کیبورد Smart Keyboard Folio اپل

کیبورد Smart Keyboard Folio اپل از آیپد جدید یک کامپیوتر قدرتمند می‌سازد

کیبورد Smart Keyboard Folio اپل از آیپد پرو 2018 یک کامپیوتر همه کاره می‌سازد. علاوه بر این، تبلت های جدید اپل می‌توانند حتی گوشی آیفون شما را نیز شارژ کند. در ادامه بیشتر با قابلیت‌های کیبورد هوشمند اپل آشنا خواهیم شد.

مطابق انتظار، اپل در رویداد سه شنبه شب خود که در نیویورک برگزار شد، از دو مدل آیپد پرو 2018 پرده برداری کرد. همراه با گرافیک بهتر و حافظه‌ی بیشتر، اینطور به نظر می‌رسد که این تبلت ساخته شده تا جای لپ تاپ شما را بگیرد. و یکی از جذاب‌ترین لوازم جانبی آن، یعنی کیبورد Smart Keyboard Folio اپل نیز به همراه این دو تبلت معرفی شد.

کیبورد Smart Keyboard Folio اپل به شما اجازه می‌دهد تا از دو جهت از آیپد خود استفاده کنید. آن به صورت خودکار، به شکل مغناطیسی با آیپد شما جفت می‌شود. نیازی نیست شما این کیبورد را از طریق کابل USB-C آیپد شارژ کنید،‌ آن به لطف کانکتور هوشمندی که به آیپد وصل می‌شود، شارژ نیز می‌شود.

این کیبورد به شکلی طراحی شده که از عقب و جلوی آیپد شما محافظت می‌کند. یک قابلیت روشن شدن خودکار صفحه به شما اجازه می‌دهد تا کیبورد را باز کرده و خیلی سریع با آیپد خود به تایپ کردن بپردازید. وقتی هم که آن را روی صفحه بگذارید، آیپد شما به خواب خود بازمی‌گردد. متاسفانه آن فاقد یک تاچ پد است.

قیمت کیبورد Smart Keyboard Folio اپل

کیبورد Smart Keyboard Folio اپل در اندازه‌های مختلفی، مناسب پیکربندی‌های متفاوت آیپد پرو عرضه می‌شود. قیمت مدل مخصوص آیپد پرو 11 اینچی این کیبورد 199 دلار بوده، در حالی که قیمت مخصوص مدل 12.9 اینچی آیپد پرو آن 179 دلار خواهد بود. این کیبورد با ترکیب اپل پنسل می‌تواند به شما اجازه دهد تا کارایی بیشتری از آیپد خود طلب کنید. این درحالیست که مشخصات فنی آیپد جدید اپل نیز به لطف تراشه A12X Bionic ارتقا پیدا کرده،‌ از فیس آیدی برخوردار است و با درگاه مدرن USB-C شارژ می‌شود که حتی می‌تواند آیفون شما را نیز شارژ کند!

البته توجه داشته باشید که این کیبورد هوشمند، با آیپدهای قدیمی‌تر اپل سازگار نیست و تنها می‌توانید با نسخه 2018 آیپد پرو از آن استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. قیمت بدی هم نداره

  2. ویندوز یه چیز دیگه س

  3. فقط کیبوردش 200 دلاره
    ینی 3 میلیون ما