نمایشگاه خودرو لندن 2016

نگاهی تصویری به نمایشگاه خودرو لندن 2016 ؛ غرش سوپر اسپرت ها در بریتانیا

نمایشگاه خودرو لندن 2016 امروز به کار خود پایان داد. بزرگ‌ترین نمایشگاه اتومبیل انگلستان این هفته و بعد از مدتی غیبت، در لندن برگزار شد. این موتور شو از ششم تا هشتم ماه‌ مه و به‌منظور رقابت با نمایشگاه‌های اتومبیلی چون ژنو، پاریس و دبی برگزار شد.

این نمایشگاه خودرو وارث نمایشگاه بین‌المللی اتومبیل بریتانیا بوده که در لندن برگزار می‌‌شد. نمایشگاه خودرو لندن 2016 به‌طور منظم بین سال‌های 1903 تا 2008 در کریستال پلاس لندن برپا شده و پس از آن به دلیل بحران‌های مالی مدتی متوقف شد. برای رویداد جدیدی که در امسال برگزار شد حدود 18 ماه طرح و برنامه‌ریزی‌های مختلفی انجام گرفت.

نمایشگاه خودرو لندن 2016 امسال، در مرکز پارک Battersea در فضایی سرپوشیده و به مساحت 14,000 مترمربع برپا شد. محوطه‌ای که به‌طور قابل توجهی از NEC در بیرمنگام یا سالن اکسل و المپیا در لندن کوچک‌تر است.

در این سالن بیش از 130 خودرو از 41 برند مختلف خودروساز جهان، خودنمایی کرده و در این مابین ماکتی از Bloodhound SSC، رکورددار سرعت جهانی بر روی زمین نیز به چشم می‌خورد. این خودرو که توسط اندی گرین و تیم او طراحی شده توانست به حداکثر سرعت 1,609 کیلومتر بر ساعت دست یابد. ماشین‌های دیگری از نقاط مختلف جهان نیز در این رویداد گرد هم آمده که در زیر برخی از آن‌ها را خواهید دید.

نمایشگاه خودرو لندن 2016 2016 :

نمایشگاه خودرو لندن 2016

یکی از محتمل‌ترین خودروهایی که پیش‌بینی می‌شد در این نمایشگاه حضور داشته باشد، ماشین Noble M600 است. مدل M600 دست‌ساز بوده و با همکاری Super Veloce Racing در یک دوره‌ی پنج‌ساله ساخته شده است. خودرویی مناسب با طراحی زیبا که مسلما چشم هر دوستدار خودرویی را خیره خواهد کرد.

نمایشگاه خودرو لندن 2016

مدل Mitsuoka در نمایشگاه خودرو لندن 2016 برای مطرح کردن نام برند تجاری خود و با الهام از طراحان بریتانیایی، پا به این میدان گذاشت. مدل‌های Viewt و Brookland این خودروساز ژاپنی طراحی منحصر به فردی داشتند. این کمپانی در این نمایشگاه به دنبال راهی برای معرفی محصولات خود و عرضه‌ی آن‌ها به خارج از مرزهای کشورش بود. Mitsuoka یک کمپانی کوچک خودروساز ژاپنی است که اتومبیل‌های منحصربه‌فرد با طراحی غیرمتعارفی را تولید می‌کند. برخی از وسایل نقلیه‌ی این کمپانی به تقلید از ماشین‌های دهه‌ی 50 میلادی بریتانیا طراحی می‌شود.

نمایشگاه خودرو لندن 2016

کمپانی مک‌لارن در نمایشگاه خودرو لندن 2016 امسال با مدل 570GT به روی صحنه رفت. این کمپانی همیشه با سوپر اسپرت‌های فانتزی خود جلب‌توجه می‌کند. در این سالن و در کنار جدیدترین مدل مک‌لارن، مدل‌های 675LT و 650S نیز به نمایش درآمد. McLaren یکی از کمپانی‌های خودروساز بریتانیایی است که با هدف ساخت خودروهای شهری با تکنولوژی ماشین‌های مسابقات فرمول یک در سال ۱۹۸۹ با نام مک‌لارن کارز، تاسیس شد.

نمایشگاه خودرو لندن 2016

در اواخر سال گذشته، ماشین Zenos E10R به دنبال مدل‌های E10 و E10S راه‌اندازی شد. تفاوت‌های آشکاری بین مدل E10 و E10R وجود دارد. مدل پیشین با حداکثر سرعت 217 کیلومتر بر ساعت، صفر تا صد کیلومتر بر ساعت را در مدت 4.5 ثانیه به دست می‌آورد و این در حالی است که مدل جدیدی که در نمایشگاه خودرو لندن 2016 به نمایش درآمد، شتاب صفر تا صد را در 3 ثانیه به دست آورده و با فشار دادن پدال گاز آن می‌توان به حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعت دست یافت.

نمایشگاه خودرو لندن 2016

سوپر اسپرت VŪHL 05، محصول برجسته‌ای است که برنامه‌ریزی برای ساخت آن در سال 2013 آغاز شد. این خودرو در واقع اولین محصول سوپر اسپرت مکزیکی بوده که در سال گذشته ساخته شد و در این نمایشگاه خودنمایی کرد. مدل VŪHL 05، ماشینی است با 258 اسب بخار قدرت، 420 نیوتن متر گشتاور و شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعتی که تنها در 3.7 ثانیه صورت می گیرد.

نمایشگاه خودرو لندن 2016

این خودرو یکی از محصولاتی بود که در این نمایشگاه جلب توجه زیادی ‌کرد. خودرویی منحنی شکل به نام Riversimple Rasa که در اوایل سال جاری راه‌اندازی شد. Riversimple یک کمپانی انگلیسی بوده که موتور‌های الکتریکی محصولات آن از سوخت هیدرروژنی استفاده می‌کنند. این کمپانی در شهر ولز مستقر شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*