‌دهد که قادر است درب‌های این اتومبیل را با دست ببند اما این در‌ها به درستی چفت نمی‌شوند. به همین جهت وی مجبور شده است تا با یک دست درب را نگه داشته و تا محل کار خود با یک دست رانندگی کند. این خریدار ناراضی همچنین عنوان می‌کند که علاوه بر مشکل باز و بسته شدن درب‌ها چند روزی است که بالابر پنجره‌ها نیز به‌درستی کار نمی‌کنند.

تسلا مدل ایکس

وال استریت ژورنال نیز در گزارشی مشابه چنین قضیه‌ای را عنوان کرده است. هرچند که مشخص نیست تعداد این خودرو‌های دارای مشکل چند قطعه است و یا اینکه آیا این مشکل سخت‌افزاری بوده و یا نرم‌افزاری؛ اما آنچه مشخص است مشغول کار بودن مهندسین تسلا طی روزهای اخیر بر روی این مشکل بوده است.

یکی از سخنگو‌های کمپانی تسلا در این باره می‌گوید:

ما به ساخت اتومبیل‌هایی قابل اطمینان متعهد هستیم. در حالی که طی روزهای اخیر برخی مشکلات از سوی دارندگان خودروی الکتریکی تسلا مدل ایکس به ما گزارش شده است، ما در حال تلاش فراوان هستیم تا با پاسخگویی سریع، مشکل مشتریانمان را خیلی زود رفع و رجوع کنیم.

در حالی که مدت زمان زیادی از عرضه جهانی خودرو الکتریکی تسلا مدل ایکس نمی‌گذرد، باید دید که تسلا موتور چگونه این بحران به وجود آمده را مدیریت خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*