مشخصات شیائومی مکس

مشخصات شیائومی مکس در وب‌سایت تنا قرار گرفت؛ فبلت غول پیکر چینی در راه است

وب‌سایت تنا اخیراً مشخصات شیائومی مکس را منتشر کرده و اعلام کرده که این فبلت موفق به کسب مجوز تنا شده است. شیائومی این محصول را در تاریخ 21 اردیبهشت ماه و طی یک رویداد خبری همراه با سیستم عامل MIUI 8 رونمایی خواهد کرد.

شیائومی مکس از تازه‌ترین محصولات شرکت چینی شیائومی است که اخیرآً اطلاعات آن در رسانه‌ها فاش شده است. فبلت آینده شیائومی اینک دیگر چیزی پنهان ندارد و علاوه بر تصاویر، حتی تبلیغات آن نیز به‌تازگی انتشار یافته است.

همان‌طور که چندی پیش اعلام کردیم، شیائومی مکس (Xiaomi Max) طی یک رویداد همراه با سیستم عامل MIUI 8 در تاریخ 21 اردیبهشت ماه عرضه خواهد شد. تا به امروز مشخصاتی مانند بنچمارک این فبلت رونمایی شده بود؛ اما خبری از مشخصات شیائومی مکس به‌طور قطع نبود. به‌تازگی در وب‌سایت تنا مشخصات شیائومی مکس منتشر شده و این بدین معنا است که این گوشی هوشمند موفق به کسب مجوز TENAA شده است.

مشخصات شیائومی مکس

مشخصات شیائومی مکس

تنا کم و بیش مشخصات منتشر شده در تازه‌ترین بنچمارک‌ها را تأیید کرده است. بنابراین گزارش فبلت شیائومی مکس به یک صفحه نمایش 6.44 اینچی فول اچ‌دی، 2/3 گیگابایت حافظه رم و 16/32 گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود. همچنین این فبلت از یک تراشه 64 بیتی اسنپدراگون 650 و پردازنده گرافیکی آدرنو 510 قدرت می‌گیرد. از دیگر مشخصات شیائومی مکس باید به دو دوربین 16 و 5 مگاپیکسلی، باتری قدرتمند 4,000 میلی‌آمپری و در رأس تمام آن‌ها به سیستم عامل MIUI 8 بر مبنای اندروید 6.0.1 مارشمالو اشاره کرد.

در کنار این مشخصات تصاویری از این محصول نیز انتشار یافته است. بر اساس این تصاویر می‌توان گفت که این فبلت از کلیدهای فیزیکی برخوردار نیست. کلیدهای هوم، بازگشت و منو در زیر صفحه نمایش قرار گرفته‌اند. در قسمت پشتی نیز شاهد حضور یک اسکنر تشخیص اثر انگشت هستیم که طراحی مطابق سایر محصولات شیائومی دارد. علاوه بر آن در کنار دوربین پشتی یک فلش دو کاناله LED نیز قابل مشاهده است.

در تازه‌ترین گمانه زنی‌ها عنوان شده که مدل مجهز به رم 2 گیگابایتی این فبلت با قیمت 200 دلار روانه بازار خواهد شد. در زیر می‌توانید تصاویر مربوط به این محصول را مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. رم 3 و 4 هست.حافظه هم 32و64و128.

  2. چرا اسمش maxهست خخخ