گوشی Honor V8

گوشی Honor V8 با 4 تیزر جدید تبلیغاتی خودنمایی کرد

گوشی Honor V8 در چهار تیزر تبلیغاتی جدید در ویبو به نمایش درآمد. برند کمپانی گوشی ساز چینی هواوی (Huawei) را دیگر همه در سراسر جهان می‌شناسند. یک غول تکنولوژی چینی که توانست سال گذشته عنوان سومین کمپانی برتر تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند جهان را به چنگ درآورد.

هواوی آنر 5C به‌زودی عرضه شده و آنر V8 در 10 مه (21 اردیبهشت‌ماه) از راه خواهد رسید. اگرچه هواوی گوشی‌های پرچم‌دار خود را تحت عناوین سری‌های P یا میت معرفی کرده است اما هواوی آنر V8 را نیز باید دستگاه قدرتمندی به‌حساب آورد. گوشی Honor V8 درست به‌مانند هواوی P9 به یک دوربین دوگانه در پشت مجهز شده و همچنین نمایشگر آن از کیفیت تصویری 2K برخوردار شده است. آنر V8 اولین دستگاه کمپانی هواوی بوده که به این ویژگی – وجود نمایشگر 2K – مفتخر شده است.

گوشی Honor V8 در تیزرهای تبلیغاتی جدیدی به نمایش درآمد

این شرکت به‌تازگی 4 تیزر تبلیغاتی جدید از این گوشی را منتشر کرده است که در زیر می‌توانید آن‌ها را کامل ببینید. این تیزر‌های تبلیغاتی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته شده و به احتمال زیاد عرضه‌ی آن ابتدا در چین و سپس در دیگر نقاط جهان انجام خواهد شد – شاید یکی از بخش‌های قدرتمندی که توانست محصولات هواوی را بر سر زبان‌ها بیندازد، همین مدیریت فروش و تبلیغات این کمپانی باشد – گوشی Honor V8 بر اساس تائیدیه‌ی TENAA، دارای یک بدنه‌ی تمام فلزی به همراه یک پنل شیشه‌ای 2.5D منحنی شکل است.

همان‌طور که در بالا به آن اشاره شد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی آنر V8 وجود نمایشگر 5.7 اینچی 2K است. این گوشی از پردازنده‌ی قدرتمند 8 هسته‌ای کرین 955/950 قدرت گرفته، 4 گیگابایت رم داشته و حافظه‌ی داخلی آن 32 / 64 گیگابایت خواهد بود. در جلوی این گوشی، دوربین 8 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و ویدیو چت قرار گرفته و در پشت دوربین دوگانه‌ی 12 مگاپیکسلی خودنمایی خواهد کرد.

گوشی Honor V8 نیروی خود را از یک باتری 3400 میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد کرد که با این ظرفیت، باتری خوبی (حداقل بر روی کاغذ) نشان می‌دهد. این دستگاه با سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو عرضه شده که در بالای آن رابط کاربری EMUI 4.1 جلوه‌گری خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*