رویداد I/O گوگل

رویداد I/O گوگل با سخنرانی ۲ ساعته آغاز می‌شود

رویداد I/O گوگل در ماه آینده و شهر Mountain View سانتا‌‌ کلارا برگزار می‌شود. توسعه‌دهندگان مختلف این رویداد سالانه پیرامون پروژه‌های جدید خود توضیحاتی را ارائه می‌کنند. علاوه بر این در کارگاه‌های آموزشی ابزارهای جدید برای مصرف توسعه‌دهندگان و همچنین APIها معرفی می‌شوند.

توسعه‌دهندگان حرفه‌ای معمولا برای فرا رسیدن این اتفاق بزرگ لحظه شماری می‌کنند و بلیت‌های کنفرانس I/O نیز به سرعت و در عرض چند ثانیه فروخته می‌شود. به همین دلیل کمپانی گوگل طی سال‌های اخیر در فروش بلیت‌های رویداد I/O از سیستم لاتاری جدیدی بهره گرفته است تا این بلیت‌ها منصفانه فروخته شوند.

جدول زمانی رویداد I/O امسال

با نگاهی به جدول زمانی رویداد امسال متوجه می‌شویم که سخنرانی افتتاحیه حدود دو ساعت به طول می‌انجامد. سخنرانی امسال به نسبت سال‌های قبل کمی کوتاه‌تر شده‌ است، چرا که معمولا این سخنرانی بیش از سه ساعت ادامه داشت.

جلسه‌های آموزشی رویداد I/O روز اول از ساعت یک بعد از ظهر آغاز می‌شوند. برخی از این جلسه‌ها مربوط به امکانات جدید سیستم‌عامل اندروید هستند؛‌ البته گوگل هنوز مشخصات خاصی را پیرامون این موضوع منتشر نکرده و غافلگیری‌ها را به روز کنفرانس موکول کرده است. علاوه بر این جلساتی در زمینه گیمینگ اندروید، اندروید TV و اندروید Auto تدارک دیده شده است.

گوگل جلساتی را نیز به پروژه تانگو اختصاص داده که طی آن‌ها می‌توانیم از اولویت این پروژه برای گوگل با‌خبر شویم. همچنین احتمال دارد پروژه تانگو تلفن هوشمند لنوو نیز در همین کنفرانس مورد بحث قرار گیرد.

در حال حاضر در جدول برنامه کنفرانس I/O بازه‌های خالی زیادی مشاهده می‌شوند. البته این موضوع کاملا طبیعی است، چراکه معمولا این جا‌های خالی پس از سخنرانی افتتاحیه پر می‌شوند و گوگل قصد ندارد قبل از شروع رویداد محتوی این بخش‌ها را لو دهد. این اتفاق کاملا طبیعی بوده و ما نیز آن را پیش‌بینی می‌کردیم.

با این که گوگل نسخه آزمایشی اول از اندروید N را حدود دو ماه قبل از این کنفرانس منتشر کرد، اما پیش‌بینی می‌شود برخی از غافلگیری‌های رویداد I/O مربوط به قابلیت‌های جدید این نسخه باشد.

به نظر شما کمپانی گوگل می‌تواند ما را در کنفرانس پیش رو غافلگیر کند؟ نظرات و سوالات خود پیرامون این موضوع را با ما و سایر خوانندگان در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*