کالبد شکافی میزو پرو 6

کالبد شکافی میزو پرو 6 خبر از ساده تعمیر شدن این گوشی می‌دهد

اولین کالبد شکافی میزو پرو 6 انجام شد. میزو شاید بزرگ‌ترین کمپانی تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند در چین نباشد اما مطمئنا یکی از بهترین‌ آن‌هاست. کمپانی میزو در این ماه از سه دستگاه رونمایی کرد و یکی از آن‌ها گوشی پرچم‌دار این کمپانی به‌ نام میزو پرو 6 بود.

این گوشی هوشمند برخلاف مدل قبلی خود که از نمایشگر 5.7 اینچی برخوردار شده بود به یک صفحه نمایش 5.2 اینچی مجهز شد و باعث گردید که این دستگاه نسبتا جمع و جورتر از یک فبلت به نظر برسد. ما در حال صحبت کردن از گوشی هوشمندی هستیم که اولین کالبد شکافی آن انجام شده است. کالبد شکافی میزو پرو 6 را ببینید.

اولین کالبد شکافی میزو پرو 6 انجام شد

اولین کالبد شکافی میزو پرو 6 در فضای مجازی توسط IT168 انجام شد؛ IT168 یک‌ وب‌سایت چینی است که محصولات تازه عرضه شده را بار‌ها و بار‌ها از هم سوا کرده تا دل و روده‌ی محصول مورد نظر را بررسی کند. اگر به تصاویر زیر نگاهی بیندازید کالبد شکافی میزو پرو 6 را می‌بینید. در طول پیاده‌سازی این کاوش به منظور افزایش قابلیت خنک سازی در این گوشی کمی از فیلم حرارتی گرافیتی و فویل مسی استفاده شده است.

طراحی آنتن میزو پرو 6 نیز در نوع خود جالب‌توجه است. همه‌ی خطوط آنتن در بخش پائینی دستگاه قرار می‌گیرند؛ اما با توجه به این جداسازی، مشخص شد که در میزو پرو 6 خطوط آنتن در هر دو طرف این دستگاه جاسازی شده است. همچنین می‌توان دریافت که به منظور بالا بردن سرعت شارژ در باتری گوشی Meizu PRO 6، طراحی مدار شارژ خاصی در آن بکار گرفته شده است.

اگر بخواهیم مشخصات گوشی میزو پرو 6 را یاد‌آوری کنیم، باید گفت؛ این گوشی دارای یک نمایشگر فول اچ دی 5.2 اینچی با رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل است. 4 گیگابایت رم داشته و 32 یا 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن غیر قابل ارتقا خواهد بود. این دستگاه از یک پردازنده‌ی ده هسته‌ای 64 بیتی هلیو X25 مدیاتک قدرت گرفته و نیروی خود را از یک باتری 2560 میلی‌آمپر ساعت تامین می‌کند.

در پشت آن می‌توان یک دوربین 21 مگاپیکسلی یافت و در جلوی آن یک دوربین 5 مگاپیکسلی دیده می‌شود. اسمارت‌فون میزو پرو 6 با قابلیت شارژ سریع ارائه شده و صفحه نمایش آٖن از تاچ سه‌ بعدی پشتیبانی می‌کند. پرچم‌دار میزو پرو 6 با اندازه‌های 7.3 در 70.8 در 147.7 میلی‌متر، 16 گرم وزن دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*