تعداد کاربران اینستاگرام

تعداد کاربران اینستاگرام در ایران و سایر کشورها چگونه است؟

تعداد کاربران اینستاگرام همواره در حال افزایش بوده و آن را به بزرگترین شبکه اجتماعی انتشار تصاویر تبدیل کرده است که در ایران و سایر کشورها نیز طرفداران زیادی دارد. در ادامه آماری از تعداد کاربران Instagram در ایران و سایر کشورها را مشاهده می‌کنید.

شبکه اجتماعی اینستاگرام جزو اپلیکیشن‌های پرطرفدار و محبوب ایران و سایر کشورهای دنیا محسوب می‌شود که میلیون‌ها کاربر فعال دارد. به صورت روزانه در اینستاگرام هزاران پست و استوری در زمینه‌های مختلف به اشتراک گذاشته می‌شود. به دلیل امکانات فوق‌العاده این شبکه اجتماعی، همواره تعداد کاربران اینستاگرام در حال افزایش بوده و آن را به  بزرگترین شبکه اجتماعی انتشار تصاویر تبدیل کرده است. در ادامه آماری از تعداد کاربران این شبکه اجتماعی را بررسی می‌کنیم.

تعداد کاربران اینستاگرام

تعداد کاربران اینستاگرام

بر اساس این آمار، کشورهای آمریکا، هند، برزیل، اندونزی، ترکیه و روسیه به ترتیب جایگاه‌های اول تا ششم را از نظر بیشترین تعداد کاربران اینستاگرام به خود اختصاص دادند. با توجه به آمار فوق متوجه می‌شویم که آمریکایی‌ها دارای بیشترین تعداد کاربران اینستاگرام و کاربران مکزیکی نیز کمترین آمار را در این لیست دارند. همچنین ایران با 24 میلیون کاربر در جایگاه هشتم قرار دارد و یک پله از کشور ژاپن پایین‌تر و یک پله از کشور انگلستان بالا‌تر است. حدود 30 درصد از جمعیت ایران نیز در اینستاگرام فعالیت دارند و روزانه هزاران پست منتشر می‌کنند که حضور فعال ایرانی‌ها را در اینستاگرام نشان می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. واقعا این جهان سومی ها هنوز گمجایش اینا رو ندارن

  2. ترکیع با 17 میلیون ما شده 37 میلیون