کیبورد TYPI

کیبورد TYPI می‌تواند سبک تایپ ما را تغییر دهد

کیبورد TYPI می‌تواند سبک تایپ شما را دستخوش تغییر کند. این صفحه کلید که به دو صورت سیمی و بیسیم عرضه می‌شود، به شکل مربعی طراحی شده و دارای کلیدهای دستوری جدیدی است. در ادامه با سایر قابلیت ها و قیمت آن بیشتر آشنا شوید.

کیبورد TYPI ، یک صفحه کلید مدرن با طراحی مربعی است که می‌تواند نوع تایپ کردن ما را تغییر ببخشد. کلیدهای غیرحروفی با پیکربندی متفاوتی بر روی این کیبورد جای گرفته‌اند و کلیدهای دستوری تازه‌ای نظیر نمایش صفحه دسکتاپ نیز به آن اضافه شده است.

کیبوردها نسبت به نیازها و اولویت‌های ما، در اندازه‌های متفاوتی عرضه می‌شوند. کاربرانی که با اعداد سر و کار داشته باشند،‌نمی‌توانند از صفحه کلیدی استفاده کنند که فاقد کلیدهای اعداد است. همچنین برخی گیمرها نیز نیازمند آن هستند که کلیدهای اشاره جدا از دیگر کلیدها باشد؛ اما آنطور که گفتیم، اغلب صفحه کلیدها با هدف تمامی کاربران طراحی می‌شوند.

با این حال به نظر می‌رسد کیبورد TYPI رویت شده در سایت کیک استارتر با اهداف خاصی پا به میدان رقابت خواهد گذاشت. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، کیبورد TYPI مشابه هیچ صفحه کلیدی که تا به امروز دیده‌اید نیست. در واقع این کیبورد با طراحی مربعی شکل خودش، کاملا متفاوت از کیبوردهای معمولی است که همگی به شکل مستطیلی عریض طراحی می‌شوند.

به گفته‌ی سازندگان، هدف تصمیم گیری برای طراحی به این سبک، کاهش فضای مورد نیاز کیبورد بر روی میز کامپیوتر شما بوده است، در حالی که آن از عرض کاهش پیدا کند. هرچند این سبک طراحی نیز سختی‌های خودش را به همراه دارد و حالا باید فضای کافی به صورت عمودی در جلوی مانیتور کامپیوتر شما قرار داشته باشد تا بتوانید از این صفحه کلید استفاده کنید. سازندگان، جای کلیدهای عملیاتی را تغییر داده‌اند و آن‌ها را بر اساس عملکردی که دارند در کنار یکدیگر قرار داده‌اند که این به بازدهی هرچه بیشتر می‌انجامد.

کیبورد TYPI

کلیدهای دستوری جدید در کیبورد TYPI

کیبورد TYPI همچنین دستورهای جدیدی را ارائه می‌کند که دستورات مشخصی نظیر مورد روبرو را با یکدیگر ترکیب می‌کند: انتقال دستور نمایش دسکتاپ به یک کلید مشخص که می‌تواند این کار را آسوده‌تر از گذشته کند. چه کسی از چنین کلیدی خرسند نخواهد بود؟ این صفحه کلید در قالب خود یک کیبورد مکانیکی است که از سوئیچ‌های Cherry MX با 4 گزینه انتخابی بهره می‌برد.

قیمت کیبورد TYPI

همانطور که گفتیم این کیبورد برای همه طراحی نشده است، پس باید برای خرید آن نیز مبلغ بیشتری را بپردازید. قیمت مدل سیمی صفحه کلید ارگونومیک TYPI چیزی در حدود 239 دلار است، در حالی که می‌توانید مدل سیمی آن را با 259 دلار خریداری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه