موتورولا دروید

موتورولا دروید شباهت بسیاری به موتو ایکس 4 خواهد داشت

لحظاتی پیش، خبری منتشر شد مبنی بر لو رفتن تصاویر رندر موتو ایکس 4 (Moto X4) که تاییدی بود بر تصاویری که قبلا از این گوشی منتشر شده است. حال، تصویر رندری از موتورولا دروید (Motorola DROID) منتشر شده که شباهت زیاد طراحی این موبایل به موتو X4 را نشان می‌دهد.

سال گذشته موتورولا با تغییر نام موتو ایکس پلی به موتورولا دروید MAXX 2 و همچنین قرار دادن لوگوی ورایزن در پشت گوشی، آن را به‌صورت انحصاری توسط اپراتور ورایزن در آمریکا عرضه کرد. به نظر می‌رسد چنین اتفاقی قرار است بار دیگر رخ دهد.

به‌تازگی رندری از گوشی موتورولا دروید در فضای مجازی منتشر شده است که شباهت بیش از حد این موبایل به موتو X4 را نشان می‌دهد. در رندری که از موتورولا DROID منتشر شده است می‌توان دوربین گرد و بزرگی که در پشت این گوشی قرار گرفته است را مشاهده کرد؛ درست مانند دوربینی که در پشت موتو ایکس 4 قرار گرفته است.

تفاوت میان دو گوشی موتورولا دروید و موتو ایکس 4 به‌قدری کم است که تنها می‌توان به تفاوت میان لوگوهایی که در پشت این دو موبایل قرار دارد اشاره کرد. در عقب موتورولا DROID یک مارک ورایزن خودنمایی می‌کند؛ البته تفاوت‌های کوچک دیگری نیز وجود دارد که می‌توان به شکل و شمایلی که دکمه‌ی خانه (Home) که بر روی آن حسگر اسکنر اثرانگشت قرار گرفته است، اشاره کرد.

تصویر منتشر شده از موتورولا دروید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*