نیوآ

محافظ‌ تلفن و اپلیکیشن جدید نیوآ به بهداشت کاربران اهمیت می‌دهد

سال‌ها گذشته و حالا مرد شده‌اید؛ اما به‌جای ژن‌های جذاب برد پیت، ژن شما موجب ایجاد بوی بد عرق زیر بغلتان می‌شود و از این موضوع رنج می‌برید. در این زمینه با شما ابراز همدردی می‌کنیم، شاید در زندگی بعدی چنین بدشانسی برایتان رخ ندهد. با این حال نیوآ – Nivea – در این زمینه ساکت ننشسته است. با مشروح خبر همراه ما باشید.

محافظ تلفن نیوآ بوی زیر بغل آقایان را ارزیابی می‌کند

همان‌طور که گفتیم، شرکت نیوآ دوست ندارد کاربرانش در عرق بد بوی خود غرق شوند. این شرکت به فروش محصولات خوش‌بو و خاص معروف است؛ محصولاتی که با عطر خاص خود شما را متمایز از دیگران خواهند کرد.

با این که حضور نیوآ در عرصه تکنولوژی محدود است، اما آن‌ها نیز بوی شانس‌های تجاری در عرصه موبایل را استشمام کرده و بالاخره اولین قدم خود در این زمینه را برداشتند. اپلیکیشن جدید این کمپانی به همراه یک محافظ کامبو تلفن هوشمند بوی زیر بغل آقایان را جذب و ارزیابی می‌کند؛ ارزیابی این اپلیکیشن بر اساس الگوریتم از قبل تعیین شده و در دیتابیس حاوی 4000 بوی مختلف شکل می‌گیرد. چه جالب!

طبق ادعای نیوآ، انسان‌ها عموما در استشمام و شناسایی دقیق بوی بدن خود ضعیف عمل می‌کنند و تعداد سلول‌های مغزی شناساگر بو، در آقایان به نسبت بانوان حدود 40 درصد کمتر است. از طرفی آقایان بیشتر از بانوان عرق می‌کنند. با شناسایی و بررسی این مشکل متداول، نیوآ اپلیکیشن NOSE (به معنای بینی) و محافظ جدید تلفن خود را طراحی کرده است و قصد دارد قبل از عرضه جهانی این دو، به آزمایش گستره آن‌ها بپردازد.

کاور‌های تلفن هوشمند حاوی سنسور‌های اختصاصی شناساگر عطر و بو هستند و در بسته‌های محافظ بدن به فروش خواهند رسید. همچنین اپلیکیشن یادشده نیز در فروشگاه گوگل پلی و اپ‌استور در دسترس قرار می‌گیرد.

شرکت نیوآ معتقد است چنین تکنولوژی جدیدی در آینده نزدیک با خود تلفن‌های هوشمند همراه می‌شود. احتمال گنجانده شدن اپلیکیشن استشمام عطر و بو در رابط کاربری شرکت‌هایی نظیر سامسونگ و ال‌جی کاملا قابل‌ پیش‌بینی است. نظر شما در این باره چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*