نمونه عکس‌ گرفته‌شده توسط OnePlus 3 فاش شد

نمونه عکس‌ گرفته‌شده توسط OnePlus 3 فاش شد

روز گذشته عکسی توسط مدیرعامل شرکت نوپای OnePlus منتشر شد که به نظر می‌رسد متعلق به پرچم‌دار آینده‌ی این شرکت یعنی OnePlus 3 است. به ما همراه باشید.

به نظر می‌رسد که پس از گذشت چند سال صنعت گوشی‌های هوشمند در چین به بلوغ خوبی رسیده است. کیفیت ساخت گوشی‌های هوشمند چینی‌ها در حد و اندازه‌ی بهترین‌های دنیا هستند. هر دستگاهی که توسط تولیدکنندگان مطرح چینی معرفی می‌شود جدای از مشخصات سخت‌افزاری بسیار عالی، دارای کیفیت بسیار قابل قبولی نیز هستند.

تولیدکنندگان مطرح چینی مانند شیائومی و هواوی در گذر زمان به نو‌آوری‌های بسیاری دست‌زده‌اند و دیگر مانند گذشته از سایرین تقلید نمی‌کنند. برای نمونه شیائومی در آخرین پرچم‌دار خود یعنی Mi5 از یک فناوری لرزش گر دوربین 4-محوره استفاده کرده که با گرفتن لرزش دوربین در شرایط حرکتی مختلف، عکس‌ها و فیلم‌های ثابتی را با آن می‌توان گرفت. هواوی P9 از یک دوربین دوگانه که محصول Leica است بهره می‌برد. نباید میزو پرو 6 را از قلم انداخت؛ این گوشی در پشت از 10 فلش حلقه‌ای بهره می‌برد. این شرکت‌ها با کسب تجربه در چند سال گذشته، امروزه انواع و اقسام نوآوری‌ها را در محصولات خود به کار می‌برند و در این زمینه پیشرو به‌حساب می‌آیند.

شرکت جوان دیگری که قصد دارد با نو‌آوری‌های خود گوشی‌های باکیفیتی تولید کند OnePlus است. روز گذشته مدیرعامل OnePlus آقای Liu Zuohu (نام مستعار Pete Lau) عکسی را در میکرو-وبلاگ خود منتشر کرد که در زیر آن کلمه‌ی پارک نوشته‌شده بود. در نگاه اول شاید شما به‌راحتی از کنار این عکس بگذرید، اما اگر به آن بیشتر توجه کنید، متوجه خواهید شد که این عکس با یک گوشی هوشمند گرفته‌شده است. OnePlus 3 به‌زودی معرفی می‌شود و اگر ما این مسئله را مدنظر داشته باشیم، همه‌چیز در کنار هم قرار می‌گیرد و ما به این نتیجه می‌رسیم که این‌یک نمونه عکس است که توسط OnePlus 3 گرفته‌شده است.

نمونه عکس‌ گرفته‌شده توسط OnePlus 3 فاش شد

باید در مورد این نمونه عکس گفت که واقعاً عالی به نظر می‌رسد. آیا آقای Zuohu به‌طور غیرمستقیم به این موضوع اشاره می‌کند که این عکس‌ها متعلق به پرچم‌دار آینده‌ی این شرکت است؟ گوشی OnePlus 3 احتمالاً در ماه می معرفی می‌شود و احتمال اینکه این عکس توسط OnePlus 3 گرفته شده باشد را بیش‌ازپیش می‌کند.

تا به این لحظه می‌دانیم که OnePlus 3 از قرار معلوم پردازنده‌ی اسنپدراگون 820، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد داشت. البته شاید در دو مدل با حافظه‌های رم مختلف عرضه شود، چیزی که در گوشی‌های قبلی این شرکت شاهد آن بودیم. دوربین جلویی 8 مگاپیکسل و دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی خواهد بود. از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به حسگر اثرانگشت و فناوری شارژ سریع اشاره کرد؛ اما باید منتظر ماند و دید که گوشی آینده‌ی OnePlus قیمتی حول‌وحوش 300 دلار خواهد داشت یا خیر.

نظر شما کاربران گرامی در خصوص این عکس فاش شده چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*