آپدیت iOS 12.1.3

اپل آپدیت iOS 12.1.3 را با هدف بهبود چندین باگ منتشر کرد

اپل٬ آپدیت iOS 12.1.3 را با هدف رفع باگ‌های مختلف آیفون‌ها منتشر کرد. جدیدترین نسخه‌ی آی او اس از حجم کمی برخوردار بوده و قابلیت‌های جدید را به سیستم اضافه نمی‌کند. در ادامه با تغییرات سیستم پس از نصب آن بیشتر آشنا شوید.

نخستین آپدیت نرم افزاری اپل در امسال به شکل غیرقابل پیش‌بینی منتشر شد که کم حجم‌تر از آنچیزیست که فکرش را می‌کردیم. آپدیت iOS 12.1.3 با تمرکز بر رفع باگ‌های کوچک آیفون‌٬ آیپد٬ هوم پاد و ساعت‌های هوشمند اپل واچ منتشر شده است و قابلیت‌های جدیدی را به کاربران ارائه نخواهد کرد.

آپدیت iOS 12.1.3

فایل توضیحات مربوط به آپدیت iOS 12.1.3 هیچ اشاره‌ای به مشکل تازه رویت شده‌ی اتصال داده‌ای و اتصال وای فای بر روی آیفون‌های سراسر جهان نداشته است٬ پس به نظر می‌رسد اگر شما هم از آن دسته کاربران آسیب دیده هستید باید منتظر عرضه یک به‌روزرسانی دیگر از سوی اپل در آینده باشیم٬ زیرا این به‌روزرسانی مشکل شما را برطرف نخواهد کرد.

آپدیت iOS 12.1.3

خوشبختانه آخرین نسخه سیستم عامل آی او اس مشکلات ارتباطی جدیدی را در هنگام کار با یک اپلیکیشن نظیر اپلیکیشن پیام رسان به وجود نمی‌اورد یا خروجی‌های صوتی روی آیپد پرو 2018 قطع و وصل نشود و یا عملکرد سیستم CarPlay بدون مشکل خواهد بود. به لطف این به‌روزرسانی٬ اسکرول کردن عکس‌ها در نمایش جزپیات پیام‌ها باید بار دیگر نرم و صاف باشد٬ اعوجات صوتی در آیپد پرو جدید٬ همگام استفاده از یک دستگاه صوتی خروجی حالا برطرف شده است و سیستم‌های CarPlay خاص دیگر از آیفون ایکس آر٬ ایکس اس و ایکس اس مکس قطع نخواهند شد.

در همین حال٬ اسپیکر هوم پاد اپل نیز نه تنها در زمینه‌ی پایداری و کیفیت٬ بهبودهای اساسی را دریافت کرده است٬ بلکه مشکل ریستارت خودکار و اجرا نکردن فرامین صوتی توسط دستیار سیری برای قطع شنیدن در آن نیز حل خواهد شد. در انتها٬ به‌روزرسانی watchOS 5.1.3 نیز با حجمی کمتر از به‌روزرسانی پیشین٬ با هدف بهبود ثبات سیستم و تعمیر اشکالات نامعلوم در ساعت‌های جدید و قدیمی اپل در قابلیت فعال‌سازی صرفه جویی انرژی٬ منتشر شده است.