اسکنر اثرانگشت

بانک‌های آمریکایی از اسکنر اثرانگشت اندروید پشتیبانی می‌کنند

بانک مرکزی آمریکا به تازگی اپلیکیشنی را عرضه کرده تا تمامی دارندگان گوشی‌های هوشمند مجهز به اسکنر اثرانگشت و اندروید مارشمالو بتوانند به واسطه این ویژگی، سطح دسترسی به حساب‌های بانکی خود را به امن‌ترین حالت ممکن در اختیار داشته باشند.

استفاده از اسکنر اثرانگشت در انجام امور بانکی گامی به‌سوی افزایش امنیت خواهد بود

اسکنر‌های اثرانگشت به‌طور فزاینده‌ای برای دسترسی به گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شوند. از اساسی‌ترین قابلیت این اسکنرها قابلیت باز کردن قفل دستگاه شما است. علاوه بر آن می‌توانید برای گرفتن مجوز پرداخت‌های موبایلی و کنترل دسترسی به اپلیکیشن‌ها نیز از آن بهره‌مند شوید. در حال حاضر بانک مرکزی ایالات‌متحده موفق شده تا مجوز پشتیبانی از اسکنر تشخیص دهنده اثرانگشت تمامی دستگاه‌های اندرویدی را به دست آورد؛ بنابراین تمامی کاربران می‌توانند از طریق اسکنر اثرانگشت گوشی خود به حساب‌های بانکی خود دسترسی پیدا کنند.

تا پیش از این بانک‌های آمریکایی تنها از اسکنر اثرانگشت گوشی‌های ساخت غول کره‌ای کمپانی سامسونگ پشتیبانی می‌کردند و اگر شما دارنده محصولی با برند دیگر بودید اسکنر اثرانگشت دستگاه شما مورد پشتیبانی بانک‌های ذکر شده نبود.

این پشتیبانی به‌وسیله یک اپلیکیشن انجام می‌گیرد که به تازگی توسط بانک مرکزی آمریکا منتشر شده و مخصوص API اسکنر تشخیص اثرانگشت اندروید مارشمالو است. این بدین معنی است که دیگر شما در استفاده از چنین قابلیتی محدود به دستگاه‌های سامسونگ نخواهید بود. تنها کافی است تا صاحب یک گوشی هوشمند مجهز به اندروید مارشمالو و یک اسکنر اثرانگشت باشید تا از این ویژگی بسیار عالی بهره‌مند شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*