افزایش اعضای کانال تلگرام

افزایش اعضای کانال تلگرام ؛ آموزش و راهکارها

افزایش اعضای کانال تلگرام ، مهمترین دغدغه صاحبان کانال در این شبکه اجتماعی موبایلی است.در این مطلب موثرترین روش های افزایش اعضای کانال تلگرام را به شما آموزش خواهیم داد.با گجت نیوز همراه باشید.

در ابتدا ذکر این نکته لازم به نظر می رسد که افزایش اعضای کانال تلگرام ( Telegram ) با روش های غیر معمول نظیر ربات ها و نرم افزارهایی که در این روزها در اینترنت فراوان یافت می شود ، نه تنها موثر نخواهد بود بلکه در بیشتر موارد باعث هدر رفتن زمان و پول شما خواهد شد.روش هایی که در این مطلب برای افزایش اعضای کانال تلگرام معرفی شده است ، همه کاملا استاندارد، موثر و کاربردی‌ست.پس بهتر است به جای فکر کردن به راه های میانبر و روش های غیر معمول ، تا انتهای این مطلب گجت نیوز را همراهی کنید.

مالک و سازنده کانال به عنوان مدیر اصلی می تواند در بدو ساخت کانال تا ۲۰۰ نفر از مخاطبین دوجانبه (Mutual Contacts یعنی مخاطبینی که شما شماره آنها را دارید وآنها نیز شماره شما را دارند) خود را به کانال اضافه کند. این عمل برای استارت کار و شروع فعالیت کانال به عنوان یک محرک مناسب از طرف تلگرام به سازنده کانال داده شده است تا کار رشد کانال سرعت بیشتری پیدا بکند. اما مشکل بزرگ این روش این است که عضویت افراد بدون اطلاع و جلب رضایت آنها صورت می گیرد و ممکن است باعث ناراحتی و به طبع ترک کانال توسط آنها شود.

خیلی از دوستان در این مدت از من سوال می کنند که مثلاً چطور یک لیست شماره (مثل فایل اکسل، متنی و …) را وارد اعضاء کانال کنیم؟ یا مثلاً چطور بیشتر از ۲۰۰ نفر را به کانال اضافه کنیم؟ و سوالاتی از این دست. باید به اطلاع همه دوستانی که این سوال ها را دارند برسانم که می توان فقط و فقط ۲۰۰ نفر از مخاطبین Mutual را به کانال اضافه کرد. اضافه کردن لیست شماره و یا مخاطب بیشتر توسط مدیر فعلاً امکان پذیر نیست و شاید در نسخه های بعدی تلگرام چنین قابلیت هایی به آن اضافه شود که بنظر خودم دور از انتظار است.

افزایش اعضای کانال تلگرام ؛ آموزش و راهکارها

1- ارائه و تولید محتوای مناسب و ارزشمند

باید اعتراف کنم که بهترین راه جذب مخاطب برای کانال تولید محتوای ارزشمند است طوری که مخاطبین فعلی کانال مجاب به بازنشر آن در گروه های دیگری که در آنها عضو هستند شوند و افراد عضو در آن گروه ها با دیدن مطالب بازنشر شده از کانال شما و پسندیدن آن به عضویت در کانال شما تشویق شوند. برای این منظور توجه به توصیه های زیر می تواند مفید باشد:

تصویر لوگو و توضیحات (Description) مناسبی برای کانال خود انتخاب کنید.

در انتهای هر پستی (متن یا تصویر) که در کانال منتشر می کنید شناسه (ID, Username) کانال یا URL (لینک) آن را قراردهید تا اگر پست های کانال در جایی دیگر توسط اعضاء فوروارد میشوند لینک کانال هم فرستاده شود.

اگر در گروههایی عضو هستید مطالب کانال خود را با لینک زیر آن در گروهها منتشر (Forward) کنید تا توسط اعضاء گروه ها دست به دست شود. این عمل یکی از موثرترین راه ها می باشد. البته بیاد داشته باشید در تبلیغ کانال حتما از عکس و تصویر و لینک دعوت استفاده کنید.

2- انتخاب موضوع و هدف مناسب

ابتدا هدف خود از ساخت کانال مشخص کنید و به هیچ عنوان بعد از مدتی لینک و موضوع کانال و تغییر ندهید، سعی کنید مطالب مرتبط با نام و پیشینه کانال منتشر کنید تا از ریزش اعضاء جلوگیری شود. مثلاً اگر در کانالی که از اسم و توضیحات آن برمی آید که یک کانال علمی باشد مطلب طنز یا سیاسی ارسال شود ممکن است برخی از اعضاء از این موضوع خوششان نیاید و کانال را ترک کنند.

همچنین موضوع کانال خود نقش کلیدی در آینده آن دارد. به طور مثال کانال های سرگرمی و حاوی مطالب طنز بهتر از کانالهای تجاری، علمی و … در جذب اعضا موفق هستند.

3- انجام تبادل لینک با دیگر کانال ها بخصوص کانال های پربازدید

راه دیگری که می تواند خیلی سریع به رشد اعضاء کانال تان کمک کند انجام تبلیغ در کانال های پر مخاطب در خود تلگرام میباشد که اینکار خود به دو روش تبلیغ متقابل و تبلیغ پولی انجام می گیرد.

در روش تبلیغ متقابل (که به مبادله لینک هم معروف است) شما می توانید با مدیر کانال دیگری بر سر این موضوع که شما تبلیغ کانال وی را در کانال خود قرار دهید و در عوض وی نیز کانال شما را در کانال خود تبلیغ کند توافق کنید. کاری که این روزها در بسیاری از کانال ها مشاهده می کنید. البته کانال ها معمولا با تعداد اعضاء برابر تبادل لینک را انجام می دهند.

نکته مهم دیگر اینکه تبادل لینک در یک دوره ابتدائی جذابیت دارد ولی استفاده بیش از اندازه از آن باعث افت کیفیت کانال و خود دلیلی برای ترک کانال توسط اعضاء می شود. سعی کنید در روز یک یا نهایتاً دوبار اینکار را انجام دهید.

در روش دوم که مختص کانال های با اعضاء بالای ۱۰۰ هزار نفر است مدیران کانال با دریافت مبالغی اقدام به تبلیغ کانال شما در کانال خود خواهند کرد.

4- تبلیغ کردن کانال در رسانه های دیگر

یکی از راه های موثر دیگر در افزایش اعضای کانال تلگرام انتشار اطلاعات و نشانی URL کانال در وب سایت های اینترنتی است. برای اینکار می توانید با جستجو در گوگل و پیدا کردن وب سایت هایی که لیست کانال های تلگرام را به اشتراک می گذارند در آن وب سایت ها اقدام به به اشتراک گذاری اطلاعات کانال خود کنید مثلاً بصورت ارسال نظر (Comment) و …

همچنین استفاده از دیگر شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک، گوگل پلاس، لاین و … نیز می تواند مفید باشد.

5- نگه داشتن عضو مهمتر از جذب عضو جدید

یکی از مهمترین روش های افزایش اعضای کانال تلگرام حفظ آنها در کانال است. یعنی شما باید بتوانید درکانال جاذبه ای ایجاد کنید که اگر عضو جدیدی به کانال وارد شد به ماندن در کانال تشویق شود. در همه کانال ها همواره جذب عضو وجود دارد اما در بسیاری از آنها ریزش اعضاء بقدری است که نتنها رشدی در تعداد اعضاء دیده نمی شود بلکه کاهش در تعداد اعضاء قابل لمس می شود.

6- کار تیمی مستمر

کانال تلگرام این قابلیت را دارد که چند مدیر (Admin) انتخاب کنید، اگر افراد مورد اعتمادی میشناسید آنها را ادمین کنید تا به شما در انتشار مطالب کانالتان کمک کنند. با تولید مطالب با کیفیت بیشتر بطبع احتمال انتشار آنها در دیگر گروهها و جذب عضو بالاتر خواهد رفت. البته سعی کنید ادمین های کانال زیاد نباشند چون ممکن است از آن طرف بام بیوفتید و با تولید محتوای زیاد عده ای از اعضاء بدلیل عدم وقت برای چک کردن همه آنها کانال را ترک کنند.

دیگر اینکه اگر کانال دارای چند مدیر است حتما طبق یک برنامه جاری همیشه یک مدیر آنلاین داشته باشید. همچنین با مدیران خود همفکر شده و مشورت کنید تا بتوانید مطالب بهتر و ارزشمندتری منتشر کنید.

و چند نکته مهم دیگر

سعی کنید حتماً نوع کانال عمومی باشد، هر کاربر می تواند ۴ کانال عمومی (Public) داشته باشد. زیرا کانال های عمومی در نتایج جستجو کاربران نمایش داده می شوند و این خود می تواند یکی از راه های جذب عضو باشد.

تا جای ممکن سعی کنید لینک کانال را کوتاه و با معنی انتخاب کنید تا کاربران بتوانند آن را براحتی بخاطر سپرده و در تایپ آن مشکلی نداشته باشند. هرچند که الان انتخاب شناسه مناسب بدلیل کثرت کانال ها کار سختی شده است.

تکرار مطالب باعث افت جذابیت کانال می شود. بنابراین از ارسال مطالب تکراری خودداری کنید.

مطالب را بر اساس یک زمانبندی مشخص شده انتشار بدهید. جوری نباشد که در یک ساعت ۱۰۰ مطلب منتشر کنید و در بقیه روز هیچ مطلبی منتشر نکنید.همچنین سعی کنید از ساعت 12 شب تا حدود 9 صبح مطلبی در کانال تلگرام خود منتشر نکنید.در صورت عدو رعایت این موضوع امکان خارج شدن کاربران از کانال بسیار بالا خواهد رفت.

جمع بندی

تمام مواردی که در بالا گفته شد ، روش های درست و مناسب برای افزایش اعضای کانال تلگرام است با این حال،  بهترین راه افزایش اعضای کانال تلگرام تولید محتوای ارزشمند است و داشتن کمی صبر و مداومت در تولید محتوا خود باعث رشد بمرور که روز بروز سریع تر خواهد شد می شود.

شما می توانید در بخش نظرات کانال خود را به دیگران معرفی کنید.البته این هم روشی دیگر برای افزایش اعضای کانال تلگرام شما خواهد بود !

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

972 دیدگاه

  1. @bime_saman1397

    کانال اطلاعات بیمه ای
    خوشحال میشیم همراهی کنید
    سپاس

  2. کانال محلول ضدشپش صدرصد تضمینی.. ولاغری با کپسول گیاهی صددرصد جوابدهی

    @bazarche0631
    لینک کانال

  3. سلام عالی و مفید و مختصر بود ممنون دوستان امروزه با این وضعیت بازار و زیاد شدن تعداد چکهای برگشتی در دست مردم بیش از همه مردم مجبور به هزینه کردن در دادگاهها برای وکیلها هستن یکی از دوستان ما کانالی زده است که واقعا دست مریزاد داره تمام قوانین و تکنیکهای چک وسفته که باید بدونی گرفتار مشکلات چک برگشتی و از این قبیل چیزها نشی و پولتو در دادگاهها و دفاتر وکیلها هدر ندی داره اینجا باز بان روان و ساده بدون حتی یک اصطلاح حقوقی آموزش میده اونم رایگان ! در ضمن فقط اینها نیست سواد مالی مورد نیاز در جامعه که امروز کم افرادی هستن که بلدند بهتون یاد میده تا جایی که به استقلال مالی برسین از این بهرت نیمشه اینم آدرس کانال https://t.me/chekosafteh

  4. سلام خوبی کانال موزیک زدم
    https://t.me/joinchat/AAAAAFLYb_VCbxnR8CYRGQ
    کانال موزیک

  5. گالری چوبی
    کانال تلگرام @etssy

  6. گالری چوبی اتسی
    کانال تلگرام @etssy

  7. عاشقانه های خاکستری مائده عابدیان
    T.me/MaedeNevis

  8. سلام کانال @FesoFez برای خنده

  9. ?آموزش رایگان از صفر تا صد اردواینو
    ?آموزش از صفر تا صد طراحی و ساخت مدار های الکتریکی
    ?آموزش برنامه نویسی مخصوص کودکان
    ?همگی تضمینی
    ?فقط دراین کانال
    @abarelec_channel

  10. با سلام و درود
    سپاس از راهنمایی و آموزشهای مفیدتون
    @ahdsokhani

  11. کانال معرفی فناوری های نو
    FannaVarane
    مجله فناوری و نوآوری
    https://t.me/fanavaryy

  12. سلام ممنون از اموزش مفیدتون من یه ربات هوشمند ساختم که به صورت کامل میتونه کانال رو اداره کنه و خودش پست بذاره.
    به نظرم بد نیست اگه داخل اموزشتون معرفی بشه
    MyChannelAdminBot@

  13. سلام و عرض ادب – کانال https://t.me/maman_paz2 کانالی در مورد آشپزی سالم و آموزش ترفنهایی برای داشتن خانواده ایی سالم و شاد و سفره ایی پر از عطر باهم بودن با: https://t.me/maman_paz2

  14. کانال فیلم کم حجم فیلم های زیبا با حجم کم
    @filme_kamhajm

  15. @TurkeyBrandsLand
    پوشاک ارزان ترک

  16. برای داشتن مطالب سلامتی و مفید به لینک زیر مراجعه کنید
    https://telegram.me/joinchat/Ds9pIkEWMDTS0bvV9ChA0A

  17. با همین ابزار دور و برت کلی کارا میشه کرد
    ?تو کانال زیر ? عضو شو کلی ترفند و ایده جذاب و کاربردی یاد بگیر
    ? @Tarfandak1

  18. خوشحال میشیم از کانال ما دیدن کنید

    دل نوشته هایی داریم برای همه نوع حال و احوال
    https://t.me/joinchat/AAAAAE05DMASf8tXhwmL6w

  19. بزرگترین و پر کار ترین کانال ماشینی تلگرام برا عشق ماشین ها

    عکس های بسیار زیبا برای پروفایل
    اطلاعات انواع خودرو های روز دنیا
    معرفی خودرو های جدید
    معرفی چد کانال ماشینی و …

    ادمین های کانال :نعمتی و زعفرانی

    لینک کانال تلگرام:https://t.me/ZaferanyNemti

  20. صنایع روشنایی ونوس خراسان
    طراحی و تولید انواع لوستر شاخه ای،ریسه ای،دیوارکوب،استند و سنتی
    اگر عکس یا ایده ای در ذهن خود دارید طراحان ما در خدمت شما هستند.
    ایده از شما-تولید از ما
    مدیریت:ملتانی
    همراه:09156124988
    لینک کانال تلگرام ما:https://t.me/venoosluster
    اینستاگرام ما:venoos.luster

  21. مزون و کالای خواب تشکوک

    ✔سِفارش از طریق آدرس زیر :
    @TASHKOOK

    ?ما را به دوستان خود پیشنهاد دهید?

