گوشی ZOPO Speed 8

گوشی ZOPO Speed 8 در بنچمارک AnTuTu محک خورد

گوشی ZOPO Speed 8 مجددا در بنچمارک AnTuTu محک خورد؛ اما این بار با بهینه‌سازی نهایی که بر روی آن انجام شده است. کمپانی ZOPO در کنفرانس جهانی موبایل 2016 در بارسلونای اسپانیا گوشی پرچم‌دار Speed 8 خود را معرفی کرد. این گوشی هنوز دوره‌ی پیش فروش خود را سپری می‌کند.

در گزارش‌های منتشر شده‌ی قبلی از این گوشی، مشخص شد که پردازنده‌ی هلیو X20 به آن قدرت می‌دهد و گوشی ZOPO Speed 8 با این پردازنده توانست در بنچمارک AnTuTu تنها امتیاز 85,000 را کسب کند و دلیل اصلی آن نیز بهینه‌سازی نشدن کامل این دستگاه عنوان شد.

به‌تازگی کمپانی زوپو امتیاز بنچمارک جدیدی از پردازنده‌ی هلیو X20 موجود در گوشی ZOPO Speed 8 را به‌طور رسمی منتشر کرد و این امتیاز به‌مراتب بهتر از امتیاز اعلام شده‌ی قبلی بود. بر اساس تست بنچمارک اخیر این گوشی هوشمند، گوشی زوپو اسپید 8 توانست امتیاز 91,464 را در بنچمارک AnTuTu کسب کند که امتیاز خوبی به‌حساب می‌آید. این شرکت می‌گوید که این افزایش نمره به دلیل بهینه‌سازی نهایی بوده که بر روی این دستگاه صورت گرفته است.

گوشی ZOPO Speed 8 مجددا در بنچمارک AnTuTu محک خورد

در حال که ممکن است این بهترین امتیاز کسب شده توسط پردازنده‌های امروزی بازار گوشی‌های هوشمند نباشد؛ اما برای یک پرچم‌دار میان رده می‌تواند عملکرد خوبی به‌حساب آید. این عملکرد هرگز به دلیل برجسته‌تر شدن پردازنده‌ی 10 هسته‌ای هلیو X20 به دست نیامده بلکه این افزایش قدرت به علت طراحی سه خوشه‌ای صورت گرفته که بر روی آن تمرکز شده است.

هنوز درباره‌ی عملکرد این به‌روزرسانی بر روی باتری این دستگاه، نمی‌توان نظر قطعی داد؛ اما چیزی که مطمئنا اتفاق خواهد افتاد، این است که این تراشه‌ی جدید به‌طور متوسط باید عمر باتری گوشی ZOPO Speed 8 را افزایش دهد.

البته بنچمارک انتوتو مطمئنا بهترین و تنها معیار موجود در بازار نخواهد بود و برای دیدن عملکرد این گوشی باید منتظر محک خوردن آن در بنچمارک‌های Geekbench و GFXBench نیز باشیم تا بتوانیم عملکرد کلی ZOPO Speed 8 را تشخیص دهیم و باز این پایان داستان نخواهد بود. عملکرد هر گوشی در زندگی واقعی نیز بسیار مهم است باید دید که چگونه سخت‌افزارهای یک گوشی با نرم‌افزار آن تعامل کرده و نتیجه‌ی این همکاری چه کیفیتی را به نمایش خواهد گذاشت.

هنوز هم بسیاری از آزمون‌ها برای تشخیص عملکرد گوشی Speed 8 وجود دارد. از آنجا که چند ماه از معرفی این گوشی گذشته است اجازه دهید مرور کلی بر مشخصات گوشی ZOPO Speed 8 داشته باشیم.

پرچم دار ZOPO با نمایگر 5.5 اینچی با رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل همراه شده است. پردازنده‌ی هلیو X20 در کنار 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی به آن قدرت داده و یک دوربین 21 مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX230 در پشت و دوربینی 8 مگاپیکسلی در جلوی آن قرار گرفته است.

این دستگاه مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو، دارای یک باتری 3600 میلی‌آمپر ساعت، دو سیم‌کارت، پورت یو اس بی نوع C و اسکنر اثرانگشت است. در ضمن گوشی ZOPO Speed 8 از شبکه‌ی ارتباطی 4G LTE پشتیبانی کرده و هم‌اکنون با 279 دلار از طریق خرده‌ فروشی‌های آنلاین قابل پیش خرید است.

گوشی ZOPO Speed 8

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*