نسخه جهانی دستیار مجازی هواوی

نسخه جهانی دستیار مجازی هواوی برای رقابت با الکسا و گوگل اسیستنت عرضه می‌شود

نسخه جهانی دستیار مجازی هواوی تا چندی دیگر عرضه می‌شود. هواوی این دستیار مجازی موبایلی را برای رقابت با الکسا و گوگل اسیستنت به گوشی‌های هواوی فروخته شده در خارج از چین خواهد برد.

هواوی صاحب یک دستیار مجازی نظیر آمازون الکسا و گوگل اسیستنت، به نام Xiaoyi است. اما این دستیار تنها برای صاحبان مستقر در چین گوشی‌های هواوی، در دسترس قرار دارد. این کمپانی علاقه‌مند است تا دستیار Xiaoyi را  به خارج از چین نیز ببرد تا بتواند با بزرگان به رقابت بپردازد. با توجه به گفته‌های ریچارد یو، مدیر بخش محصولات مصرفی هواوی، ظاهرا نسخه جهانی دستیار مجازی هواوی در دست توسعه است.

این می‌تواند برای هواوی مهم باشد که یک دستیار مجازی را در خارج از چین عرضه کند. آن‌ها می‌خواهند طی سالیان پیش رو به برترین تولیدکننده موبایل جهان تبدیل شوند و دستیارهای مجازی حالا حتی در گوشی‌های میان رده نیز رواج پیدا کرده است. ریچارد یو در مصاحبه‌ای با CNBC اعلام کرده است که هواوی هم اکنون و آینده، در چین از دستیار دیجیتالی خود در گوشی‌هایش استفاده خواهد کرد. وی همچنین اشاره کرده است که «ما همچنین آن را در گوشی‌های خارج از چین نیز در دسترس قرار می‌دهیم». با این حال،‌ توسعه‌ی سرویس‌های هوش مصنوعی پیش از عرضه، نیازمند زمان است.

زبان‌های دستیار مجازی هواوی

این بدان معنا نیست که هواوی می‌خواهد با آمازون و گوگل همکاری کند. در واقع هواوی می‌خواهد یک دستیار صوتی در سطح جهانی را ارائه کند. این ارائه می‌تواند با الکسا و گوگل اسیستنت به رقابت مستقیم بپردازد. ریچارد یو اطلاعات زیادی در مورد دستیار مجازی هواوی ارائه نکرده است. وی همچنین هیچ سخنی از زبان‌هایی که توسط این دستیار از آن‌ها پشتیبانی می‌شود به میان نیاورده است، اما بدیهیست که انگلیسی به عنوان زبان بین‌المللی در سراسر جهان می‌تواند نخستین زبان این دستیار دیجیتالی باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. سلام.آیا این دستیار هوشمند،برای p30 lite هم وجود داره؟
    با تشکر.

  2. هواوی همیشه عالیه

  3. هواوی هی کم نمیاره ها

  4. سلام نه فک نمیکنم ..چطور مگ؟

  5. سلام این دستیار صوتی برای mate10 هم عرضه میشه؟