    ?با ما در اینستاگرام همراه باشید :
    http://instagram.com/tashkook

    ??لینک کانال?:
    https://t.me/joinchat/AAAAAEr6YWEsa5K_eLt97A

  22. فروشگاه محمد 2
    عرضه کلیه لوازم خانگی و صوتی و تصویری و لوازم آشپزخانه
    کلیه برندهای معتبر
    اسنوا، دوو، الجی، سامسونگ، بوش، هایسنس، مارشال، سونی و …
    مولینکس، تفال، فیلیپس، فلر، همیلتون، کنوود، بیم، بوش و …
    فروش نقد و اقساط
    جشنواره فروش ویژه زمستانه
    کارت هدیه تا 10میلیون ریال برای محصولات اسنوا + تا 5 میلیون ریال کارت هدیه ویژه فروشگاه محمد
    کارت هدیه تا 20میلیون ریال برای محصولات دوو + تا 5 میلیون ریال کارت هدیه ویژه فروشگاه محمد
    30درصد نقد + 6فقره اقساط یکماهه بدون افزایش قیمت برای محصولات هایسنس
    فروش اقساط تا 60ماه
    نشانی : خیابان جمهوری-بین اردیبهشت و12فروردین پلاک 1226
    تماس : 4 – 66496462
    کانال تلگرام : https://t.me/MohammadChainStores

  23. ‘گروه تلگرامی جدید واسه چت و بازی و غیره https://t.me/joinchat/GuAyK0XjOz9o0FX4q2WAJg

  24. ضمن تشکر ازمدیریت این سایت.
    بهترین کانال برای بهبود کیفی وکمی زندگی را به دوستان معرفی می کنم که باعث ایجاد انگیزه وامید شده وافسردگی ویاس را به طور کامل درمان میکنه.عالیه.??زندگی دلپذیر با i can??
    @ican_manmitoonam ?❤️

  25. https://t.me/joinchat/AAAAAEw1Jnaxqy15MqMiFw
    کانال عروسک های دست ساز نمدی تصویر سازی هاش فوق العادس ..

  26. https://t.me/Beautyandhealthproducts

    لطفا از کانال منم دیدن کنید مت به کمک شما نیاز دارم

  27. درود بر همه من یه مدتی کوتاهیه که تو یه کانال عضو شدم خیلی به حس و حالم می خوره به خاطر همین خواستم براش تبلیغ کنم
    @kolebetanhaii

  28. یه کانالی معرفی شدم ارزش دونستم براش اینجا تبلیغ کنم انصافا شاهکاره در مورد برونفکنی و پرواز روح با صوت زنده استاد طاها خودم بسیار لذت بردم و الان تو یه ماه تقریبا بیش از ۶ بار برونفکنی کردم هرکی دوست داره بیاد
    @sevensoull

  29. روزگار غریبی است…صاحب الزمان باشی واین همه تنها❣ظاهرا همه ما عاشقیم ولیعاشقانه صدایت نمی کنیم آقا… ✨ #اللهم_عجل_لولیک_الفرج✨° ?° کانال عاشقانه مهدی (عج)° ?° @emam0313?? ڪلیڪ

  30. سلام وعرض ادب
    کانال درخصوص فروش فراورده های نفتی ایران و روسیه
    خوشحال میشم افتخار بدید در کانال مارا همراهی بفرمائید با تشکر
    در کانال ما می توانید بصورت رایگان اگهی خرید و فروش فراورد های نفتی بگذارید .

    https://t.me/joinchat/AAAAAEMVzju5iuuRuC0dJQ

  31. مطلبتون مفید رود.

    لینک کانال ما
    Tatbazar_chanel@

    ابنستاگرام : tatbazar و tat_chap
    تخفیف داریم
    به ما سر بزنید

  32. کانال تلگرامی لاوان کوردی

    @Lawan

    پست , متن و آهنگهای زیبای کوردی

    ازشاعران و خوانندگان نامی کورد

    لاوان دیمانەیکی جوانی کوردیه

  33. کانال مد روزانه .شیک پوشان با مد روزانه به روز باشید.@rozanehge ولینک https://t.me/joinchat/AAAAAEL85xbZ_yoHbzR9rg

  34. هر چیزی که بخوای اینجاست…
    تست های هوش
    شارژ های رایگان شماره های رایگان تبلیغات به دو صورت نقدی و غیر نقدی
    برنامه‌های کاربردی تنها در این کانال
    behtarin_tarfan1380@

  35. صدای کلاس های بهترین اساتید ایران + جزوه های دست نوشته های بهترین دانش آموز ها رایگان در این کانال دانلود کنید

    https://t.me/joinchat/AAAAAE1NN2o_QCe6xCCyfA

  36. https://t.me/zigvardl
    ?جدیدترین فیلم و سریالهای ایران و جهان
    ?تمامی فیلمهای پولی ایرانی به سرعت پس از انتشار در کانال قرار میگیرد. (رایگان)

  37. https://t.me/zigvardl

    ?جدیدترین فیلم و سریالهای ایران و جهان
    ?تمامی فیلمهای پولی ایرانی به سرعت پس از انتشار در کانال قرار میگیرد. (رایگان)

  38. سلام .توضیحات شما مفید بود ممنون از راهنماییتون
    ممنون میشم دوستان به کانال ما سر بزنن و نظرشون رو بهم اعلام کننhttps://t.me/khanevadeh121

  39. سلام به همه دوستان این لینک کانالمه
    https:\\t. me/join chat/AAAAAEKLnRbZxwgjHTlzkW

  40. سلام دوستان انشالله همیشه سلامت باشین من مزون زدم خوشحال میشم که وارد کانالم بشین
    https:\\t. me/join chat/AAAAAEKLnRbZxwgjHTlzkW

  41. ممنون از مطالب خوبتوندوستای گلم سری به کانال تلگرام ما بزنید، محصولات اوریفلیم اصل با قیمتهای استثنایی

    https://t.me/yourori

  42. https://t.me/kadoiie این کانال پر از لوازم خونه و آشپزخونه و ظروف مسی است خوش سلیقه ها عجله کنید . در ضمن یه کانال دیگه هم داریم فقط کیف و کفش چه مدلهایی ببینید بیرون نمیاین

  43. این کانال پر از لوازم تزیینی خونه و آشپزخونه و ظروف مسی است. خوش سلیقه ها از دست ندید زود تموم میشه تازه کانال دیگه اش کیف و کفش چه مدلهایی فقط ببین پشیمون نمیشی

  44. کانالی پر از ریمیکس های توپ و اهنگ های بروز حتما بیایید
    T.me/music_wan
    ???

  45. مطالب آموزشی، اخبار و اطلاع رسانی کارگاه های حوزه کارآفرینی و استارتاپ ها
    https://t.me/DMOND_Accelerator

  46. تزیینات اتاق کودک.کلی گیفت سیسمونی و عروسی.تزیینات جهیزیه.?
    https://t.me/joinchat/AAAAAEmmkGBuv6mFuiVscQ

  47. از کانال ما ریاضیات از ابتدایی تا دبیرستان و کنکور دیدن فرمایید
    https://telegram.me/Mathematics1_12

  48. سلام تمام کارای سقف و زیباسازی دیوار با ۱۲ سال ضمانت را انجام میدیم فقط یه نگاه به کانال بندازید متوجل میشید
    sunrooff@

  49. کانال بهترین لباسها و کفشهای برند بطور مستقیم از ترکیه brandscolections@

  50. ✨✨با عضویت در کانال قالیشویی شویاک از تخفیفهای خدمات شستشو آگاهی پیدا کنید .@shuyak✨✨

    ? https://telegram.me/shuyak

  51. سلام
    جوانان جویای کار با عضویت در کانال @rudsarbikaran میتوانید از اخبار استخدامی آگاهی پیدا کنند.
    https://telegram.me/rudsarbikaran

  52. ??گروه ما را به دوستان خود معرفی کنید??
    ?? گروه نیازمندی های ورزشی ??
    لینک : https://t.me/joinchat/BlRtJUp5YVGozm0mMCKuwQ

  53. سلام.یه کانال عالی که توی اون جدید ترین و پر طرفدار ترین فیلم های سینمایی برای دانلود گزاشته میشه

    @filmiland

  54. ❇ پیمانکاری غیور ❇
    http://t.me/ghayour2017

    ☑ اجرای کلیه نماهای سیمانی کلاسیک و مدرن ???

    (سیمانکاری،سیمانبری،طراحی و اجرای کلیه نماهای سیمانی در سراسر کشور)???

  55. ارائه مطالب آموزشی در خصوص قوانین کار و تأمین اجتماعی https://t.me/ghanoon_kar

  56. سلام
    top ترین موسیقی ها در کانال ما:
    Bestmusic038@

  57. سلام به خانم های عزیز اگه دوست دارید زیبا باشید و از زیباییهاتون استفاده کنید ما تو کانالمون بهتون یاد میدیم همینطور مشکلات پوستی وموییتون رو برطرف میکنیم وکلی چیزای دیگه واموزنده بیا خودت ببین ادرس کانال: arayeshekhas@

  58. سلام
    میشه کانال من هم عضو بشین تولید کننده لوازم خونگی هستنم

  59. وقت بخیر

    کانال و سوپر گروه خدمات مهندسی ، بستری است که می‌توانید از طریق آن، به ‌راحتی به تعامل با یکدیگر بپردازید و توانمندی و تخصص خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

    لینک گروه:
    https://t.me/joinchat/BbJTAUPc3rAdIN-UlLoTlQ
    لینک کانال:
    https://t.me/cleanroom

  60. حتمن حتمن حتمن‌ بیاید کانالم
    https://t.me/texteshghe

  61. سلام ممنون از مطالب مفیدتون
    خوشحال میشم در کانال لوازم آرایشی و مراقبتهای پوست صد در صد گیاهی همراه ما باشید.
    http://t.me/ori_flam

  62. https://t.me/boutique_power
    بهترین کانال برای خرید پوشاک تبادل هم میکنم

  63. کالای خواب عروس
    بورس روتختی های روز دنیا
    روتختی عروس کاوری تشک ملحفه
    @kalayekhab_aroos

    https://t.me/joinchat/AAAAAD-Am6fq8aJPoQcuAw

  64. https://t.me/ashpazbeshid
    به کانالم سر بزنید
    کلی آموزش آشپزی توش میزارم که خودم درستشون میکنم کلی هم نکته و فیلم و گیف دارم که بهتون کمک میکنه بهتر آشپزیو یاد بگیرید
    کانال تازه شروع به کار کرده لظفا جوین شین و بمونین و نظراتتون رو بدین تا بتونم کانال بهتری داشته باشم ممنون
    لینکشم اینه برای عضو شدن
    https://t.me/ashpazbeshid

  65. سلام به کانال من هم سر بزنید
    پشیمون نمی شید
    t.me.extramoneyy

  66. ‎آشنایی با لوازم آرایشی وگریم و کاربرد انها.

    https://t.me/new_face_magnolia

  67. سلام
    کانال زدم پر از عکس نوشته ها و متن های غمگین و فاز سنگین
    اهنگ هایی از مهراب و یاس و دیگر خواننده ها
    بیاین کانالم..از طرف رها

  68. سلام دوستان لطفا به کاناله ما سر بزنید
    متن ها و نوشته های عاشقانه کوتاه ، اهنگ های خاطره انگیز و…
    مطمئن باشید پشیمون نمیشید

    @safe_light

  69. تمامی خبر های مهم را Online و سریع ببینید.
    مدیران موفق و باهوش با استفاده از اخبار، کسب و کار خود را موفق ($$$) نگاه میدارند.
    مشاوران مالی و اقتصادی از ابزاری به نام “اخبار” به وفور استفاده میکنند!!!

    “””””””””””””AllOnlineNews@”””””””””””

  70. کانال نوشته های دل تنگی، پر از،عکس ها و دل نوشته های عاشقانه

    https://Telegram. me/mylovenote

  71. http://tlgrm.me/rezamarvi30
    خوشحال میشم از مطالبش استفاده کنین
    دوستتون دارم ❤️❤️??

  72. از این کانال دیدن کنید و عضوش بشید ضرر نمیکنین
    @rezamarvi30
    مرسی از عزیزان دلم خوش باشید

  73. باسلام
    تشکر از مقاله مفیدتون.
    کانال سبزآبیون، کانال فرهنگی ادبی هنریه، خوشحال میشم عضوش بشین و از مطالبش استفاده کنین.
    https://telegram.me/sabzabiun

  74. سلام
    بسیار عالی و مفید بود مطالب مقاله تون
    ممنونم
    کانال من انگلیسی پایه هفتم تا کنکور هست شامل گام به گام و فایل صوتی و فیلم و دی وی دی و…رایگان!
    https://t.me/all4english
    خوشحال میشم سری بزنید

  75. گالری لوستر امیران

    پخش انواع لوسترهای ایرانی و خارجی، آباژور، آینه کنسول،شمعدان، گرامافون، ساعت، تلفن، رادیو، میز تلفن، میز عسلی چند تکه و…

    https://telegram.me/amiranluster

  76. در کانال ما با تجربیات دوستان در موضوعات مختلف اشنا میشوید تجربیات جالب و کاربردی که کیفیت زندگی را افزایش می دهد و راهکارهای جالب . ساده برای حل مشکلات به شما ارئه می دهد
    https://t.me/chaaredan

  77. https://t.me/Amaresh96
    یه کانال علمی در زمینه ی علوم داده و آمار که به آموزش آمار و تحلیل میپردازه.

    آمارش ، نگاهی نو به دانش

  78. سلام به کانال ماهم سر بزنید سرگرمیه همه چی داره
    https://telegram.me/ArAshkadee

  79. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان در کانال اخبار داغ اخبار بروز و لحضه ای ایران و جهان را بصورت آنلاین خواهید داشت.کانالمون تازه تاسیس هست ولی حاوی مطالب جالبی نیز میباشد برای ورود به کانال لینک زیر رو لمس کنید
    https://telegram.me/khabarehavade

  80. به کانال نوحه بپیوندید تازه تاسیسه ولی محتویات ارزشمندی داره انواع نوحه های ترکی استامبولی. آذربایجان با مطالب مذهبی ارزشمند هرکس مایل به عضویت بود با این لینک به کانال بپیوندد. https://t.me/ZOLGANAH

  81. سلام یه کانال زدم تازه،درمورد دانستنی های دنیاست،یه سری بهمون بزنید@Tarfand_ibir

  82. سلام
    کانالی جذاب و دیدنی از حیات وحش
    توصیه میکنم حتما عضوش بشید

    Wild_lifeee@

  83. با سلام
    یه کانال زدم که در مورد اصالت کوردیمونه
    خوشحال میشم بهش یه سر بزنید
    مگه میشه کورد باشی و عضو این کانال نباشی؟
    خوشحال میشیم از عضویتتون
    ده‌س خوش?
    kordstar@

  84. ?سلام به همه دوستای خوبم?

    ?اگه دنبال ی کانال خوب با کالاهای خوب و به روز دنیا هستید ??

    ?اگه دنبال ی فروشگاه اینترنتی پر از لوازم با تخفیف های فوق العاده و باور نکردنی هستید ???

    ?اگه دوست دارید همه اطلاعات لازم راجع به اون کالا رو پیش از خرید به دست بیارید ???

    ?حتما از کانال بی نظیر تخفیف برتر ما دیدن کنید ? ?? ?

    ادرس کانال ما :

    ?@TakhfifBartarema?

  85. سلام
    با تشکر از مطلب مفیدتون
    کانالی که ما زدیم در مورد انتقال تجربیات مثلا تجربه در آشپزی و خانه داری و ترفندهایی که کیفیت زندگی ما رو بالا می برد لینک کانال ما https://telegram.me/chaaredan

  86. فروشگاه @shikomood عرضه کننده یه بهترین وبروزترین کالاهاو باقیمت های مناسب می باشد
    تحویل درب منزل ومحل کار .

    ارسال به تمام شهرهاوشهرستان ها
    پست باکس
    پست پیشتاز
    پست پیک
    ارسال حدکثر۷۲ساعت کاری

    راهنمای وتوضیحات خرید @visitore

    مشاوره الاین @mlistar
    @shikomood
    shikomood@

  87. با سلام و عرض ادب.
    یک کانال جمع و جور دوستانه دارم که توش مطالب تصویری و فیلم و موسیقی به روز میزارم.
    خوشحال میشم عضو شید.
    ممنونم
    @contor

  88. آن که محبت نمیکند
    خدارو نشناخته است
    زیرا خدا محبت است
    کانال..محبت باش..تنها کانالی که زندگی شمارو دگرگون میکند
    telegram.me/mohabbatbash

  89. کانالی برای انجام پروژه های دانشجویان معماری با قیمت مناسب
    @architect2273

  90. برای حفظ سلامتی خودتون و محافظت از محیط زیست از مواد شیمیایی دوری کنید.
    به کانال ما سر بزنید لطفا

    https://telegram.me/criollaaa

  91. بزرگمهرِ وزیر، کانالی برای اطلاعات عمومی و تاریخ

    https://t.me/joinchat/AAAAAD_ZJsQ-0Bf769z4Hg

  92. سلام دوستان
    همگی خسته نباشین
    خواهش میکنم یه سر به کانال بنده در تلگرام بزنید
    مطمئن باشید ضرر نمیکنید!
    هم جوک میزارم هم سخن بزرگان و جملات فلسفی
    GOLD_WORLDD@
    خوشحال میشم به جمع ما بپیوندید

  93. شرکت شتاب الکترونیک

    تولید و عرضه جدیدترین تجهیزات و دستگاههای پزشکی ،زیبایی و ورزشی بر اساس آخرین تکنولوژی روز دنیا
    فعال در زمینه تولید و ارائه تجهیزات و دستگاههای پزشکی شامل

    دستگاه الکتروکوتر آر اف دیجیتال (الکتروسرجری) در انواع مختلف 100 وات،150 وات و 200 وات

    دستگاه الکتروکوتر RF دیجیتال قدرت بالا ، 300 وات

    دستگاه فارادیک تمام کانال فوق پیشرفته (الکتروپالس تراپی) – دستگاه فارادیک 10 کانال

    دستگاه فارادیک پنج کانال و دستگاه فارادیک هشت کانال مورد استفاده شخصی و نیز دارای کاربرد در سالنهای لاغری و مراکز فیزیوتراپی

    دستگاه فارادیک دو کانال و دستگاه فارادیک چهار کانال که بیشتر مورد استفاده شخصی و خانگی دارند

    دستگاه هیدرو درمی دارای دو سیستم گالوانیک و اولترا وایولت با کلیه لوازم جانبی ، دستگاه هیدرودرمی دیجیتال ( دستگاه هیدروگالوانیک ) با کلیه لوازم جانبی ، دستگاه اولترا وایولت

    دستگاه الکترولیز در دو نوع آنالوگ و دیجیتال با کلیه لوازم جانبی ، دستگاه میکرودرم ابریژن ، دستگاه اولتراسکوپی

    دستگاه ترمودرمی همراه با پنج عدد تشک گرمایشی

    https://t.me/shetabelectronic1

  94. ✓کانال معرفی کارهای هنری زیورآلات دست ساز با خمیرهای پلیمری، فوق العاده جذاب?

    ✓برند های معروف ادکلن های امارات
    خوشبوترین رایحه و بسته بندی و رقیب جدی گرانترین ادکلن های فرانسوی
    ماندگاری بالا
    کیفیت مناسب
    بسته بندی زیبا
    عرضه مستقیم از بانه به قیمت یک سوم بازار
    به بارکد 6291 روی محصول توجه فرمایید

    ?رایـــحـــه بـــهــشــت?:
    https://telegram.me/rayehbehesht

  95. به نام خدا
    شروعی دوباره !
    هر روز با انگلیسی در تلگرام , آموزش گام به گام مکالمه از مبتدی تا پیشرفته با مطالب طبقه بندی شده و هدفمند .
    کانالهای English is fun شامل :
    گرامر _ لغت _ کلید مکالمات _ داستان و آموزش مکالمه انگلیسی
    همراه با فایلهای صوتی برای تمرین تلفظ و تقویت گفت وشنود
    با توضیحات کامل فارسی _ این ویژگی امکان فراگیری مکالمه زبان بطور خود آموز و بدون نیاز به معلم را برای کاربران فراهم میکند .
    ویژه ی تمام افرادی که به زبان علاقه مند هستند ولی زمان کافی برای حضور در کلاس را ندارند .حتی افرادی که اصلا با زبان انگلیسی آشنایی ندارند نیز تماس بگیرند زیرا مطالب به زبانی بسیار ساده وشیوا بیان میشوند .
    برای دریافت لینک کانالها و اطلاعات بیشتر پیام تلگرامی ارسال بفرمایید . toktamcarpet@

    کانال ویژه مبتدیان

    https://t.me/joinchat/AAAAAEHK9Eniu3-7BYzInA

  96. سلام ، لطفا به کانال ما هم سری بزنید : radein_ir

    https://t.me/radein_ir

  97. ?بی کیفیت بودن والیپر های کانال های دیگه خستت کرده ؟؟؟ ?

    ?دنبال یه کانال توپ با والیپر های با کیفیت 4K میگردی ؟؟؟

    ?یه پیشنهاد ویژه دارم !!!

    حتما بیا و عضو کانال WallPaper شو ?

    ?:@walliper

    http://t.me/walliper

  98. فروشگاه @shikomood عرضه کننده یه بهترین وبروز ترین کالاها وبا قیمت های مناسب می باشد
    _________________________
    تحویل درب منزل ومحل کار …

    ارسال به تمام شهرهاوشهرستانهای. ایران
    پست باکس
    پست پیشتاز
    پست پیک
    ارسال حدکثر ۷۲ ساعت کاریفروشگاه @shikomood عرضه کننده یه بهترین وبروز ترین کالاها وبا قیمت های مناسب می باشد
    _________________________
    تحویل درب منزل ومحل کار …

    ارسال به تمام شهرهاوشهرستانهای. ایران
    پست باکس
    پست پیشتاز
    پست پیک
    ارسال حدکثر ۷۲ ساعت کاریفروشگاه @shikomood عرضه کننده یه بهترین وبروز ترین کالاها وبا قیمت های مناسب می باشد
    _________________________
    تحویل درب منزل ومحل کار …

    ارسال به تمام شهرهاوشهرستانهای. ایران
    پست باکس
    پست پیشتاز
    پست پیک
    ارسال حدکثر ۷۲ ساعت کاری https://telegram.me/shikomoodhttps://telegram.me/shikomoodhttps://telegram.me/shikomood

  99. سلام دوستان
    در زمینه ی محصولات گیاهی برای تناسب اندام وسلامتی کار میکنم.
    کانالی: حس خوب زندگی
    @hesse_khoobe_zendegii

    مشاوره و سفارش:
    09362279325
    @saman_smd

  100. یه کانال زدم متن و عکسای عاشقونه توش میذارم
    خوشحال میشم بیاید
    eshgholanetxt@

  101. لوازم التحریر پائیز طلایی

    لوازم التحریر پائیز طلایی
    ?با پائیز طلایی همه چی جوره?
    ?کاملترین فروشگاه لوازم التحریر در شهرک اکباتان با بیست و سومین سالگرد تاسیس و قیمت هایی مناسب?
    ?سیمی کتاب درسی?
    ?لوازم اداری و فانتزی?
    ?لوازم هنری ، طراحی ، نقاشی ، مهندسی و نقشه کشی?
    اجناس ما را در کانال تلگرام دنبال کنید☺

    https://telegram.me/GOLDEN50

  102. خیلی اتفاقی و البته از طریق اینستا با یه کانال آشنا شدم اول توی پیج اینستاش ک حدود ده هزار تا فالوور داشت چند تا کلیپ ساخته بودن ک خیلی جالب بود و هیچ جا ندیدم اسم پیج اینستا _bidari_ بود لینک کانال تلگرامشم drbidari بود سر بزنین مطالبش مخصوص خودشونه یه اکیپ باحالن

