رویداد شیائومی مکس

رویداد شیائومی مکس امروز برگزار می‌شود

رویداد شیائومی مکس امروز برگزار می‌شود. امروز 10 مه 2016 است یعنی همان روزی که شیائومی از مدت‌ها قبل برای آن برنامه‌ریزی کرده بود تا بتواند فبلت خود را در به نمایش بگذارد. فبلتی که درباره‌ی آن خبرهای ریز و درشت و شایعات مختلفی منتشر شد.

دیروز مدیرعامل کمپانی Xiaomi با گذاشتن پستی در ویبو (شبکه‌ی اجتماعی مردم چین) نشان داد که آخرین مراحل آماده سازی و تمرین‌ اجراها برای رویداد شیائومی مکس در حال اجرا است و همچنین با تصاویری، نمایی از شکل ظاهری این فبلت را نیز به نمایش گذاشت. عکس‌هایی که از سالن کنفرانس شیائومی مکس به اشتراک گذاشته شده بود، لوگوی Max را که با حروف درشت نوشته شده را به‌وضوح نشان می‌دهد.

رویداد شیائومی مکس

شیائومی یک کمپانی الکترونیکی مستقر در پکن است. از ابتدای عرضه‌ی اولین گوشی هوشمند این کمپانی در اوت 2011 تا به امروز، توانسته بخش بزرگی از بازار چین و سهمی از بازارهای جهانی را نیز برای خود دست و پا کند و امروز، همان روزی است که شیائومی می‌تواند خودنمایی کرده و با معرفی فبلت Xiaomi Max تمامی خبرهای مربوط به آن را تایید و یا رد کند.

رویداد شیائومی مکس امروز برگزار می‌شود

Li Wanqiang، مدیرعامل این کمپانی گفت که یک استیج واقعا بزرگ با یک دیوار ویدئویی غول پیکر که تصاویری از فبلت شیائومی مکس را نشان داده و همچنین ارائه رابط کاربری MIUI 8 که می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد.

رویداد شیائومی مکس

بسیاری از مشخصات فبلت شیائومی مکس قبل از برگزاری این کنفرانس فاش شده بود. این دستگاه دارای یک نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل بوده و احتمالا در دو نسخه از جهت فضای ذخیره سازی عرضه شود. دوربینی 16 مگاپیکسلی در پشت داشته و در جلو به دوربینی 5 مگاپیکسلی مجهز شده است.

در دل این فبلت پردازنده‌ی اسنپدراگون 650 قرار گرفته و سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو آن را مدیریت نرم‌افزاری می‌کند. اگرچه بیشتر مشخصات این فبلت از قبل مشخص شده است؛ اما قیمت این دستگاه خبری است که امروز مشخص خواهد شد. برخی پیش‌بینی می‌کنند که احتمالا قیمت این فبلت در رویداد شیائومی مکس چیزی حدود 2199 یوان (340 دلار) اعلام شود و برخی دیگر نسخه‌ی مقرون به صرفه را 200 دلار و نسخه‌ی دیگر را 230 دلار حدس می‌زنند. امروز در رویداد شیائومی مکس همه چیز مشخص خواهد شد.

رویداد شیائومی مکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*