گوشی HP Elite X3

گوشی HP Elite X3 با سیستم‌ عامل ویندوز 10 موبایل به‌زودی رونمایی خواهد شد

گوشی HP Elite X3 با سیستم‌عامل ویندوز 10 موبایلی رونمایی خواهد شد. مطمئنا بسیاری از هواداران گوشی‌های ویندوزی هنگامی که از طرح HP برای معرفی یک گوشی هوشمند مبتنی بر ویندوز 10 آگاهی یافتند، بسیار هیجان زده‌شده‌اند.

بر اساس گفته‌های این کمپانی گوشی Elite X3 قرار بود در تابستان امسال برای عرضه به بازار‌های جهانی آماده شود؛ اما در حالی که تنها حدود یک ماه تا پایان این مهلت زمان باقی مانده، به نظر نمی‌رسد که این فبلت برای عرضه در ماه ژوئن آماده شود.

اطلاعات جدید از کرواسی به گوش می‌رسد، جایی که یکی از شاخه‌های کمپانی اچ پی در آنجا قرار گرفته و به گفته‌ی این شعبه گوشی HP Elite X3 به احتمال 90 درصد برای عرضه در ماه ژوئن در دسترس نخواهد بود. البته این احتمال نیز وجود دارد که این دستگاه در دیگر نقاط جهان زودتر از این کشور برای فروش آماده شود؛ اما تاکنون هیچ اطلاعی از این‌که گوشی HP Elite X3 در اوایل تابستان برای بارگیری و عرضه آماده خواهد شد در دسترس نیست.

گوشی HP Elite X3 محصول جدید کمپانی HP

قیمت گذاری این گوشی انجام شده و HP Elite X3 با قیمت 600 دلار وارد بازار خواهد شد. شاید چند هفته قبل از عرضه‌ی این گوشی پیشنهاد‌های جالبی برای پیش خرید کردن آن از راه برسد اما فعلا چنین چیزی دیده نشده است. شاید یکی از مهم‌ترین نکات در این فبلت عرضه‌ی آن با سیستم‌عامل ویندوز 10 موبایلی باشد.

اگر بخواهیم نگاهی به مشخصات گوشی HP Elite X3 بی اندازیم باید گفت؛ این دستگاه به یک پردازنده‌ی 4 هسته‌ای 64 بیتی اسنپدراگون 820 کوالکام با سرعت پردازش 2.15 گیگاهرتز در کنار پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 530 مجهز خواهد شد. این فبلت دارای یک نمایشگر لمسی بزرگ 5.96 اینچی با کیفیت تصویری کواد اچ دی (رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل) بوده که با پوشش کورنینگ گوریلا گلس 4 محافظت خواهد شد.

4 گیگابایت رم داشته و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن از طریق کارت میکرو اس دی تا رقم شگفت انگیز 2 ترابایت قابل ارتقا خواهد بود. گوشی HP Elite X3 همچنین به 2 اسپیکر استریو و یک باتری بزرگ غیر قابل تعویض 4150 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. در پشت این گوشی یک دوربین 16 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و ضبط ویدیوئی قرار گرفته و در جلوی آن یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و ویدئو چت خواهد نشست.

شارژ بی‌سیم از ویژگی‌هایی است که برای این فبلت در نظر گرفته شده است. گوشی HP Elite X3 از شبکه‌ی ارتباطی 4G LTE پشتیبانی کرده و از گزینه‌های اتصال آن می‌توان به یو اس بی نوع C، تکنولوژی NFC و جی پی اس اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*