  103. کلیپ دیدنی ازآیشه دختر پاکستانی با داخل کردن یک مار زنده از بینی و بیرون کشیدن آن از دهان باعث شگفتی و حیرت جهانیان شد.
    عجیبتربن های جهان را در کانال عجایب ببینید

    @ajayeb_jahan11

  104. برای یادگیری لغات ضروری تافل به کانال زیر مراجعه کنید.
    https://t.me/EwordsTOEFL
    با روش کدینگ به راحتی و خیلی سریع لغات را به ذهن بسپارید برای شرکت در آزمون های زبان با حفظ این لغات درصد بالایی بزنید. منتظر حضور شما در کانال کدینگ لغات ضروری تافل

  105. سلام دوستان
    به کانال آموزش هنر چرم ما بپیوندید

    @behtarinhaycharm

  106. شروعی دوباره !
    _ هر روز نیم ساعت با انگلیسی در تلگرام.
    _آموزش گام به گام در کانال با توضیحات کامل فارسی و فایل های صوتی انگلیسی .
    _تمرین دروس کانال در گروههای تلگرامی .
    -هزینه عضویت 25,000 تومان که در انتهای ماه دریافت میگردد.
    _چنانچه در پایان یکماه از عملکرد ما و یا پیشرفت خود رضایت نداشتید , از شما وجهی دریافت نمیگردد.
    _ارتقا به سطح بالاتر بعد از گذراندن تمام دروس یک کانال و پیوستن به کانال و گروه دیگر.
    _مدت زمان حضور در یک کانال کاملا اختیاریست و محدودیت زمانی ندارد.
    لینک کانال
    https://t.me/joinchat/AAAAAEG6rseAirPUd8q9Ng

  107. دوستان حتما بیاید تو کانالمون خوشحال میشم مطمعن باشید پشبمون نمیشید??
    @mskhgdc68

    • دوستانی که ادمین کانال هستند!!!!!!
      کانال ✅ادمین حرفه ای✅ تقدیم می کند:
      انواع روش های مدیریت چنل و افزایش ممبر، اپ های مفید و پکیج های کسب درآمد از کانال!
      با سه وعده پست منظم و برنامه های مفید.
      به کانال خود خیانت نکنید و در کانال ما عضو شوید!
      https://t.me/webmastering7091
      https://t.me/webmastering7091
      با ما رشد کنید.

  108. احمدرضانصرآزادانی

    افتتاح کانال گل وگیاه زیتون به درخواست مردم
    کانال گل وگیاه زیتون با مطالب مفید ومشاوره حضوری وغیرحضوری درزمینه نگهداری از تمام گیاهان درخدمت مردم
    @zeyton_flowercenter

  109. سلام
    هدف ایجاد کانال تلگرامی فیلسوف قهرمان:
    به جهت تشویق تمامی عزیزان بهتر از جان به مطالعه و لذت بردن از آموزه های جدید؛موسیقی و روبه رو شدن با دنیایی متفاوت مجله الکترونیکی فیلسوف قهرمان ایجاد گردید…
    تمامی عزیزانی که خواهان حمایت از ما هستند میتواند لینکهای مرتبط زیر را نشر داده و خود نیز از اعضای آن باشند:
    آدرس کانال تلگرام:
    https://telegram.me/philosopherhero
    از شما علاقمند به داستان های دنباله دار و رمان و قصه و حکایت و شعروداستان های کوتاه موسیقی وتحقیقات ادبی و پویندگان علم و حقیقت درخواست میشود مارا در تلگرام دنبال بفرمائید.

  110. اِهم اهم مدیر در حال زر زدن است
    .ـ.
    عشقا جوین شین @bhrwk_chnl
    دمتون گرم .-.

  111. من یه کانال جدید زدم?همه چیز توش میزارم❤️
    @teencenter

  112. با سلام و تشکر از شما برای مطالب مفید و جامع
    من خیلی امیدوارم بتوانم از توضیحات شما به نحو احسن
    استفاده کنم.
    ضمنا یک سوال هم داشتم که امیدوارم جوابم را بدهید
    کانال من از موضوعات متنوعی استفاده میشه اجتماعی.،تفریحی
    جک ، خبری و ورزشی استفاده میشه بنظرتون موفق میشم ؟
    اسم کانال تبسم ادرس
    tabaasum@
    http://t.me/tabaasum
    ممنون میشم هر کس تونست راهنمائی کنه

  113. کانال تبلیغاتی همه جور تبلیغاتی
    جنس وکالای خودرا دراین کانال تبلیغ کنید
    @tablighatazma

  114. عکس و گیف عاشقونه??بهترین پستا برا خانوم یا عاقاتون جوین شین
    T.me/zeHn_MRiiiZ

  115. مطالب خوبی بود ولی وقتی همه این روزا دنبال مطالب مختلفی هستن که پایه علمی نداره مثل لطیفه وسرگرمی یه کانال علمی زیاد طرفدار نخواهد داشت.
    اینم ادرس کانال منه
    @andromedaa

  116. اولین سایت دوستاره فروش ماکت ماشین در ایران و اولین سایت حرفه ای فروش جاکلیدی
    telegram.me/meroeh
    آدرس کانال: @meroeh

  117. https://t.me/joinchat/A4tnckQSopQWv_eMMGYSYQ
    لطفا قوانین گروه را رعایت کنید.
    با سپاس فراوان

  118. دوستان گرامی میتوانید بازی ها و نرم افزار های کاربردی اندروید و… را از کانال تلگرامی اندروید خزر به صورت رایگان دریافت نمایید.

    آدرس: https://t.me/AndroidKhazar

  119. کامال همه چی سازه خمیری کریستالی نمدی
    https://t.me/joinchat/AAAAAEJKYr4vyQnVnd8tUA

  120. کانال انرژی امروز ارائه دهندگان تازه ترین اخبار انرژی در زمینه نفت، گاز، پتروشیمی، پالایش و پخش، آب، برق و انرژی های نو، اخبار محیط زیست و آخرین اخبار مرتبط با فناوری های ایران و جهان در زمینه انرژی

    https://t.me/energytoday

  121. آموزش کاربردی زبان انگلیسی
    کانال تلگرام:
    https://t.me/EnglishFarsii

  122. آموزش تضمینی و تخصصی بافت فرش و تابو فرش
    https://t.me/ghalibafivatablofarsh

  123. کانال پوشاک با نازلترین قیمت حتما دیدن فرمایید ضررنمیکنید……
    خرید مستقیم از تولیدی دلیل ارزونی ماهستش…
    لینک کانال :
    https://t.me/AAAAAELsStGrnQxxx9haFQ

  124. ?کانال اطلاعات عمومی?
    اگه دوست داری خیلی اطلاعات? از قبیل بهداشت و سلامت?? ، نجوم? ، دانستنی ها و … میخواهید حتما به کانال ما بیایید و اطلاعات عمومی خودت رو تقویت کن?

  125. سلام تو کانال همه جور لب تاپ با قیمت عالی پیدا می‌کنی و با عضو کردن ۱۰۰ نفر در کانال ۱۰ هزارتومان شارژ رایگان بگیرید
    @estookesfahan

  126. کانال

    چرند و پرند

    جوین شوووووووووhttps://t.me/joinchat/AAAAAELmkiis4eOk2GhU-Q

    • سلام تو کانال همه جور لب تاپیک با قیمت عالی پیدا می‌کنی با قیمت عالی اگه قیمتش عالی نبود هر چی میخوای بگو اولین عضویت و آوردن ۱۰۰ به گروه ۵ هزارتومان شارژ هدیه بگیر ید
      @estookesfahan

  127. امام صادق علیه السلام از قول حضرت رسول صلوات الله علیه فرمودند:

    خداوند تعالى قرار داده براى برادرم علىّ بن ابى طالب علیه السلام فضائلى را که از کثرت و زیادى شمرده نمی شود،پس هر کس یکى از فضائل او را بخواند با اقرار به آن ، خداوند گناهان گذشته و آینده او را می بخشد و هر کس یک فضیلت از فضائل او را بنویسد تا وقتى که اثر آن نوشته باقى باشد ملائکه براى او استغفار می کنند و هر که گوش فرا دهد به یکى از فضائل او خداوند گناهان او را که از راه گوش انجام داده مى ‏آمرزد و هر که تماشاکند(بخواند)به نوشته اى از فضائل او خداوند گناهانى را که او از راه چشم مرتکب شده مى‏ آمرزد. سپس فرمود نگاه به علىّ بن ابى طالب علیه السلام عبادت است خداوند ایمان بنده‏اى را نمى‏پذیرد مگر با ولایت او و بیزارى از دشمنانش.

    ????با سلام و عرض احترام

    از تمامی برادران و خواهران محترم و عزیز درخواست دارم و خواهش میکنم در ترویج بیانات و جملات ناب و
    پر ارزش و نورانی امیرالمونین علی علیه سلام کمک کنند و با خواندن مطالب این کانال نورانی و تبلیغ در گروه های و
    کانال های تلگرامی در این فیض بزرگ و عظیم شریک باشید و قطعاً بدانید با خواندن این مطالب این کانال توسط برادران و
    خواهران دیگر ذخیره ای نورانی برای قبر و قیامت و آخرتتون از پیش می فرستید. ?????

    https://t.me/Nahjolbalagheh110Amiralmoemenin

  128. مطالب مفید و آموزشهای کاربردی مد و زیبایی و داشتن یک زندگی سالم

    کانال سبک زندگی

    https://t.me/joinchat/AAAAAEIFKbsyYx2M7ylvOQ

    lifestyIe@

  129. ایران تندرست کانالی جامع برای گرد آوری مطالب مربوط به درمان با طبیعت، خواص خوراکی ها و نکات مفید برای تندرستی.
    @IranTandorost

  130. هر روز در این کانال مطالب انگیزشی,علمی,و همچنین:
    یک غزل از غزلیات حافظ
    یک حکمت از نهج البلاغه
    یک پیام پزشکی
    یک موسیقی شاد و مثبت قرار داده خواهد شد.هرگونه نقطه نظر و پیشنهاد در جهت ارتقا کانال را با آیدی زیر درمیان بگذارید
    منتظر حضورسبزتان هستیم???
    @zibaiizendegi

  131. کانال زیست تحلیلی کنکور(کاتالیزور زیست)

    تحلیل جزبه جزکتاب درسی برای اولین باردرایران
    حل وتشریح کامل تستهای کنکورسراسری وتالیفی
    ارایه انیمیشن های علمی جهت تسلط بیشتر
    استادحسینی
    BiologyAnalization@

  132. با سلام اطلاعات پزشکی و دارویی بهمراه معرفی شبی یک کتاب منتظر حضور گرمتان است…تمام مطالب مطمئن بوده و منبع هر چیزی ذکر میشود
    https://t.me/joinchat/AAAAAEQg5AmoSizb9hf-Wg

  133. کانال آموزشی و دانستنی:
    +++++++++++++++++ترفندهایی در زندگی روزمره
    +++++++++++++ زیبایی
    +++++++++ حفظ سلامت بدن
    +++++ جملات انگیزشی
    + حقایق شگفت انگیز
    +
    +++++ از طریق لینک کانال بادامِ سبز:
    https://t.me/joinchat/AAAAAEO4W2Li1H0EVnzipA

    و یا از طریق لینک:
    https://t.me/badamesabz

    و یوزر نیم BadameSabz به کانال ما بپیوندید.

  134. اطلاعات راجب خودرو و تمام نکات فنی خودرو و باطری
    قیمتهای روز باطری و لاستیک و قطعات خودرو
    Khodrosamin@
    عیب یابی و تعمیر اتومبیل خود
    هزاران مطلب متنوع در رابطه با اتومبیل
    Khodrosamin@

  135. کانال تلگرام لباس مجلسی خاص و تک بی واسطه از ترکیه

    با کمترین قیمت ممکن . مخصوص شیک پوشان و خاص پوشان

    کانال تلگرام shichokhad@

    منتظرتون هستم??????

  136. کانال باخدا وشهدا میتونه شمارو به خدا وشهدا نزدیک کنه وراه و روش انها رو به شما یاد بده بیاید عضو کانال بشید پشیمون نمیشید
    khoda_shohada@

  137. سلام در کانال معجون در خدمتم
    https://telegram.me\majoon_saz

  138. به کانال تلگرامی یاخچی بپیونید پر از ویدیو ها،کلیپها،عکسها و مطالب خنده دار و آموزشی
    https://t.me/YakhchiTel

  139. کانال آنونس
    اخبار سینما
    دانلود فیلم و سریال دوبله فارسی
    دیالوگ های ماندگار
    telegram.me/announce_cha
    @announce_cha

  140. بزرگترین کانال سریالهای ترکی در حال پخش از ترکیه
    دانلود رایگان و با کیفت سریال ها بصورت اورجینال
    @turkidrama

  141. کانال جوک گیف خنده دار فیلم های بحال و خنده دار و عکس پروفایل
    Bahallaa6@

  142. https://t.me/tehrandesign_09135950186

    کانال دکوراسیون داخلی با کلی ایده خوب

  143. سایت بسیار عالی بود واقعا مطالب نابی در ان بود
    کانال اموزش زبان: https://telegram.me/Ahmadzaban

    یه سر کوچک بزنید اینجا تبلیغ رایگانه.

