لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو

معرفی لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو و تبلت هواوی مدیاپد ام 5 برای دنیایی کاملا متصل

هواوی در نمایشگاه MWC 2018 محصولات جدید خود را برای دنیای کاملا متصل معرفی کرد. در ادامه با ویژگی‌های لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو (Huawei Matebook X Pro) و تبلت هواوی مدیاپد ام 5 (Huawei Mediapad M5) آشنا می‌شویم.

عرضه تجهیزات Huawei Matebook X Pro و Huawei MediaPad M5 در کنار اولین مودم‌های با پشتیبانی 3GPP در همه فرکانس‌های 5G، آینده دنیای فناوری اطلاعات را امروز به کاربران در کنگره جهانی موبایل بارسلون (MWC 2018) نشان می‌دهند.

لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو

امروز Huawei با تکیه‌ بر موفقیت‌های خود در ارائه گوشی های هوشمند باکیفیت بالا و قدرتمند، اولین نوت بوک دنیا با صفحه نمایش FullView با نام هواوی میت بوک ایکس پرو (Huawei Matebook X Pro) را طی مراسمی در بارسلون معرفی کرد. علاوه بر این آخرین سری از تبلت های هواوی با نام HUAWEI MediaPad M5 و تجهیزات سازگار با شبکه‌های نسل جدید 5G نیز به عنوان اولین تجهیزات بازار که از استاندارد جهانی ارتباطات 3GPP تحت بستر 5G پشتیبانی می‌کنند در این مراسم رونمایی شد. با وجود بهره‌گیری از جدیدترین طراحی‌های خیره‌کننده و پیشرفت‌های برجسته در زمینه عملکرد، این تجهیزات جدید قدرت تکنولوژی امروز Huawei رادر ارائه تجربه‌های خلاقانه و بی نظیر در قیاس با رقبا به خوبی نشان می‌دهند.

تبلت هواوی مدیاپد ام 5

ریچارد یو، مدیرعامل شرکت هواوی می‌گوید:

در هواوی ما به چشم‌انداز یک دنیای کاملا متصل هدایت می‌نگریم و برای رسیدن به این هدف، به طور قابل توجهی در تحقیقات و توسعه سرمایه‌گذاری می‌کنیم تا بدانیم که چگونه افراد با تکنولوژی ارتباط برقرار می‌کنند و ارتباط آن‌ها پایدار می‌ماند. ما ماموریت خود را در هواوی برای به جلو راندن مرزهای فناوری و نوآوری با توجه به پیشرفت‌های اخیر توانسته‌ایم به خوبی انجام دهیم. با معرفی جدید محصولاتی چون لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو ، تبلت HUAWEI MediaPad M5 و اولین مودم 3GPP 5G در دنیا، ما در واقع تجربه کاربری جدیدی و خلاقانه‌ای را برای مشتریانمان تعریف می‌کنیم.

از ماه بهار سال 2018 لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو و تبلت هواوی مدیاپد M5 در چین، اروپا، آمریکای شمالی، آسیا و اقیانوسیه و خاورمیانه در دسترس خواهند بود.

لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو

لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو

Matebook X Pro یک نوت بوک فوق‌العاده باریک است که از اولین صفحه نمایش FullView در دنیای نوت بوک‌ها بهره می‌برد. این مانیتور 3K که لمسی هم هست از نسبت پوشش 91 درصدی در قیاس با کل ابعاد بدنه بهره می‌برد. این دستگاه با پردازنده نسل هشتم اینتل Core i7 / i5 عرضه می‌شود و دارای باتری 57.4 وات (ظرفیت پایه) و گرافیک NVIDIA GeForce MX150 با 2 گیگابایت GDDR5 است که یکی از سبک‌ترین و قدرتمندترین نوت بوک‌ها در بازار به شمار می‌آید.  HUAWEI MateBook X Pro در حوزه صدا هم بسیار قدرتمند است و از ویژگی Dolby Atmos Sound System بهره می‌برد که موجب می‌شود صدا به شکل با کیفیتی در سرتاسر فضا و اطراف شما جریان می‌یابد، به شکلی که شما خود را در مرکز آن حس می‌کنید.

تبلت هواوی مدیاپد ام 5

سری جدید تبلت با طراحی ارگونومیک فوق العاده که با صفحه‌نمایش 2.5D و 2K. این تبلت در دو مدل مانیتورهای 8.4 و 10.4 اینچی عرضه شده که به ترتیب 2 و چهار اسپیکر در آنها تعبیه شده که با همکاری Harman Kardon تولید شده‌اند. این سری جدید با تکنولوژی HUAWEI Histen، صدای سه بعدی را از طریق بلندگوها فراهم و صدای Hi-Res را باکیفیت و تفکیک استثنایی در اختیار کاربر خود می‌گذارد. برای HUAWEI MediaPad M5 Pro با مانیتور 10.4 اینچی همچنین یک قلم HUAWEI M-Pen فوق‌العاده دقیق و دارای 4096 سطح حساسیت فشار برای بهترین تجربه یادداشت‌برداری در نظر گرفته شده است.

تبلت هواوی مدیاپد ام 5

استاندارد 3GPP برای استفاده در مودم‌های 5G

مودم HUAWEI 5G CPE با پشتیبانی از استاندارد جهانی مخابرات 3GPP برای ارتباطات 5G سرعت فوق‌العاده بی‌نظیری را برای دانلود تا 2 گیگابیت در ثانیه برای اولین بار فراهم می‌کند و می‌تواند بر روی هر دو شبکه 4G و 5G عمل کند. چیپست Balong 5G01، نخستین چیپست تجاری در جهان است که از استاندارد 3GPP در تمامی باندهای فرکانس 5G پشتیبانی می‌کند.

تبلت هواوی مدیاپد ام 5

درباره Huawei

محصولات و خدمات هواوی در بیش از 170 کشور موجود است و توسط یک سوم جمعیت جهان استفاده می‌شود. پنجاه مرکز تحقیق و توسعه در ایالات متحده، آلمان، سوئد، روسیه، هند و چین ایجاد شده است. Huawei Consumer BG یکی از سه واحد تجاری Huawei است و شامل گوشی های هوشمند، رایانه‌های شخصی و تبلت، پوشیدنی‌ها و سرویس‌های ابری و غیره است. شبکه جهانی هواوی بر اساس تقریبا 30 سال تجربه در زمینه صنعت مخابرات است و به ارائه آخرین پیشرفت‌های تکنولوژیکی مصرف‌کنندگان در سراسر جهان پرداخته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. با این که طرفدار هواویم ولی همچین چیز مالی هم نیست

  2. عجب چیز نازیه این لامصب