مشخصات موتو E جدید

مشخصات موتو E جدید در لیست Zauba فاش شد

باز هم به لطف اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت هندی Zauba، اولین مشخصات پیرامون نسل سوم گوشی موتورولا موتو ای ( Motorola Moto E ) منتشر شده است. کد این محصول “Affinity” به معنای پیوستگی در لیست زوبا ذکر شده است. برای اطلاع از مشخصات موتو E جدید ، با گجت نیوز همراه باشید.

صفحه‌نمایش این تلفن در لیست وب‌سایت هندی، 5 اینچ و قیمت آن 78 دلار ذکر شده است. در حالی که مشخص است این قیمت نهایی محصول نیست، اما کاملا مشخص است که Affinity موتورولا دستگاهی میان‌رده و ارزان‌قیمت خواهد بود. نسل دوم این سری در حال حاضر صفحه نمایش 4.5 اینچی دارد و احتمالا نسل بعدی با ابعادی بزرگ‌تر عرضه خواهد شد.

احتمال می‌رود نسل سوم موتو E بنا به دلایلی نظیر قرارگیری سنسور اثر انگشت چاره‌ای جز تغییر ابعاد ندارد. همانطور که می‌دانید بخش موبایل موتورولا توسز لنوو خریداری شده است و یکی از مسئولان این شرکت در اظهار نظری گرفته بود تمامی تلفن‌های هوشمند موتورولا در سال 2016 با سنسور اثر انگشت عرضه می‌شوند. خوشبختانه جدیدترین نسخه موتو E از این قاعده مستثنی نیست.

مشخصات موتو E جدید

تاریخ رونمایی از موتو E جدید

شایعات اخیر از رونمایی موتو جی 5 و موتو جی 4 پلاس در نهم ژوئن خبر می‌دادند. حال بعید نیست نسل سوم موتو E نیز در رویداد لنوو معرفی شود؛ در این زمینه باید تا روز مقرر صبر کنیم.

همانطور که می‌دانید، پس از رویداد‌های مربوط به سامسونگ، اپل و ال‌جی حالا نوبت به موتورولا رسیده است تا طبق معمول، تلفن‌های هوشمند و پرچم‌دار خود را در بازه زمانی تابستان عرضه کند. با توجه به همکاری لنوو در تولیدات سال جاری موتورولا می‌توانیم منتظر غافلگیری‌های بزرگی از سوی این دو برند شناخته‌شده باشیم.

نظر شما در این زمینه چیست؟آیا موتورولا می‌تواند با معرفی محصولاتی نظیر موتو E (نسل سوم)، موتو جی و … سهم مناسبی در بازار فروش تلفن‌های هوشمند به دست آورد. نظرات و سوالات خود را با ما و سایر خوانندگان در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*