  144. #کانال_ حریم عشق❤️

    عشقتونم عضوکنید
    اگه عاشق هستید حتمایک بارم که شده به ماسربزنید❤️
    #مطالب_100درصد_عاشقانه
    #موزیک__و_عکسای_دوووتاایی ?
    https://telegram.me/joinchat/CdEyQD69uySa4uVHDuIYKQ
    سریال های ترکی با دوبله فارسی و سریال های ایرانی شهرزاد دو و سریتال ایرانی عاشقانه رایگان

  145. با سلام من کانالی زدم خبری ابه اسم خبرهای داغ که هر یکربع یکبار چند خبر داغ و همراه با بعضی کلیپهای خنده دار پذیرای مهمانان گرامی هستم قدومتون سر حلقه جشمم یاعلی لینک کانالم
    https://telegram.me/Khabare_Daagh

  146. ‌‌ ‌‌‌‌‌‌
    میان نفسهایت…

    حبســــــم کـن…

    من ، بی تو

    بـــودن را …

    بلد نیســتم ..??

    بهترین کانال جوک و سرگرمی و مطالب عاشقانه و جملات زیبا

    بامرام لف نده بزا رو بی صدا
    ?????

    baranSHAGHAYEGH@

  147. در کانال باحال وده عضو شوید.کلی مطالب جالب خنده دار و عکس هتی پروفایل لاکچری.

  148. کانالی هنری-عکسهای مفهومی-متفاوت باشید..
    http://telegram.me/conceptualphoto1

  149. سلام ،کانال افکار درون دنیای بیرون
    اموزش صحیح قانون جذب ،مدیریت ذهن ناخوداگاه ،مطالب مفید و انرژی مثبت واقعی دوستان ازتون دعوت میکنم به جمع ما بپیوندید ،هر روز احساس خوبی خواهید داشت

    https://telegram.me/AfkarDarunDoniayebirun

  150. کانال طرفداران پرسپولیس♥♥♥
    طرفدارن پرسپولیس بی این کانال↓↓↓این به
    http://telegram.me/perspolistop6
    بپیوندید

  151. سلام
    زود جوین شین
    کانالی پراز جک و متن و عکس و فیلم خنده دار??https://t.me/NaR_GiL

  152. با سلام ، من یه کانالی دارم به نام ( استارگرل ) این کانال ست زیبای لباس ها رو برایتون به نمایش می گذاره ? در این کانال مطلب های مخصوص به بازی استارگرل گذاشته میشه ? این هم از آی دی کانال تلگرام ( t.me/bstargirl )

  153. عاشقید؟؟؟
    مذهبی هستین؟؟
    دلتون یه عاشقانه مذهبی میخواد؟؟
    این اون چیزی هست که میخوای…منتظرتیم…
    @eshghealavi

  154. سلام هرکی کانال فوتبال میخواد بیاد با بیش از 1000 عضو نقل انتقالات ایدی@fotb120

  155. اگر میخوای بخندی و مطالب جالب ببینی و از اخبار مهم باخبر باشی و …. خلاصه یه کانال پر از مطالب مختلف میخوای این کانال رو از دست نده

    https://t.me/Mixedlandd

  156. با سلام به کانال ما هم سری بزنید

    https://t.me/rahzndgy

  157. ░▒▓███○◦ ♥ ◦○███▓▒░

    بهترین کانال عاشقانه‌ی فارسی زبان در تلگرام

    ♥♥ لحظات عاشقانه‌ی خودتون رو با طعم #بلوبری شیرین کنید ♥♥

    همین حالا به ما بپیوندید…
    https://telegram.me/BluBry

    ░▒▓███○◦ ♥ ◦○███▓▒░

  158. دوستان من یه کانال فروشگاه تلگرامی دارم دوستانکه تمایل به تبادل داشته باشن روی لینک زیر کلیک کرده و با ادمین ارتباط برقرار کنند. به امید موفقیت همه دوستان عزیزم.
    فروشگاه با کلی لوازم و کالا: کالای فانتزی، لوازم شخصی و بهداشتی، لوازم التحریر، ظروف فانتزی،لوازم جانبی موبایل، استیکر ، کالای دیجیتال
    @shop_fantezi

  159. کانالی مخصوص بانوان خوش سلیقه
    @donyayezanooone
    مایل به تبادل

  160. سلام لطفا به کانال منم سر بزنید دنیای رمان Donyae_roman@

  161. لحظاتی شاد و سرگرم کننده
    به همراه مطلع بودن از وقایع مهم روز به شکل سرگرم کننده با کلی فیلم، گیف، عکس با حجم کم برای راحتی شما
    حتی برای یک لحظه هم شده سری به کانال زیر بزنید مطمئنا پشیمون نمیشید.
    khande_station@

  162. فروشگاه محصولات لوازم خانگی، دیجیتال، کودک،ورزشی، لباس، خودرو، شخصی، کتاب و رسانه، دارویی
    https://t.me/joinchat/AAAAAEN7M-aFajHKCzSaSQ

  163. https://t.me/kalabist
    فروش کالای لوکس با بهترین قیمت

  164. سلام لطفا تو کانال جوک تفریح خنده شادیه من عضو بشید اسم کانال گولماخ خانا
    ‌به ما بپیوندید??‍♀
    @golmakhkhana?

  165. بارمان سیستم بزرگترین مرکز فروش و خدمات پس از فروش انواع دیتا پروژکتور، برد هوشمند، پرده نمایش، دوربین مدار بسته، دزدگیر اماکن در اصفهان
    https://t.me/BarmanSys
    http://barmantrade.com/store/

  166. شما را به کافه هنر دعوت میکنم…

    http://t.me/artcofe

  167. https://t.me/eghlimaftab

    مطالب معماری مدرن و معماری سنتی و…

  168. سلام دوستان.. ??
    حتمن یه سری به کانال من بزنین..
    کانال من کلا در رابطه با عکس پس زمینه, عکس پروفایل, دلنوشته های قشنگ.. عکس های hd ….
    اصلن پشیمون نمیشید.
    ممنون.

  169. با سلام
    از کانال اینجا چرغی روشن است بازدید کنید
    اشعار و دل نوشته های یک نویسنده و شاعر جوان
    t.me/pesar_zagros

  170. t.me/neverrrland
    بیاین اینجا یکم با هم تکست بخونیم تا از زمین جدا شیم =)❤

  171. کانالی متفاوت،،، تمام کانال ها در یک کانال،،
    کانالی سرشار از مطالب جذاب و دیدنی و سرگرمی
    حتما عضو شین پشیمون نمیشید 😉
    >>> >>>>> @ghasedak_14

  172. اگر به کسب درآمد از اینترنت علاقه مند هستید ، می تواندید ما را در تلگرام دنبال کنید:

    https://t.me/kashko123

  173. https://telegram.me/ofogh_n با ما در ارتباط باشید

  174. کانال بانوی من هر آنچه که یک بانوی زیبا و جذاب و باهوش وکدبانو باید بداند.فقط بانوان.مطالب ازدواج،همسرداری،آشپزی،روانشناسی،کودک و نوجوان و….

    baaanoyeman@

  175. کانالی با یه دنیا حرفها و پندهای آموزنده که شما رو به آرزوهاتون نزدیکتر میکنه
    کانال موفقیت و ثروت
    بیایین ضرر نمیکنین
    @fortune_life

  176. جای که باید رفت،دید و آموخت

    پر از مطالب و عکس نوشته خاص

    https://t.me/joinchat/AAAAAEM21tiyEcUhr-XuBw

  177. سلااااام بیاین کانال من پشیمون نمیشین
    همه چی اینجا هست.
    عکس پروفایل…متن های زیبا و … .
    اینم لینکش

    @kafe_arameshh

  178. سلام بسیار آموزنده بود . سپاسگذارم

    https://t.me/istlaw

  179. خوش حال میشم به کانال ما هم سری بزنید:
    بهترین های روز را در کانال نویدِ روز دنبال کنید
    https://t.me/naviderooz

  180. سلام خوشحال میشم به کانال ما سری بزنید
    کانال تکنولوژی و گیم و….. وارد کانال بشید.
    جبران می کنم.
    @Iranian_channel_persian

  181. آریاگوهر ( بورس سنگهای قیمتی )

    تراش سنگ و نگین- ساخت میزهای سنگی – فروش سنگهای کلکسیونی و تندیس های زیبا – ساخت زیورآلات طلا و نقره

    از کانال و محصولات ما دیدن فرمایید

    ارسال به سراسر کشور عزیزمان ایران

    https://telegram.me/ariagohar2

  182. کانال فروش ویژه انواع تابلو فرش های دستبافت با پایین ترین قیمتها
    تعویض 24 ساعته
    چک کارمندی پذیرفته می شود
    فروش اینترنتی و حضوری

    https://telegram.me/Carpetcarpet

  183. ?صنایع چرمی جونیکا?
    ?تولید کننده انواع کیف، ست های مدیریتی، کمربند و …
    ?با مرغوبترین چرمهای گاوی
    ?قیمتهای استثنایی
    ?دو سال گارانتی چرم و یراق
    ?به ما سر بزنید…?????
    @joonicowleather

  184. سلام دوستان!
    خوشحال میشم به کانالم بیاین
    patoghdokhia@

  185. سلام
    در این کانال مطالب مربوط به تحلیل رفتار متقابل و بحث های کارگاه عملی TAارائه خواهد میشود،
    ??????????????????????

    فایل های صوتی تحلیل رفتار متقابل
    #دکتر_علی_بابایی_زاد
    #اردیبهشت
    #شخصیت
    #تحلیل_رفتار_متقابل

    ??????????????????????

    با دوستان خود به اشتراک بگذارید

    Telegram.me/beautiful_mind_for_life

  186. سلام. دوستان عزیز اگه دوست داشتین در کانال ما عضو بشین ممنون ? @bank_inform

  187. کانال آفتاب ترانه ها مخصوص آهنگ های قدیمی و زیر خاکی همچنین آهنگهای خاطره انگیز. aftabetaraneha@

  188. کانال مذهبی راهییان نور با مطالب جالب عضو شد و به اشتراک بگذارید…فقط کافیست آدرس زیر را باز کنید…ممنون

    r_noor@

  189. کانال اخبار به روز فناوری

    @myhanet

  190. بیناس دریچه ای به روی دنیاست
    @binass

  191. بیناس دریچه ای به روی دنیاست.
    @binass

  192. با عرض پوزش در صورت تایید پامنت قبلی اینجانب ، لطفا لینک روبرو ( t.me/Dr_Babak_Bababpour ) مندج در کامنت قبلی را اصلاح بفرمایید به
    t.me/Dr_Babak_Babapour
    ممنون

  193. آگاهی بخشی در زمینه جراحی های ستون فقرات و مغز و اعصاب
    بیماریهای ستون فقرات
    جراحی های کم تهاجمی
    مراقبت های قبل و بعد از عمل های جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات
    دانستنیهای پیشگیرانه از آسیب های وارده بر ستون فقرات و یا نخاعی
    مدیریت بحران در مواقعی که حادثه ای بر ستون فقرات و سیستم عصبی بدن رخ میدهد

    t.me/Dr_Babak_Babapour

    @Dr_Bababak_Babapour

  194. عشق و خیانت
    @eshgh_khianatt

  195. بهترین های تلگرام در این کانال
    @alishselection

  196. @DMpaper
    ? درج نام شما در مقالات ISI مورد تایید وزات علوم و تامسون با کمترین هزینه
    ? مقالات آماده سابمیت
    ? مقالات اکسپت شده و آماده چاپ
    ? اسم شما در کمترین زمان در مقالات کنفرانسی،علمی پژوهشی و ISC
    https://t.me/DM_paper

  197. سلام به همه بچهای afgبه کانال خودتون سر بزنید هر هفته چالش داریم با تشکر

  198. کانال آموزش ، ساخت و مطالب جالب
    @amozesheabi

  199. کانال عکس خاطره . فیلم .عکس .ترانه .

