سیستم عامل جدید گوگل

Wear OS، نام سیستم عامل جدید گوگل برای گجت های پوشیدنی است

یکی از کاربران ردیت، اطلاعاتی از لوگو و نام سیستم عامل جدید گوگل با اسم احتمالی “Wear OS” را در اختیار کاربران قرار داد. در واقع کاربران باید در انتظار تغییر لوگو و نام اندروید ویر باشند.

اندروید ویر، نام سیستم عامل محبوب گوگل برای گجت های پوشیدنی است. ولی به تازگی یکی از کاربران شبکه اجتماعی ردیت ادعا می‌کند بعد از خرید ساعت هوشمند جدید خود و در حین تغییر تنظیمات، متوجه تغییر نام و لوگوی سیستم عامل اندروید ویر (Android Wear OS) شده است. اگرچه این کاربر، اطلاعاتی از مدل ساعتی که خریداری کرده را در اختیار کاربران قرار نداده است، اما می‌گوید در آینده کاربران باید در انتظار نام جدید “Wear OS” و یک لوگوی کاملا جدید باشند.

لوگویی که پیش‌تر گوگل از آن استفاده می‌کرد، شامل یک دایره آبی دورنگ همراه با مستطیل‌هایی بود که یادآور ساعت هوشمند بودند. اما در لوگوی جدید، از دو نوار جستجو گردشده آبی و زرد در کنار نقطه‌های گوگل اسیستنت استفاده شده است که مجموع آنها، حرف “W” را نشان می‌دهند.

سیستم عامل جدید گوگل

علت حذف نام اندروید از سیستم عامل جدید گوگل

اما علت حذف نام “Andorid” از سیستم عامل جدید گوگل چیست؟ یکی از دلایل منطقی این است که بسیاری از ساعت های هوشمند این پلتفرم با گوشی های مجهز به اندروید و آی او اس سازگار هستند.

در حالی که زمان معرفی رسمی این تغییر جدید مشخص نشده است، احتمالا در کنفرانس I/O 2018 شاهد معرفی سیستم عامل Wear خواهیم بود. کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان گوگل از تاریخ 8 می تا 10 می (18 اردیبهشت تا 20 اردیبهشت) برگزار می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. صنعت پوشیدنی ها از همه جذاب تره بنظرم