HTC U13

شاید گوشی HTC U13 در سال 2019 عرضه نشود!

هرساله اچ تی سی حداقل یک پرچمدار را به بازار موبایل معرفی می‌کرد که آخرین آن‌ها مدل +U12 بود. اما ظاهرا HTC U13 سال آینده راهی بازار نخواهد شد و شاید باید عمر گوشی های سری U این کمپانی را تمام شده بدانیم.

منابع خبری وب‌سایت Phandroid ضمن افشای تصمیم احتمالی سران کمپانی مبنی بر عدم عرضه‌ی گوشی HTC U13، مدعی شده‌اند که در سال 2019 باید منتظر «چیز دیگری» از اچ تی سی باشیم. هرچند در این گزارش تصریح نشده است، ولی به نظر می‌رسد که سال آینده یک گوشی میان رده نقش پرچمدار را برای کمپانی تایوانی ایفا خواهد کرد.

HTC

واقعیت این است که برخلاف روزهای ابتدایی ظهور گوشی های هوشمند که HTC یکی از برندهای پیشتاز این عرصه محسوب می‌شد، در سال‌های گذشته روزگار خوشی را سپری نکرده و قافیه را به رقبای قدرتمندی از جمله هواوی، شیائومی، اوپو و وان پلاس باخته است. البته این برندهای چینی عرصه را بر غول‌هایی نظیر سامسونگ و اپل هم تنگ کرده‌اند. هواوی نه تنها اخیرا جایگاه اپل را به عنوان دومین تولیدکننده‌ی بزرگ گوشی های هوشمند تصاحب کرده است؛ بلکه مدیران آن سودای به زیر کشیدن سامسونگ تا دو سال آینده را نیز در سر می‌پرورانند.

آگاهی از استراتژی کمپانی تایوانی برای سال آینده و سرنوشت HTC U13 ، اندکی زمان خواهد برد؛ اما امید می‌رود که در نمایشگاه CES 2019 یا حداکثر کنگره جهانی موبایل، جزئیات بیشتری در این زمینه مخابره شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. پس اون همه وعده وعیدا چی شد