    Telegram.me/artoraks

    دهه ۵۰ . دهه۶۰

  200. باسلام؛
    به کانال اسب ها برای ترویج اسب و سوارکاری در ایران زمین مهد چوگان بپیوندید.

    horselike@

  201. سلام. کانالی برای آرامش و پرواز روح

    @slavery_way

  202. آگه از غر زدن های همسرتون. در مورد دستپختتون خسته شدید….>مطبخ ایرونی
    اگه میخواید همجا تعریف از دستپخت شما باشه….>مطبخ ایرونی
    اگه میخواید جاریتون سر سفره غذای شما انگشتشو همراه غذا بخوره….>مطبخ ایرونی

    @matbakhironi

    ………………
    ?‍?اگه میخوایدهمه جاتعریف از دستپخت شماباشه عضو مطبخ بشین

    ❣〰〰❣〰〰❣〰〰❣

    ?‍?آشپزی رو با ما تا دکترا یاد بگیرید
    نیاین قول میدم ضرر کردین
    https://telegram.me/joinchat/A9nulz68lUZG1j7d9me0ig

  203. t.me/haram313
    https://t.me/joinchat/AAAAAEAQWNDmVcH5_LQGaw
    آخرین اخبار جهان اسلام و مهاجرین/ کلیپ و عکس های مقاومت/ بهترین خاطرات از دلیر مردان فاطمیون/اخبار مربوط به جانبازان و خانواده شهدا و هزاران مطلب دیگر.. پیرو راه شهیدانیم انتشار حداکثری. t.me/haram313

  204. سلام

    به کانال ما هم سر بزنید

    TiktakCom@

  205. سلام

    به کانال ما هم سر بزنید

  206. پزشکی، سلامت و زیبایی

    کانال عصر سلامت: https://t.me/asresalamat

  207. با عرض سلام
    کانال کتاب های انتشارات پژوهشی نوآوران شریف زمینه ی فعالیت در زمینه شیمی، فیزیک، ریاضی، علوم تربیت بدنی، فنی و مهندسی، مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی می باشد خوشحال میشویم که اساتید دانشگاهی و دانشجویان عزیز عضو کانال این انتشارات بشوند. با احترام
    https://t.me/khf_sharif

  208. کانال شیرازمی
    فروشگاه تخصصی کوشی های شیائومی

    shirazmi@
    عضو شوید و از آخرین خبرها و تخفیفات مطلع شوید

  209. کانال تک اهنگ ها وبرش قسمت های اوج اهنگ وخیلی کم حجم وبارگذاری سریع اهنگهای دلخواهتونو بشنوید
    اهنگ های جدیدوقدیمی دیسلاو وشاد
    کمتر از 1مگابایت
    nicotin_gham
    nicotin_gham@
    nicotin_gham (درایدی یاب جستجومون کنید)

  210. سلام
    کانال آکادمی زبان کمبریج ایران متفاوت ترین کانال آموزش انگلیسی با طراحی های اختصاصی و بینظیر
    t.me/Iran_Cambridge

  211. لطفا تبلیغ منو پاک کنید.
    باتشکر

  212. https://t.me/mojtabapakhsh

    تولید پخش عمده پوشاک مردانه زنانه بچه گانه تحولی در کار شما حتما حتما از کانال دیدن برای نمونه ها ،،

  213. سلام دوستان به کانال دهمی ها بیایید .
    جزوه نمونه سوال امتحان با جواب گام به گام و هرچیز درسی که خواستید پیدا میکنید بیایید خوشحال میشم
    @matlabdahom

  214. به کانال بانوی ایرانی بپیوندید
    https://t.me/banoye_irani96

  215. sookotibipayan@
    کانال منم‌بیایید بچه ها خوشحال میشم ?

  216. مجله تصویری خواب
    مطالب طنز

    hamekhabim@

  217. سلام ممنون از مطالب مفیدتون
    من یه کانال دارم به اسم جنتلمن ایرانی به آدرس
    t.me/gentlemanirani
    نکات و ترفندهای مد مردانه و اصول رفتاری جنتلمن ها رو آموزش میده
    خوشحال میشم بهش سر بزنین

  218. به ما بپیوندید… – فروش اینترنتی انواع کاکتوس در سراسر ایران – ارسال رایگان اولین سفارش در سطح شهر تهران!! – قرعه کشی ماهانه بین اعضای کانال – و….
    TELEGRAM; @cactusia
    Instagram; @cactusiaa

  219. کانال سرگرمی و طنز

    ArazTel@

  220. اموزش روش های کسب درامد از اینترنت
    ترفندهای بازاریابی
    نیازمندیهای شغلی
    همه در کانال میلیاردر شو
    https://t.me/miliardersho

  221. کانال هک و امنیت و اموزش کار با کالی لینوکس

    hackershobama@

  222. @happytime3

    حتما عضو بشید

    با تشکر

  223. @mapja_gps
    با ردیاب مپجا دیگر نگران سرقت خودروی خود نباشید و هر لحظه میتوانید از محل خودروی خود باخبر شوید و در صورت باز شدن درب خودرو پیامک میگیرید و با ارسال پیامک خودروی خود را خاموش میکنید
    و بسیاری امکانات دیگر
    ردیاب مپجا با قیمتی بسیار مناسب و تامین آرامش خاطر شما
    این کانال را از دست ندهید

  224. افزایش ممبر تلگرام

    افزایش ممبر تلگرام واقعی و خرید ممبر تلگرام تضمینی

    اطلاعات بیشتر در کانال و سایت تلگرام پی سی

    http://telegrampc.ir

    @pc_ir

  225. کانال اموزش اصطلاحات و واژگان ضروری زبان انگلیسی با عضو شدن در آن با اصطلاحات زیادی آشنا می شوید
    وقت را از دست ندهید عضو شوید.
    https://t.me/ZABANSARAFLA

  226. banooyekhasam@
    کانالی مرتبط با خانمها
    ارایش.سلامتی. زناشویی.روانشناسی.مطالب آموزنده

  227. الهام رضایی
    درمانگر بزرگسال، مشکلات فردی، بین فردی و خانواده درمانی
    روانشناس بالینی دانشگاه شهید بهشتی
    https://Telegram.me/clinicalpsychotherapist_rezaei

    ارتباط مستقیم و پاسخ به سوالات :
    https://telegram.me/ElhamRezaei_psychotherapist

  228. https://t.me/sportgate
    بهترین و بروزترین کانال ورزشی ایران ( دروازه ورزش )
    https://t.me/sportgate

  229. مشاوره طب سنتی و فروش عصاره گیاهان دارویی @Baskin_Teb

  230. فروش ویژه لوازم ارایشی وزیبایی محصولات روز اروپا در ایران لطفا جهت اطلاع از اجناس وقیمت انها وارد کانال ما شوید
    کانال تلگرام
    http://t.me/farmilaa

  231. کانال تلگرام @Amitis_dolls
    فروش و آموزش ساخت عروسکهای روسی، تیلدا و هنرهای دستی نمدی
    بهترین کانال عروسکهای روسی
    کانال مارو به دیگران معرفی کنید و در گروه ها به اشتراک بگذارید. ممنون
    @Amitis_dolls

  232. در این کانال توسط کادر مدرسین معتبر زبان انگلیسی را آسان بیاموزید:
    EsperantoLC@

  233. ?درود وسلام?

    ?با یکبار هزینه،برای همیشه از زیبایی لذت ببرید.?

    ?تازگی و زیبایی کاردست همیشگی است.
    ?اگر میخواهید به منزلتان رنگ و زیبایی منحصر به فرد ببخشید و اگر میخواهید یادگاری و خاطره از دوران کودکی فرزندتان??? داشته باشید، ما برای شما امکانش را در این کانال فراهم کرده ایم.???

    https://t.me/dastbafeman

  234. @salameydos

    دل نوشته هایی محض نگفتن

  235. @geloriyateam
    انواع پیکسل و دستبند و گردنبند و ماگ و تیشرت و….

  236. @geloriyateam
    انواع دستبند ٬پیکسل ٬تیشرت٬ماگ٬…

  237. کانال تلگرامی اندروید آپلود … ⬇⬇⬇⬇

    جدید ترین برنامه ها و بازی های اندروید + درخواست برنامه از طریق ربات + ترفند های اندرویدی + شارژ رایگان

    زود بیا حالشو ببر

    Telegram.me/androidupload

  238. موفقیت اتفاقی نیست با خواندن زندگی افراد موفق متوجه می‌شویم همگی از اصول مشترکی استفاده می‌کنند من سعی کردم با خواندن زندگی افراد موفق این اصول رو با شما به اشتراک بگذارم
    https://t.me/joinchat/AAAAAD_gqR7XB-4mwkWYew

  239. لطفاً از کانال ما نیز دیدن فرمائید

    @rahetabriz

  240. lotfn b channel ma hm sar bznid
    @chenarekinj
    matalb mohayej va jazab va akhbare roz iran va jahan

  241. کانال بازار کار استخدام کاریابی
    آگهی های استخدام و کاریابی سراسر کشور

    https://t.me/Karjou
    @Karjou

    دنبایل کار میگردین؟ از بیکاری خسته شدین؟ پس خیلی سریع عضو کانال بشید و از آگهی های استخدام مطلع بشید

  242. آیدی جهت سفارش???
    لینک کانال مزون فرزانه????
    @mezonefarzaneh

    لباس مجلسی…مانتو…کفش…عینک……..

  243. اگه به دنبال رسیدن به تناسب اندام هستید
    اگه یک برنامه ی تمیرینی عالی مجانی میخواین
    اگه یک رژیم ایده عال میخواین
    به کانال ما سر بزنید

    https://telegram.me/fittnessclub

  244. سلام
    کانالی برای پیدا کردن انگیزه و تغییر در زندگیتان
    @salamhesekhob
    حستون رو خوب کنید.

  245. به پر مخاطب ترین کانال خبری و آموزشی ۶۰ ثانیه بپیوندید…@khabar_60saniye

  246. انواع طرح های کادویی به همراه الگو و مراحل ساخت.
    کاردستی های زیبا
    کانال طرح قشنگ
    tarheghashang@
    لینک کانال: https://t.me/joinchat/AAAAAERSTTdRmymQT6jZr

  247. سلام به تمامی دوستان عزیز
    به کانال تلگرامی ما که یک کانال پر طرفدار طنز هست سر بزنید .
    مطمئن ام نا امیدتون نمیکنم 🙂
    اسم کانال : @Shokhi
    لینک کانال : https://t.me/joinchat/AAAAAEB-_uU8RD0nHVizjg

  248. cafedamnosh@
    فروش انواع دمنوش های سلامتی
    و پکیج های کاهش وزن
    با دمنوش های اورگانیک و طبیعی نیوشا
    با تاییدیه وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو
    سفارش پکیج و مشاوره مصرف

  249. فیلم و انیمیشن کوتاه

    ? برگزیده‌ی برترین فیلم‌ها و انیمیشن‌های کوتاه ایران و جهان را در کانال «فیلمک ما» دنبال کنید.

    ? با «ما» هم‌راه باشید. لینک و ID کانال:

    https://t.me/joinchat/AAAAAEKCPEExM2Rd0R7wRA

    @filmakema

  250. فیلم و انیمیشن کوتاه

    برگزیده‌ی برترین فیلم‌ها و انیمیشن‌های کوتاه ایران و جهان را در کانال «فیلمک ما» دنبال کنید.

    با «ما» هم‌راه باشید. لینک و ID کانال:

    https://t.me/joinchat/AAAAAEKCPEExM2Rd0R7wRA

    @filmakema

  251. کانال nynyha شامل مطالب آموزنده و جالب همراه با ویدیوها و عکس ها و … از بچه هاست که لبخند روی لباتون می نشونه.

    @Nynyha

  252. دوستان عزیز ما یه کانال درست کردیم که چند منظورس وشما می توانید بانظر دادن سطح ما را ارتقادهید..
    خوب اگه دوست داری جوک وفیلم خنده دار ببینی…
    اگه کلی دانستنی وترفند می خوای یاد بگیرید..
    اگه فیلم های روز دنیا و موزیکک های برتر می خوایی…
    اگه مسابقه وکلی جوایز می خوایی …
    زود به کانال ما ببایید
    لینک ما:
    https://t.me/joinchat/AAAAAEGcHq2AmV1x0Yzj1w

  253. فروشگاه اینترنتی عسلو.
    @Assalloo
    وارد کننده مستقیم و بدون واسطه لوازم خانگی از دوبی.

    بهترینها را با کمترین قیمت از ما بخواهید..

    اطلاعات و خرید:
    https://t.me/joinchat/AAAAAEKH5ZV2Kw9nCXym8w

  254. شما میتوانید فرش های زیبا با ارسال رایگان که شامل بن تخفیف و بسته های تخفیف ویژه می باشد را خریداری کنید.
    پس به کانال ما ملحق شوید
    merdascarpet@

  255. قیمت های لحظه به لحظه میلگرد طلا ارز سکه و…
    @foademarloo

  256. از مطلب خوبی که گذاشتید بسیار ممنونم.
    کانال من که تازه راه اندازی کردم با عنوان «« دستچین »» و لینک
    dast_chin@
    از بهترین سایتها بهترین مطالب رو دستچین می کنیم و به اشتراک می گذاریم.

