10 نشانه برای دانستن زمان مناسب تعویض گوشی قدیمی شما

بسیاری از مصرف کنندگان ترجیح می‌دهند تا همچنان از گوشی‌های قدیمی خود استفاده کنند. اما در این مقاله به 10 نشانه اشاره خواهیم کرد که زمان مناسب تعویض گوشی قدیمی شما را متذکر می‌شوند.

برای بسیاری از علاقه‌مندان به تکنولوژی، تعویض گوشی هوشمندشان زمانی است که تیم کوک (یا مدیرعامل وقت اپل) به روی صحنه می‌رود و از یک آیفون جدید رونمایی می‌کند؛ و یا برای برخی نیز آمدن یک کهکشانی تازه از سوی سامسونگ کره‌ای ها است.

اگر هیچ یک از این دو مورد دلیل خوبی برای تعویض گوشی هوشمند شما نیست، ده دلیل می‌تواند وجود داشته باشد که فرا رسیدن زمان مناسب برای این امر را به شما نشان می‌دهد. در ادامه به این ده مورد خواهیم پرداخت.

10 نشانه که زمان مناسب تعویض گوشی شما را نشان می‌دهند

1 – زمان پاسخگویی صفحه نمایش کم شده است

اگر هندست شما دیگر مانند اوایل خود در هنگام ضربه زدن بر روی آن و یا سوایپ کردن به زودی پاسخ نمی‌دهد، به نظر می‌رسد که دیگر وقت تعویض گوشی قدیمی شما فرا رسیده است.

2 – صفحه نمایش گوشی شما شکسته است

تعویض گوشی قدیمی

مورد بدتر از طولانی شدن زمان پاسخگویی صفحه نمایش، شکسته شدن آن است. این شکستگی ممکن است در مرور زمان برای شما به یک عادت تبدیل شود، اما بدون شک استفاده از آن دیگر لذت گذشته را برای شما به همراه نخواهد داشت.

3 – عمر باتری دستگاه شما چند ساعت بیشتر دوام نمی‌آورد

تعویض گوشی قدیمی

اگر شما نیازمند آن هستید که ساعات زیادی را بدون نزدیکی به شارژر و پریز برق بگذرانید، ممکن است عمر بسیار کم باتری گوشی شما آزار دهنده باشد. اگر فکر می‌کنید که این قضیه برای شما مشکلاتی را برایتان به همراه آورده است، دیگر وقت تعویض گوشی هوشمند شما فرا رسیده است.

4 – تلفن شما به صورت خودکار خاموش می‌شود

آیا می‌دانید چه چیزی بدتر از همه این مشکلاتی است که تا به حال عنوان کرده ایم؟ خاموش شدن خودکار گوشی است.

تصور کنید در حال دیدن یک فایل ویدیویی هستید و یا در حال چت کردن با دوست خود هستید که به یک باره گوشی شما خاموش می‌شود. بدون شک این قضیه تحمل و صبر شما را برانگیخته خواهد کرد. به نظر می‌رسد که دیگر موقع تعویض گوشی هوشمند شما فرا رسید است. هم اکنون به خرید یک گوشی هوشمند تازه‌تر اقدام کنید.

5 – دوربین گوشی شما تصاویری بی‌کیفیت و تار می‌اندازد

تعویض گوشی قدیمی

بدون شک با عرضه هر گوشی هوشمند جدید، دوربینی با کیفیت‌تر از نسل‌های گذشته ارائه می‌شود. به گرفتن تصاویری بی‌کیفیت و تار با گوشی قدیمی خود خداحافظی کرده و هم اکنون محصولی جدیدتر را خریداری کنید.

6 – صبح بخیر، حافظه گوشی شما پر است

تعویض گوشی قدیمی

یکی از اشکالاتی که می‌توان به گوشی‌های قدیمی گرفت حافظه‌های داخلی با گنجایشی بسیار کم است. خیلی صحنه خوبی نیست هر وقت گوشی خود را به دست می‌گیرد با پیغام «حافظه گوشی شما پر است» مواجه می‌شوید. گوشی‌های هوشمند امروزی همگی به حافظه‌های حداقلی 16 گیگابایت مجهز هستند. این فضا به مقداری هست که بتواند از پس ذخیره عکس‌ها، ویدیو‌ها و موزیک‌های شما برآید.

7 – برای پاسخ به تماس‌ها مجبور به باز کردن گوشی هستید

تعویض گوشی قدیمی

در این مورد حدس می‌زنیم که شما هنوز آن گوشی قدیمی خودتان را به همراه دارید. همان گوشی که برای پاسخ به تماس‌ها باید حتماً صفحه نمایش آن را از روی کیبورد آن باز کنید تا بتوانید این امر را انجام دهید. شما باید از گوشی‌های لمسی امروزی استفاده کنید تا از لذت پاسخ به تماس‌ها توسط کشیدن انگشت بر روی صفحه نمایش بی نصیب نمانید. هرچند که این کمترین مزیت گوشی‌های هوشمند است.

8 – اتصال هدفونی با جک 3.4 میلی‌متری برایتان یک آرزو شده است

تعویض گوشی قدیمی

در حالی که ممکن است سال‌های آینده حتی شاهد جک‌های 3.5 میلی‌متری هدفون هم نباشیم و جای خودشان را به درگاه‌های مدرن‌تری بدهند، هنوز هم هستند کسانی که دارای گوشی‌های قدیمی بوده که حتی این جک‌ها را نیز در اختیار ندارند. اگر گوشی شما هم از این دست است بهتر است کمی خودتان را به‌روز کنید.

9 – هیچ‌کس نمی‌تواند تشخیص دهد شما چه می‌گویید

ممکن است تلفن شما در اثر یک حادثه و یا کهولت عمر دیگر قادر نباشد آن کیفیت صدای همیشگی را ارائه کند. یا آنکه ممکن است بلندگوی مربوط به تماس‌های گوشی شما خراب شده تا مجبور باشید برای تماس از بلندگو و یا یک هدفون استفاده کنید. به نظر می‌رسد که برای بهره بردن از امکانات حداقلی یک تلفن همراه نیاز به تعویض گوشی قدیمی خود خواهید داشت.

10 – 4G قدرتمندتر از 3G

تعویض گوشی قدیمی

آیا می‌دانید که اتصال 4G سرعتی 10 برابر سرعت اتصال 3G را به شما ارائه می‌دهد؟

در حالی که سالیان آینده شاهد حضور شبکه‌هایی با سرعت 5G خواهیم بود، به نظر می‌رسد که دیگر 3G جایگاه خودش را از دست داده و گوشی‌هایی با پشتیبانی از قابلیت 4G گزینه ایده آلی برای استفاده هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*