عکس وان پلاس 6

عکس وان پلاس 6 توانایی ضبط ویدیوهای صحنه آهسته را تایید می‌کند

عکس وان پلاس 6 (OnePlus 6) همراه با اطلاعاتی جدید از این گوشی هوشمند منتشر شد. پرچمدار آینده وان پلاس قرار است با دوربین دوگانه، نمایشگر کم‌حاشیه و توانایی ضبط ویدیوهای صحنه آهسته با نرخ 960 فریم بر ثانیه در اختیار کاربران قرار گیرد.

امسال گوشی وان پلاس 6 با ویژگی‌ها جدیدی همچون قاب پشتی سرامیکی و مقاومت در برابر نفوذ آب تولید خواهد شد. هرچند مطابق با عکس وان پلاس 6 ، به نظر می‌رسد به این موارد باید قابلیت “Super Slow Mo” و توانایی ضبط ویدیوهای صحنه آهسته را نیز اضافه کرد.

وان پلاس برای چندین هفته مشغول انتشار جزئیات مربوط به پرچمدار آینده خود بوده و قرار است گوشی وان پلاس 6 را سرانجام در تاریخ 16 می (26 اردیبهشت) رونمایی کند. حالا نیز تصویری جدید از این موبایل منتشر شده است که دو طرف دستگاه را نشان می‌دهد. در نگاه اول، هیچ چیز غافل‌گیرکننده‌ای در این عکس وجود نداشته و باز هم اطلاعات قبلی همچون نمایشگر بدون حاشیه و یا دوربین دوگانه پشتی را در آن می‌توان دید. باید اشاره کرد که ما فعلا نمی‌توانیم صحت این تصویر را تایید کنیم، چرا که توسط یک منبع غیر معمول افشا شده است.

عکس وان پلاس 6

در عکس وان پلاس 6 به نرخ فریم اشاره‌ای نشده است

مورد جذاب دیگر، تصویر ضمیمه‌شده است که گفته می‌شود زمانی در وب‌سایت هند شرکت وان پلاس رویت شده و نشان می‌دهد که اسمارت فون پیش رو با توانایی ضبط ویدیوهای “Super Slo Mo” به فروش می‌رسد. در این تصویر به وضوح و نرخ فریم این ویدیوها اشاره نشده است، ولی عدم رقابت وان پلاس با شرکت‌های سونی و سامسونگ غیر عادی خواهد بود. در حال حاضر پرچمداران سونی، ویدیوهای 960 فریم را با وضوح 1080p و پرچمداران سامسونگ با وضوح 720p ضبط می‌کنند. در این صورت احتمال دارد وان پلاس نیز این قابلیت را برای ویدیوهای 720p در نظر بگیرد.

انتظار می‌رود گوشی جدید OnePlus 6 به نمایشگری 6.28 اینچی با وضوح 1080×2280، سیستم روی چیپ اسنپدراگون 845، 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین دوگانه و باتری 3450 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شود. به علاوه، از روز اول نیز از اندروید اوریو استفاده خواهد شد.

عکس وان پلاس 6

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. مگه میخاید فیلم بسازید صحنه اهسته به چه دردی میخوره

  2. ایول بهش خوشم اومد