  257. اگر میخواهید بدنی سالم ،صورتی زیبا وزندگی بدون بیماری داشته باشید مارا در سلامتی خودتان با کانال طب اسلامی همراهی کنید tebmahya@

  258. سلام یه کانال پوشاک از برندهای معتبر با قیمتهای مناسب ارسالامم رایگانه خوشحال میشم جوین بشید?اینم لینکش @secretshopnew96

  259. کانال شیرین چای فقط کافیه تو این کانال عضو بشی .دیگه همیشه لبات خندونه
    @shirinchay

  260. کانال شیرین چای فقط کافیه تو این کانال عضو بشی .دیگه همیشه لبات خندونه

  261. Telegram.me/valiasr_flowers

    نمایشگاه گل ولیعصر
    کرج چهارباغ

    @valiasr_flowers

  262. تا دل درست نشود،ایمان درست نخواهد شد و تا زبان درست نشود دل درست نخواهد بود حضرت محمد ص

    با ما باشید با صدای اسلام ??

    ?ما را به دوستانتان معرفی کنید?

    @Sedaye_Eslam

  263. باسلام خدت همه دوستان
    تیم ما برای اولین بار در تمام تلگرام موفق شد کانال “فوق”هوشمند با موضوع علمی سرگرمی تفریحی ایجاد کند که از شما دعوت به بازدید از این کانال محبوب مینماییم.لطفا بعد از بازدید نظرات و پیشنهادات خودرا با ما درمیان بگذارید.سپاسگزاریم

    https://t.me/joinchat/AAAAAD_z_YIdB7PknSKarQ

    https://t.me/khandeloo

  264. جهت بازدید جدیدترین مدل موهای روز دنیا به کانال تلگرام ما بپیوندید:
    @blackfashionn

  265. جدیدترین و زیباترین مدل موها را با کانال ما دنبال کنید…
    @blackfashionn

  266. با تشکر از مطالب خوب و مدیر وب سایت
    @،chennelclick
    حتما به دوستان خود معرفی کنید

  267. سلام.به کانال موسیقی ما سر بزنید.خوشحال میشیم پذیراتون باشیم.
    https://t.me/joinchat/AAAAAEKu7VNoeOHfq8qXkQ

  268. متنهایی از جنس عشق و نوستالژی?

    شعرهایی ممنوعه و پشت پرده?

    حرفای دل خیلیااااااست?

    اگه میخوای متفاوت باشی ?

    بیا اینجا?????

    @looooOvemeandyou???

  269. عاشقانه هایی برای جانان
    @ghahveh_ghajari

  270. دوستان با کانال ما بپیوندید خوشحال میشم با خظورتون با کانال عاشقانه ها،موزیک متن،عکس تشریف بیارین خوشحال میشم از حظور گرمتون تو کانال ??

    @Asheghaneha13

    https://telegram.me/joinchat/AAAAAEFC6irxCdB-w-7I0g

  271. کانال جذاب عاشقی

    @love_forlorn

  272. عاشق شدی؟ دلتنگشی ؟ تنهایی ؟ خب چرا واستادی در کانال زیر عضو شو
    فرصت محدوده بزن روی لینک
    @love_forlorn
    love_forlorn
    love_forlorn
    @love forlorn

  273. کانال استخدام پزشکی با درج روزانه آگهی های استخدام در گروه پزشکی به روزترین نیازمندی های دعوت به همکاری پزشک عمومی، پزشک متخصص، داروساز، کارشناس علوم آزمایشگاهی، میکروبیولوژی، ژنتیک، بیولوژی سلولی و مولکولی، تغذیه ، رادیولوژی ، بیهوشی، اتاق عمل، فیزیوتراپی ، اپتومتریست، ماما ، پرستار و بهیار را هر روز صبح در اختیار اعضا قرار می دهد. لطفا لینک کانال را به دوستان و همکاران ارسال فرمایید.
    لینک عضویت در کانال:
    https://t.me/workmed

  274. درود به همه عزیزان؛
    خوشحال میشیم در گروه اکسیر جوانى اهورا به ما بپیوندید.اراءه خدمات ٢٠١٧ همه براى اولین بار در ایران،از هفته ٢اردیبهشت!با ما همراه باشید?.اطمینان دارم شما و دوستانتان،از یاران همیشگى خواهید بود??
    شمارش معکوس افتطاحیه از امروز

    https://telegram.me/joinchat/CvGKHzxOT9AUa4r9iGd4_A

  275. تامین و فروش عمده ورقهای گالوانیزه
    T.me/faraztg

  276. https://t.me/DrHadiKarimi کانال دکتر هادی کریمی کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر مشهد

  277. با سلام
    لطفا به ادرس telegram.me/hazrate_mahdi عضو شوید ?????????????????????????????????????????

  278. فقط ۱ میلیون?:
    فقط ۱ میلیون?:
    ????????????
    تمامی محصولات اروپایی و آمریکایی و به همراه ضمانت ، اصالت و سلامت فیزیکی کالا است.
    مطمئن خرید کنید.
    laptopwow@

  279. اگر دنبال یک کانال علمی جذاب میگردید یه سر به کانال صفرتایک بزنید،
    @sefrta1

  280. قاطی پاطی ?
    همه چی اینجا پیدا میشه?
    والپیپر?…عکس پروفایل?…جوک?…درس?…متن سنگین?
    دوستاتونم دعوت کنید???

    https://telegram.me/ghatydarghaty

  281. می خوای بازی سازی یاد بگیری ۰تا ۱۰۰شو با ما تحربه کن

    gameoverblog@

  282. کانالی پر از محتوای ارزنده و عبارات کوتاه و در عین حال خیلی مفید و کاربردی برا داشتن یک زندگی شاد و موفق، راز و رمز پولدار شدن، کلیپهای انگیزشی و آهنگهای شاد برای قهرمان شدن، نکته های زناشویی برای یک زندگی بدون استرس و تنش …..

    @pluperfect

  283. سلام
    کانال ما پر از مطلب جالب و سرگرم کننده است
    کلی جک خنده دار و مطالب با حال داریم
    یه دقیقه بیاین ببینید
    مطمئن باشین پشیمون نمیشین
    فقط مواظب دل دردتون از خنده باشین

    ♥️کافه با حال♥️

    ?join?

    •—–?✵❃✵?—–•

    @bahal_cafe

    ¯\_(?)_/¯

  284. تمامی کلیپ های ۲۰۱۶ تا امروز درکانال ما
    کلیپ های خارجی ترکی ایرانی و…
    تازه هرکلیپی روکه درخواست بدین میزارم

    زودترجوین بدین
    videoclipcity1@

  285. مطلبتون مفید بود
    @angoshtarmoein

  286. سلام
    یه سوالی داشتم اونم اینکه من یه بانک اطلاعاتی دارم و حدود ۳۰هزار نفر شماره تلفن میشه ک تقریبا ۱۰هزار نفر تو تلگرام هستن میخوام تو کانال ادد کنم ولی نمیذاره چیکار میشه کرد؟

  287. کانال سخن بزرگان ایران و جهان

    حتما یه سری بزنید پشیمون نمیشید

    https://telegram.me/sokhan_pro

  288. کانال وطنم ایران
    تمام مطالب وطنی
    @Iranhomeland

  289. کانال رابین شوت، پر از مطالب تفریحی خنده دار، سرگرم کننده و جذاب.
    مطالب کانال رابین شوت، به هیچ عنوان از سایت ها و کانال های فارسی زبانِ دیگر کپی نشده است.
    خودت ببین تا باور کنی.
    هر روز 20 تا مطلب دستِ اول و جذاب رو توی کانال رابین شوت بخون و لذت ببر.
    robinshoot@

  290. یه کانال خوب، با کارشناسان بزرگ سیاسی کشور در مورد تحلیل مسائل سیاسی کشور.
    https://telegram.me/ammar_enghelab

  291. محله کرناسیان_زینبیه

    مرثیه خوانی فارسی و دزفولی زیبا از حاج غلامعلی رسالتی فر هم اکنون در کانال زیر

    https://t.me/joinchat/AAAAAEGdBxJ9-EWIBUnyPw
    نوحه خوانی از کربلایی بازیار

    https://t.me/joinchat/AAAAAEGdBxJ9-EWIBUnyPw

    نوحه خوانی از کربلایی مهدی بشیرنیا

    https://t.me/joinchat/AAAAAEGdBxJ9-EWIBUnyPw

  292. اگر می خواهید زندگیتان متحول شود
    وارد شوید.
    چکیده‌ای از?
    موفقیت، اندیشه مثبت، اعتمادبنفس، شادی، خودسازی، ثروت، قانون جذب، مدیریت، هنر، فناوری، محبوبیت، ازدواج، تندرستی، تربیت، فرهنگ و …

    ?⚜کانال آیین خوشبختی⚜?
    https://telegram.me/joinchat/AAAAAEEidiysSFILtPWyQQ

  293. https://t.me/bedifferentintheworld
    واسه ادماى اهل سفر طبیعت ارامش هنر و موسیقى

  294. دیگر نگران مصرف قرص های شیمیایی ?و آمپول? نباشید

    ? درمان با داروهای گیاهی ?

    ?? ارائه بهترین پکیج های
    ?درمان?زیبایی?روانشناسی

    ? @tabib1396 ?

    https://t.me/joinchat/AAAAAD9UgLmmiMztdfEZmw

  295. کسب درآمد روزانه از طریق فروش مستقیم
    پرداخت پورسانت شما در لحظه
    کانال: arkatim@

  296. با دیدن عکس های کانال بانک عکس انرژی را به رگهای خود تزریق کنید.

    https://t.me/Photobanker

  297. کانل تلگرام کلبه سرگرمی، مطالب جالب و دیدنی
    ?????
    @kolbeh_sargarmi

  298. جذاب ترین کانال خودرویی

    topsupercar@

  299. تبلیغ کانال و گروه❤️
    @TABLIGH_30

    @TABLIGH_30

    @TABLIGH_30

    @TABLIGH_30

    @TABLIGH_30

    @TABLIGH_30

    @TABLIGH_30

    @TABLIGH_30

    @TABLIGH_30

    @TABLIGH_30

    @TABLIGH_30

    @TABLIGH_30

    @TABLIGH_30

  300. اینم یه کانال فقط و فقط برای طرفدارهای کلش رویال و کلش آف کلنز…..

    جدید ترین اخبار کلش رویال و آف کلنز

    آموزش نحوه کار با اسپل ها، آموزش اتک ، آموزش نحوه بتل زدن کلش رویال، آموزش کار زدن ، مطالب طنز کلشی و……..

    پس زود باشید بیاید !

    لینک کانال : Dragonsgo@

  301. یه کانال با مطالب سرگرم کننده جذاب و مطالب اسلامی

    azhardarys@

  302. آموزش مقدماتی و پیشرفته کامپیوتر
    سخت افزار،نرم افزار،شبکه،ویندوز
    کتاب،جزوه،تست و نمونه سوال
    @PCcamp
    t.me/pccamp

  303. کانالی برای ارتباط و دوستی با خدا
    سرشار از مطالب مذهبی و احادیث ناب
    طب اسلامی و مناجات و…

    عضو بشید ضرر نمی کنید

    @ERTEBATE_BA-KHODA

  304. خرید فیلم و سریال کره ای و خارجی

    @Hypernel

  305. کانالی پر از مطالب
    ✔️ عاشقانه
    ✔️ جوک
    ✔️ اجتماعی
    و…
    ممنون میشیم از دوستاتون هم دعوت کنید
    ???شما هم به پاتوق دعوتید???
    patogh6@

  306. چون آب روان دیدی بگذار تیمم را
    چون عید وصال آمد بگذار ریاضت را

    no jodaei@ تمنای وصال

  307. no jodaei@ اگه دوستش داری دلت نمی خواد از او جدا بشی ونمی دونی چی بهش بگی بهتر مطالب کانال ما رو بخونی

  308. ?پوستتون خشک و حساسه؟
    ?صورتتون جوش داره؟
    ?ریزش مو دارید؟
    ?مشکل ترک پا دارید؟
    ?موهاتون خشکه یا در اثر رنگ و دکلره آسیب دیده؟
    و ….

