کارت گرافیک های سری Turbo ایسوس

کارت گرافیک های سری Turbo ایسوس ؛ بهترین انتخاب برای مصارف رده تجاری

کارت گرافیک های سری Turbo ایسوس برای مصارف رده تجاری و با هدف قرار دادن سیستم‌های رندرینگ، سرورهای پردازش تصویر و ورک استیشن‌ها تولید و عرضه شده‌اند. در ادامه، این سری از کارت گرافیک های ایسوس را معرفی می‌کنیم.

ایسوس، برند نخست کارت گرافیک در جهان، علاوه بر تولید کارت گرافیک های گیمینگ مختلف، سری Turbo را نیز برای مصارف رده تجاری و Enterprise بهینه و تولید کرده است. جامعه هدف کارت گرافیک های سری Turbo ایسوس بیشتر سیستم های رندرینگ، سرورهای پردازش تصویر، Workstationها و هر جایی که نیاز به فشار کاری بالا بر روی کارت گرافیک است، می‌باشد.

پایداری کامل کارت گرافیک های سری Turbo ایسوس

ایسوس با توجه به درک موضوع پردازش‌های گرافیکی در صنعت، سری Turbo را به منظور استفاده در کیس‌های کوچک یا سیستم‌های که در آن گردش هوا به درستی انجام نمی‌شود طراحی و عرضه کرده است. ویژگی اصلی کارت گرافیک های سری Turbo ایسوس ، طراحی و ساختار خنک‌کننده آن نسبت به مدل‌های گیمینگ است. در سری Turbo، هوای خنک از سمت فن مکنده آن وارد کانال خنک‌کننده شده و از پشت کارت گرافیک، هوای گرم خارج می‌شود.

کارت گرافیک های سری Turbo ایسوس

در سرورهای کم عمق یا سیستم‌هایی که به لحاظ چینش فن دچار محدودیت هستند، سری Turbo با ایجاد یک جریان هوای کامل و هدایت هوای گرم به خارج از کیس از قسمت پنل I/O، علاوه بر اصلاح نحوه گردش هوا، سیستم را نیز در کنار کارت گرافیک خنک می‌کند.

کارت گرافیک های سری Turbo ایسوس

نکته دیگر در طراحی فیزیکی کارت گرافیک های سری Turbo ایسوس ، ساختار لبه‌های بدنه کارت گرافیک است که به سادگی امکان ورود هوا به محفظه خنک‌کننده در چینش‌های چند کارت گرافیک با هم را می‌دهد.

از آنجایی که در سیستم‌های رندرنیگ یا سرورها، فن‌ها همواره در حال گردش هستند و سیستم ممکن است سالیان سال خاموش نشود، ایسوس برای فن‌های بلبرینگی این نسل، گواهی ضد نفوذ IP5X را لحاظ کرده تا از ورود گرد و خاک به درون هسته فن جلوگیری کند و فن‌ها به طور مداوم کار کرده و اصطلاحا خشک نشود.

کارت گرافیک های سری Turbo ایسوس

تیم تحقیق و توسعه ایسوس، با توجه به حساسیت محصولات رده تجاری، برای سری Turbo تست سازگاری 144 ساعته را در نظر گرفته تا از پایداری آن در پروسه‌های طولانی مدت و سنگین اطمینان حاصل کند.

همچنین نرم افزار GPU Tweak II نیز به صورت باندل به منظور بهینه‌سازی، اورکلاکینگ و مانیتورینگ با این کارت گرافیک عرضه می‌شود و در صورتی که گیمر هستید، یک حساب XSplit GameCaster نوع Premium با ارزش 99 دلار نیز به عنوان بسته مکمل این نرم افزار برای شما در نظر گرفته شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. حالا چرا ایتقد گرون

  2. خب که چی بشه؟ به ما چ ش

  3. چه خوب دیگ اینطوری با دوام تر و مقاوم تر میشه

  4. خدا تومن پول اینه فقط