ساعت هوشمند شیائومی Mi Smartwatch

ساعت هوشمند شیائومی با هندست شیائومی مکس خواهد آمد

بالاخره مدیرعامل شیائومی در ارتباط با ساعت هوشمند شیائومی Mi Smartwhatch نیز رو به سخن گشود. وی اعلام کرده است که 28 اردیبهشت ماه از این ساعت هوشمند نیز رونمایی کرده و نیمه دوم سال جاری نیز شاهد عرضه آن خواهیم بود.

پس از انتظار طولانی برای فبلت شیائومی مکس، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که ساعت هوشمند شیائومی Xiaomi Mi Band 2 را همراه با رابط کاربری MIUI 8 در 28 اردیبهشت ماه مشاهده کنیم.اما تا به حال به‌طور قطعی مشخص نشده بود که آیا غول چینی دنیای فناوری از گجت پوشیدنی تازه تولید خود ساعت هوشمند شیائومی می واچ در تاریخ 28 اردیبهشت رونمایی کند . حالا مدیرعامل کمپانی شیائومی اعلام می‌کند که ساعت هوشمند شیائومی Mi Smartwatch را نیز طی یک کنفرانس خبری در بیجینگ چین معرفی خواهد کرد.

وی همچنین اشاره می‌کند که نسل دوم مچ‌بند هوشمند شیائومی نیمه دوم سال 2016 میلادی (زمانی بعد از ماه مه) قابل عرضه خواهد بود. به نظر می‌رسد که شیائومی قصد دارد تا دو گجت پوشیدنی تازه خود را با هم به بازار عرضه کند.

به‌زودی علاوه بر ساعت هوشمند شیائومی شاهد عرضه دوچرخه‌های برقی ساخت این کمپانی نیز خواهیم بود

نخستین بار زمانی صحبت ساعت هوشمند به میان آمد که این کمپانی یک ساعت مچی مخصوص کودکان را با قیمت 46 دلار روانه بازار کرد. این قضیه نشان داد که شیائومی علاقه خاصی را به بازار گجت‌های پوشیدنی دارد. مدیرعامل شیائومی اشاره می‌کند که برنامه‌ریزی خاصی جهت ورود به صنعت اتومبیل‌سازی همانند رقبایی نظیر LeEco ندارد اما می‌خواهد در تولید وسایل حمل و نقل مخصوص مسافت‌های کم مانند دوچرخه‌های برقی و همچنین ربات‌هایی مانند Ninebot نیز به فعالیت بپردازد.

در انتها وی از برنامه‌ریزی‌های شیائومی جهت گسترده کردن هرچه بیشتر فروش آفلاین محصولات خودش خبر می‌دهد. وی می‌گوید که تا پایان سال جاری قصد دارد حدود 60 درصد فروش محصولات خود به‌صورت آفلاین را افزایش دهد.

با توجه به رسمی شدن تاریخ رونمایی از ساعت هوشمند شیائومی، در روزهای آینده شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از آن خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*