آیپد پرو جدید اپل

منتظر دو آیپد پرو جدید اپل مجهز به فیس آی دی باشید

به نظر می‌رسد طی دو سه ماه پیش رو دو تبلت آیپد پرو جدید اپل توسط غول کوپرتینو معرفی شوند. از مهم‌ترین قابلیت‌های مورد انتظار ما در آن‌ها نیز فیس آی دی، سیستم تشخیص چهره پیشرفته تعبیه شده در آیفون 10 خواهد بود.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که اپل در نظر دارد در آینده‌ای نه جندان دور از دو آیپد پرو جدید خود پرده برداری کند. انتظار می‌رود این تبلت ها از تکنولوژی فیس آی دی بهره‌مند باشند که اپل برای نخستین بار توسط آیفون ایکس در سال گذشته میلادی به کاربران ارائه کرد. یک تحلیلگر نیز ادعا می‌کند که این دو آیپد پرو جدید اپل احتمالا به زودی وارد چرخه‌ی تولید انبوه شده و حداکثر تا خرداد ماه آینده آماده‌ی عرضه به بازار شوند.

اسناد تازه کشف شده از رگولاتوری اپل نشان می‌دهد که فاصله‌ی زیادی با معرفی این محصولات نخواهیم داشت. اپل خود هیچ صحبتی در مورد تبلت های جدیدش نکرده است، اما این نمی‌تواند دلیلی برای معرفی نشدن آن‌ها باشد، زیرا این شرکت کوپرتینویی هیچ موقع درباره محصولات جدید خود تا زمان معرفی آن‌ها سخن نمی‌گشاید.

دو آیپد پرو جدید با اندازه‌های 10.5 و 12.9 اینچ

یک تحلیلگر معروف به نام “Jun Zhang” پیشبینی می‌کند که 8 میلیون دستگاه آیپد پرو جدید طی سه ماهه پیش رو به فروش برسد. ما انتظار داریم این تبلت های آی او اسی نسخه‌ی بازطراحی شده‌ی آیپد پرو 10.5 و 12.9 اینچی باشند. شاید به لطف دوربین TrueDepth جلویی که می‌تواند قابلیت فیس آی دی را به ارمغان بیاورد، انیموجی را نیز به این تبلت های مدرن بیاورد.

از نظر مشخصات فنی نیز احتمالا آن‌ها از پردازنده A11 اپل قدرت خواهند گرفت. اما مهم‌تر از آن، به نظر می‌رسد یک نمایشگر اولد لبه به لبه شبیه به آن چیزی که بر روی گوشی  آیفون 10 اپل مشاهده می‌کنیم بر روی این تبلت ها تعبیه شود. البته احتمال مورد دوم کم است و نیاز به تایید از سوی افشاکنندگان معتبر دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. منتظر هستیم هر کسی م نیست لطفا نیاد زیر پست اپل نظر بده

  2. اپل چی فکر کرده چجوری دلش خوشه به زودی ورشکست میشه

  3. یا ابر فرض

    کار یکم مشکل شد گیر کردم کدومو باید بخرم

  4. شخصا که منتظر همچین چیزی نیستم به درک که فیس آی دی داره