صفححه نمایش 2K هواوی

هواوی امسال تلفنی با صفحه‌ نمایش 2K عرضه می‌کند؟

حدود یک سال قبل، آقای یو چنگدانگ، مدیرعامل کمپانی هواوی طی اظهار نظری اعلام کرد که ایده طراحی تلفن‌هایی با صفحه‌نمایش 2K تنها یک ترفند تبلیغاتی است و کاربران در حالت عادی قادر به شناسایی تفاوت دو حالت 1080p و 2K در تلفن‌های هوشمند نیستند. وی ادامه داد این تکنولوژی میزان مصرف شارژ تلفن‌ها را بیشتر خواهد کرد.

امروز آقای چنگدانگ بار دیگر در سرویس Weibo به سوال کاربری پیرامون صفحات نمایش 2K در تلفن‌های این کمپانی پاسخ داده است. بر خلاف اظهار نظر سال گذشته، مدیرعامل هواوی از علاقه کاربران به صفحات نمایش 2K به‌جای 1080p در تلفن‌های همراه حرف زد و از تلاش‌های بسیار کمپانی در راستای دست‌یابی به این تکنولوژی بزرگ خبر داد.

Chungdong-Twitter

وی صراحتا اعلام کرد:

سال گذشته هرگز تلفنی با صفحه نمایش 2K را نمی‌خریدم، چرا که تفاوت بین این دو تکنولوژی اصلا به چشم نمی‌آمد و تنها شارژدهی تلفن کمتر می‌شد؛ اما حالا نظرم عوض شده است و چون به فناوری واقعیت ‌مجازی (VR) علاقه دارم، تلفن بعدی من قطعا صفحه ‌نمایش 2K خواهد داشت.

Chungdong-Twitter-2

آینده فناوری پنل‌های 2K در هواوی

در حال حاضر فناوری واقعیت ‌مجازی در عرصه تکنولوژی و نزد علاقه‌مندان به این زمینه بسیار محبوب است و آینده درخشانی را پیش رو دارد. کمپانی هواوی نیز به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین سازندگان دنیا با معرفی هدست واقعیت مجازی خود قدم بزرگی در این راستا برداشته است. با این حال صفحه‌نمایش 2K یکی از ملزومات این فناوری به شمار می‌رود و در حال حاضر هیچ یک از محصولات هواوی چنین صفحه‌ای را شامل نمی‌شود. به نظر می‌رسد تلفن‌های صفحه 2K این شرکت چینی به‌زودی و در سال جاری رونمایی خواهد شد.

نظر شما پیرامون فناوری واقعیت مجازی و علاقه شرکت‌های مختلف به آن چیست؟ آیا هواوی می‌تواند در این زمینه موفقیت بزرگی را تجربه کند؟ سوالات و پاسخ‌های خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*