ورنی Apollo Lite

باتری ورنی Apollo Lite در 30 دقیقه به 75 درصد شارژ کامل می‌رسد

ورنی به تازگی گوشی با 6 گیگابایت رم به جهانیان معرفی کرده است؛ ورنی آپولو (Vernee Apollo) که از سخت‌افزار جالبی نیز بهره می‌برد. حال به نظر می‌رسد این گوشی یک برادر کوچک‌تر نیز خواهد داشت که البته قابلیت جالبی نیز دارد. ورنی Apollo Lite قادر است باتری صفر درصدی خود را در 30 دقیقه شارژ به 75 درصد برساند.

ورنی Apollo Lite مجهز به تراشه‌ی هلیو ایکس 20 خواهد بود

همان‌طور که گفتیم ورنی آپولو دارای 6 گیگابایت رم است و ما نیز گوشی‌های مختلفی دیده‌ایم که از چنین میزان رمی بهره خواهند برد که می‌توان گلکسی نوت 6 (Galaxy Note 6) را مثال زد؛ اما بحث ما بر سر ورنی Apollo Lite است.

گوشی که نمونه‌ی کوچک‌تر مدل اصلی بوده و از نظر سخت‌افزاری کمی با آپولو فاصله دارد. ورنی Apollo Lite قرار است برچسب قیمت 199.99 دلاری داشته باشد و قابلیت جدیدی که معرفی شده سبب می‌گردد تا بگوییم این گوشی ارزش قیمت اعلام شده را دارد.

آپولو ورنی لایت قرار است از یک باتری با ظرفیت 3,180 میلی‌آمپر بر ساعت استفاده کند که میزان نسبتا قابل قبولی است اما به لطف قابلیت پمپ اکسپرس 3.0 می‌توان باتری تمام شده‌ی این گوشی را از 0 درصد به 75 درصد رساند آن‌هم تنها در 30 دقیقه که زمان اندک و قابل توجهی به نظر می‌رسد.

Apollo-lite_ecom_07

در ادامه کمپانی اعلام کرده است که بدنه‌ی این گوشی از جنس فلز مات و یکپارچه بوده و این یعنی از جذب لکه و یا انعکاس نور خبری نخواهد بود. در مورد مشخصات سخت‌افزاری این گوشی نیز صحبت‌هایی شده که می‌تواند یک نمونه‌ی ایده آل برای طرفداران گوشی‌های چینی باشد.

تلفن هوشمند ورنی Apollo Lite قرار است از یک تراشه هلیو ایکس 20 با پردازنده‌ی 10 هسته‌ای استفاده کند و همچنین صفحه 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل داشته باشد. این گوشی از 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت رام بهره خواهد برد.

یک دوربین 16 مگاپیکسلی نیز در عقب ورنی Apollo Lite جای خوش کرده و برای طرفداران سلفی نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این گوشی قرار است مبتنی بر سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو باشد و از قابلیت‌هایی مانند سیم کارت دوگانه، 4G LTE، قطب‌نما، ژیروسکوپ و USB نوع C بهره می‌برد.

همان‌گونه که مشاهده کردید با وجود پسوند «لایت» در گوشی ورنی Apollo Lite با این حال از سخت‌افزار قدرتمندی در موبایل جدید ورنی استفاده شده و گویا قرار است این گوشی با برچسب قیمت 199.99 دلار در ماه مه عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*