مودم آیفون 7

اشاره مدیر‌ عامل کوالکام به مودم آیفون 7 اپل

در اکتبر سال 2015 و همچنین ماه قبل، خبرهایی پیرامون نقشه‌های اپل برای مودم آیفون 7 به دستمان رسید. مودم آیفون‌ها در حال حاضر توسط کمپانی کوالکام طراحی شده است. با مشروح خبر همراه ما باشید.

گفته می‌شود شرکت اپل سال گذشته تیمی را به مونیخ فرستاد تا در ساخت مودم 7360 LTE با اینتل همکاری کنند و از این مودم در آیفون 7 استفاده شود. علاوه بر این گفته می‌شود برخی از مهندسان بخش بی‌سیم در تیم سازنده به استخدام کمپانی اپل در آمده‌اند.

امروز احتمال بروز تغییرات بزرگ در بخش مودم آیفون 7 بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. استیو مولینکف، مدیر عامل شرکت کوالکام در مصاحبه‌ای اعلام کرد که احتمالا یکی از مشتریان بزرگ و همیشگی کوالکام سفارش عظیمی از رقیب این شرکت (احتمالا اینتل) داشته است که در نهایت به ضرر این کمپانی خواهد بود. آقای مولینکف در مصاحبه خود نام شرکت خریدار و رقیب بزرگ خود را ذکر نکرد، اما با این حال بسیاری از کارشناسان حدس می‌زنند این مشتری بزرگ همان اپل است.

کمپانی اپل در رویداد بهاری خود تنها از آیفون SE – چهار اینچی جدید کوپرتینو – رونمایی به عمل آورد و حرفی از پرچم‌داران سال 2016 نزد. آیفون 7 و آیفون 7 پلاس احتمالا در ماه سپتامبر و رویداد بعدی اپل رونمایی می‌شوند. با توجه به بازه زمانی انتشار خبر‌های مربوط به مودم این محصولات و زمان مورد نیاز جهت ساخت میلیون‌ها دستگاه تلفن، به نظر می‌رسد کمپانی اپل تصمیم نهایی خود را در انتخاب مودم پرچم‌داران جدیدش اتخاذ کرده است. در واکنش به سوالات کاربران و خبرنگاران، کمپانی اپل از اظهار نظر پیرامون این موضوع در شرایط فعلی خودداری نمود.

به نظر شما دلیل این مهاجرت احتمالی اپل از مودم‌های کوالکام به اینتل چیست؟ آیا این موضوع زمینه‌ساز تغییرات زیر‌ساختی و مهم در آیفون 7 خواهد بود؟ نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*