گوشی HTC Desire 830

تصاویر و مشخصات گوشی HTC Desire 830 لو رفت

پس از مدت زمان زیادی که اچ تی سی با مشکلات مالی خود دست و پنجه نرم می‌کرد بالاخره شاهد رونمایی از گوشی اچ تی سی 10 (HTC 10) بودیم که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. هرچند این‌گونه که به نظر می‌رسد کمپانی تایوانی یک گوشی HTC Desire 830 میان رده نیز برای عرضه به بازار در نظر گرفته است.

در گذشته نیز اخباری به گوش می‌رسید که کمپانی تایوانی در حال کار بر روی یک گوشی میان رده از خانواده‌ی Desire است و بعدها مشخص شد که این محصول، گوشی HTC Desire 830 نام دارد که به تازگی مشخصات و همچنین تصاویری از این موبایل در فضای مجازی قرار گرفت.

همان‌طور که گفته شد این گوشی دارای سخت‌افزار میان رده است و با مشخصات قدرتمندی که در اچ تی سی 10 استفاده شده فاصله‌ی زیادی خواهد داشت. هرچند مشخصاتی که در فضای مجازی قرار گرفته چندان بد هم نیست و می‌تواند برای طرفداران گوشی‌های این کمپانی یک محصول ایده آل باشد.

تصاویر منتشر شده از گوشی HTC Desire 830 نیز خبر از یک محصول زیبا و دارای بدنه‌ی پلاستیکی را می‌دهد که شاید برای کاربرانی که به بدنه‌ی فلزی علاقه‌ای ندارند یک پیشنهاد مناسب باشد.

در گوشی اچ تی سی دیزایر 830 از یک صفحه‌ی 5.46 اینچی استفاده شده که دارای رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل است. یک تراشه‌ی MT6753 ساخت مدیاتک نیز در زیر قاب گوشی قرار گرفته که بر روی آن پردازنده‌ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز کار می‌کند.

محصول جدید اچ تی سی که قرار است در میان گوشی‌های میان رده‌ی موجود در بازار خودی نشان دهد دارای 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و همچنین 32 گیگابایت حافظه رام یا حافظه ذخیره‌سازی خواهد بود و اگر این میزان برای صاحبان گوشی راضی کننده نباشد به لطف درگاه کارت حافظه‌ی میکرو اس دی می‌توان این میزان را افزایش داد. در انتهای گوشی نیز یک درگاه میکرو یو اس بی قرار داده شده و خبری از درگاه USB-C نخواهد بود.

متاسفانه اطلاعات بیشتری در مورد گوشی منتشر نشده و نمی‌دانیم که ظرفیت باتری گوشی HTC Desire 830 چقدر است و زمان رونمایی آن چه زمانی است و چه قیمتی برای این موبایل در نظر گرفته شده است.

گالری تصاویر گوشی HTC Desire 830

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*