سونی

مشخصات دو تلفن جدید سونی در تست بنچ‌مارک لو رفت؛ دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی

به لطف اطلاعات لو رفته در دیتابیس آنلاین بنچمارک، مشخصات مربوط به دو تلفن هوشمند جدید سونی به بیرون درز کرد. در حال حاضر نام این دو محصول مشخص نیست و تنها به کمک شماره مدل می‌توان آن‌ها را شناسایی کرد. با مشروح خبر همراه ما باشید.

اکسپریا C6 سونی با دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی و فلش LED

طبق اطلاعات منتشر شده از سرویس GFXBench، مشخصات سونی F3216 از این قرار است: صفحه‌نمایش 4.6 اینچی با رزولوشن 1080p، دوربین 21 مگاپیکسلی در پشت با فلش LED، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، حافظه دو گیگابایتی RAM و 16 گیگابایت حافظه داخلی. در هسته مرکزی این تلفن از چیپست مدیاتک MT6755 هلیو پی 10 (SoC) بهره گرفته شده که با پردازنده هشت هسته‌ای Cortex A53 (با سرعت 1.9 گیگاهرتز) و همچنین پردازنده گرافیکی مالی T860 همراه شده است. سیستم عامل این محصول اندروید 6.0 مارشملو خواهد بود.

گذشته از صفحه‌نمایش کوچک این محصول، سایر مشخصات به اکسپریا C6 بسیار نزدیک است؛ تصاویر این محصول حدود یک هفته پیش لو رفت. این محصول که قرار است جایگزین اکسپریا C5 Ultra شود (تصویر آن را در بالا مشاهده می‌کنید)، احتمالا صفحه‌نمایش 6 اینچی خواهد داشت. لازم به ذکر است که تست‌های بنچمارک معمولا ابعاد صفحه‌نمایش مدل‌های اولیه را اشتباه تخمین می‌زنند و همین سرویس GFXBench سابقه چنین اشتباهاتی را داشته است.

سونی

بدین ترتیب احتمال دارد F3216 همان اکسپریا C6 باشد، چراکه C5 Ultra نیز با دوربین سلفی قدرتمندی عرضه شده بود – دوربین 13 مگاپیکسلی با فلش LED. حالا به نظر می‌رسد F3216 با سنسور 16 مگاپیکسلی خود، به پیشتازی دیگر در این عرصه بدل می‌شود.

دستگاه دیگری از سونی که اخیرا در تست همین سرویس بنچمارک لو رفته، F3311 نام دارد. این محصول در مقایسه با مورد بالا، یک میان‌ رده محسوب می‌شود. از جمله مشخصات این تلفن می‌توان به صفحه‌نمایش 4.6 اینچی با رزولوشن 720p، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی، حافظه 1.5 گیگابایتی RAM، حافظه داخلی 16 گیگابایت و اندروید 6.0 مارشمالو اشاره کرد. در قلب این تلفن چیپست مدیاتک MT6735، پردازنده چهار هسته‌ای Cortex A53 با سرعت 1.3 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی مالی T720 تعبیه شده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*