    ⭐️?محصولات گیاهی و ارگانیک اوریفلیم بسیار متنوع هستند و برای هر نوع پوست و مویی محصول خاصی وجود داره?⭐️

    ✍سوالاتتون رو از من بپرسین تا بهترین راه حل رو بهتون پیشنهاد بدم?
    @za1065
    کانال ما :
    @oriflamecataloge

  309. کانال تاسیسات مکانیک و برق
    اخبار نمایشگاه ها
    تازه های تاسیسات
    استانداردهای برقی و مکانیکی و …

    https://telegram.me/joinchat/DyqYrT9g33X_i9ap8lWP6Q

  310. یه کانال با کلی لوازم خانگی و تزیینی و کاربردی
    قیمتهای باور نکردنی

    حراجی نیست همیشه ارزان فروشی شعارشه

    @negargalleri

  311. کانال اختصاصی عکس و تصویر..که بهترین و خاص ترین و زیباترین عکسهای جهان رو منتشر میکنه

    اگه نمی خواهید دنبال عکس هر جایی بگردید … کانال ما جای مناسبیه

    Piclandoni@

  312. @topsupercar

    آخرین فناوریها
    بهترین ابرخودروهای جهان
    جدیدترین تصاویر

  313. ماقصد داریم اینجاازین به بعدبهترین اطلاعات موبایل روبراتون بزاریم.
    بیایدتوکانال@ansarmobil

  314. ?درود فراوان خدمت دوستان عزیز
    ✅کانال دنیاى هُنرى
    ✅نقاشى،عکاسى،موسیقى و… ???

    https://t.me/Donyaye_Honari

  315. اشپری مجالس پذیرفته میشود
    همه نوع غذا و سالاد و دسر با عالی ترین کیفیت و قیمت باور نکردی و ارزان
    پرسش و پاسخ اشپزی و مشاوره رایگان
    سورپرایز ما برای شما عزیران آشپزی برای مجالس ائمه اطهار (ع) رایگان میباشد

    به ما بپیوندید @ashpazimajaless

  316. همه چی اینجااااااا
    لحظات خوش براتون می افرینیم
    @bi_khiali

  317. کانال تی تاپ‌کانالی فوق العاده جذاب و با مطالب مفید برای تمام‌کسانی که می خواهند لحظات شادی داشته باشند
    کانالی پره از همه چی و استیکرم ساخته میشه براتون بصورت رایگان
    @tiitapi
    https://t.me/joinchat/AAAAAEKqyRRuRG3kSxEF5w

  318. کانالی پر از شعر عکس فیلم گیف اهنگ جک و هر چیز جالب که دوست داشته باشی
    مطمعن باشید پشیمون نخواهید شد
    @false_or_life

  319. سلام دوستان یک کانال پرازکلیپ ها وعکس های فوتبالی.وخلاصه بازی های برگزارشده درایران وجهان به صورت آنی وباکیفیت
    Goalbin@

  320. فروش انگشتر و تسبیح

    علاقه منداش بیان تو کانال

    گالری ناب
    https://t.me/naabb

  321. سلام دوستان عزیزم
    من یک کانال تلگرام دارم که توش لباس ترکیه ای میفروشن
    لطفا منو فالو کنید
    ipek_shop@

  322. سلام. من فروش لوازم ارایشی دارم
    از همه جا ارزونتر و تضمینی. کافیه بیاین ببینین
    mahpeakar@

  323. گروه صنعتی یخ نوشان تولید کننده انواع یخچال و فریزر صنعتی و خانگی با نیم قرن سابقه.
    https://t.me/yakhnooshan

  324. عکس/دلنوشته/فیلم/خاطرات
    طنز/جدی/تلخ/عرفانی/…
    احدی از شهروندان مملکت
    https://t.me/majnooooni

  325. اولین و تنها ترین رسانه هواداران تبریزی ❤️محسن جان چاوشی❤️

    ????????
    https://t.me/joinchat/AAAAAD8mV_FsCYXDHJBWWg
    Tlgrm.me/Tabrizchavoshifans

  326. سلام. به گفته مایکل الکساندر (یکی از نخبگان کامپیوتر امریکا)، مدیران و کارشناسان در شرکتهای بزرگ امریکایی برای گزارش گیری و گزارش دهی با یک زبان مشترک با هم گفتگو می کنند. این زبان مشترک چیزی نیست جز نرم افزار قدرتمند Excel. کانال تخصصی تجزیه و تحلیل داده ها با نرم افزار اکسل حاوی فیلمها و کلیپ های آموزشی کلاسهایی که در طی چند سال برای متخصصان بازار کار ایران اعم از متخصصان صنایع، حسابداری، مدیریت، آمار و برنامه ریزی، مهندسی و … برگزار کرده ام. لینک عضویت در کانال:

    https://telegram.me/Excel4Me

  327. ❣ کانال جامع طب سنتی (زیبایی️☺️ و درمان با گیاهان دارویی و روانشناسی)

    https://t.me/joinchat/AAAAAD9UgLmbhLEw4XVC5w

    @tabib1396

  328. سلام آموزش آنلاین کیک و شیرینی که با یادگیری آن میتوانید سفارش بهتری ارائه بدید و کسب درآمد کنید
    لینک کانال:@ashpazi_soheilabanoo
    اینم لینک آموزش مجازی آشپزی
    https://t.me/joinchat/AAAAAEE-kktLkfo0I7THFQ

  329. کانال شازده کوچولو @violet_planet

  330. سلام دوستان ازکانال خودتون دیدن کنید ارزش یک بارامتحان روداره باحضورسبزتان ماروخشنودکنید۰
    لینک کانال se7en72_80@

  331. با سلام
    انواع بلورجات را با ارزانترین قیمت و ارسال رایگان دریافت کنید :
    https://telegram.me/Foroushgahekyasar
    با سپاس

  332. سلام
    علاقه مندان و دوستداران به دنیای علم و فناوری میتونند از این کانال
    استفاده کنند
    ?????telegram.me/science2030?????

  333. سلام یه کانال زدیم که برای عشاق آبی عبد الله است لطفا عضو شوید
    @amamhosien
    در ضمن سایت عالی دارید

  334. کانال بازی و نرم افزار رایگان
    http://telegram.me/mrdownload

  335. ?HIP HOP VOICE?
    کانال رپ فارس عشق رپاش جوین بشن.
    لینک کانال:
    https://telegram.me/hiphopvoic

  336. به کانال همه چیز پسند ما بپیوندید ،طنز،اخبار،خنده،ورزش،اطلاعات عمومی و … لذت ببرید
    @hamechizpasand

  337. کانال پروژه های عمرانی ایران
    @civilprojectsiran
    معرفی پروژه های ساختمانی ، پروژه های راه و…

  338. ناب ترین و جدیترین اخبار صنعت برق ، تکنولوژی های روز دنیا ، هوشمند سازی ساختمان
    https://t.me/joinchat/AAAAADyyW9gqZkItGXjhtw

  339. کانال دور هم خوانی :
    کتابخوان ها عضو شوند… هر روز قسمت هایی از یک رمان پرفروش را با هم میخوانیم… این کار را تا زمانی که یک کتاب به پایان برسد با هم دنبال می کنیم…
    ” کتاب خوندن درکنار هم، چه لذتی داره…”
    @doreham_khani

  340. کانال حیات وحش و مناظر طبیعت بکر و زیبا
    کانالی پر از کلیپ و عکس مرتبط با موضوع به همراه توضیحات کامل
    https://telegram.me/wilds_life

  341. ZOOMIG
    نقد و بررسی و دانلود بازی و فیلم و اخبار بازی های روز دنیا
    https://t.me/zumig

  342. سلام
    وقت همه دوستان بخیر.
    ما در کانال زیر زبان انگلیسی را به صورت کابردی و لذتبخش آموزش میدهیم. البته کاملا رایگان.
    https://t.me/shadenglish

  343. طرفداران سریال Mr. Robot

    کانال طرفداران سریال Mr. Robot
    ✔️ اخبار و حواشی سریال
    ✔️ جدیدترین عکس ها از سریال
    ✔️ نقل‌قول ها و جملات ماندگار
    ✔️ بررسی مو به مو اپیزودها
    همه و همه در کانال Mr. Robots Fans:
    https://t.me/MrRobotFans

  344. کانال تلگرام کره ای bap &aoa با ۱۰۰ ممبر@bapaoakoreanlove
    @bapaoakoreanlove

  345. ?محصولات جدید رسید?
    ?انواع دستبند، رومانتویی، انگشتر، سنجاقک چشم و نظر?
    ?در انواع چرم، سنگی و مهره ای?
    ?برای خانم ها و اقایان?

    ?دهکده مد، عطر و زیبایی?
    ? @dehkadeh_mod

  346. یک کانال تلگرامی توپ برای سخنان ناب افراد بزرگ لطفن جوین شوید@BestMemories

    Telegram admin by @Rezasalimi

  347. دایرکتوری تاسیسات ایران در @hararatcom

  348. به کانال کوله پشتی بیوندید ،کانالی برای عاشقان سفر
    لینک کانال :
    @backpackkk
    لینک اینستاگرام :
    @backpackk.travel

  349. کانال دانش اموزی پر از مطالب داغ همراه مسابقه و جوایز ویژه
    @mosbate_man1

  350. سلام دوستان من عاشق ورزش شنا هستم و یک کانال در این رابطه ساختم خوشحال میشم ازش بازدید کنید و به دیگران هم معرفی 🙂
    ? این شنا در واقع به این شکل انجام می‌شود که بدن درحالتی افقی برروی آب قرار گرفته؛ هر دو دست، آب را از جلو گرفته و  توسط کف و ساعد به طرف عقب و زیر شکم می‌کشند و از همان زیر آب، به جلو آمده کشیده می‌شوند و مجدداً عمل کشش آب توسط دستها انجام می‌گردد. پاها نیز توسط فشار و ضربه‌ای که به آب وارد می‌آورند آب را به عقب می‌رانند. بدین روش که هر ضربه توسط کف  پا زده می‌شود و برای اینکار مفصل ضربه و فشار لازم به آب وارد می‌شود. این نوع شنا را بعضی از مربیان قورباغه تجارتی نام گذاشته‌اند.

    ? آموزش شنا
    ? @all_about_swimming

  351. سلام کانال تلگرامی خنده خیز کانالی خانوادگی وشامل مطالب طنز وجالب وسرگرم کننده می باشد.KHANDEKHIZ@لطفا باعضویت در کانال ما از ما حمایت کنید.با تشکر.

  352. سلام کانال تلگرامی خنده خیز کانالی خانوارگی وشامل مطالب طنز وجالب وسرگرم کننده می باشد.KHANDEKHIZ@

  353. دوستان کانال @aroosiland ، مراکز تخفیف دار عروسی را معرفی میکند. لطفاً به افرادی که نیاز دارند معرفی کنید.

  354. سلام دوستان به کانال عصر ظهور بپیوندید؛
    @asrezohur313
    http://t.me/asrezohur313

  355. کانال کیسه پاره درتلگرام:مطالب ضدتیم استقلال:
    Telegram.me/kisepareh

  356. دایره قهوه ای :کانال کتاب های خاص و فیلم رایگان https://t.me/browncircle

  357. کانالی واس دلشکسته ها?
    زخم خورده ها?
    حرف دل من وتو…
    @delshekasteha56

  358. ?برترین کانال تلگرامی رایگان محاسبات ساختمان ETABS, SAFE و نکات اجرایی : شامل فایلها ؛فیلمها و ورکشاپ های آموزشی…
    فایلهای معماری ، عمرانی ، نقشه برداری ، شهرسازی ، انواع پایان نامه ………
    تنها کافیست به لینک زیر جوین شوید. ?با انتشار این پیام آگاهی را به همکاران خود هدیه دهید? مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد?
    https://telegram.me/naghsheha

  359. ‌سلام به همگی
    کانالی متفاوت برای خندیدن رویه گل شما هم وطن گرامی
    ما افتخار می کنیم که شما هارو می خندانیم
    https://t.me/joinchat/AAAAAEKE6EfmylcKvbEshA
    اینم ادرس کانال ما
    جوین شین پشیمون نمیشین

  360. کانال”به سوی حقیقت” کانالی متفاوت در جهت روشنگری خطبه فدکیه و حقیقت احادیث جعلی جهت نشر مذهب شیعه
    haghighat_shia@

  361. سلام دوستان خوشحال میشم در کانال تلگرام من که در رابطه با آموزش زبان انگلیسی هستش عضو بشید ممنون.talkenglishcorrectly@

  362. خوشحال میشم درکانال شعر کوتاه و داستان من عضو بشید
    ممنون از حمایتتون
    https://telegram.me/Darrrvag

  363. ♨️جدیدترین برنامه و بازیهای اندروید♨️

    نماینده رسمی فروش بیمه عمر پاسارگاد

    مشاوره رایگان در زمینه موبایل و بیمه ی عمر

    آیدی ادمین جهت تبادل و تبلیغ و مشاوره رایگان

    @tablighvatabadol

    @BIMEATIYEHvatabligh

    @MOBILEYAZDANI
    @MOBILEYAZDANI
    ⏫⏫⏫⏫⏫⏫

    https://t.me/MOBILEYAZDANI

  364. سلام رفقا، به کانال باحال برای اونایی که دنبال توصیه های مفید و سخن علی ارزشمند برای موفقیت هستند.
    ادرس: https://t.me/lifebetter

  365. برای مطالب درسی کنکوری
    نمونه سوالات امتحانی
    خلاصه های شب امتحان
    فیلم های درسی
    تست های آموزشی
    گیف های درسی
    هزاران مطلب دیگه…
    کانالی بدون هیچ تبلیغ یا تبادل
    اگه دبیرستانی هستی بیا
    @gogoldis_highschool

  366. سلام دوستان دلنوشته و عکس نوشته میخواین یه سری به کانال تلگرام ما بزنید

    https://t.me/delneveshtehaye_omid
    ?????

  367. سلام عرض میکنم خدمت رفیقای گلمممم چطورین؟؟؟؟
    عکس پروفایل و دلنوشته میخای بیا تو پشیمون نمیشی گلم …. امید وارم خوشت بلیاد اگه روش فشار دادی
    https://t.me/profileadmin

  368. ?Iɴ тнe ɴαмe oғ ɢod?
    |Wєℓcσмє тσ cнαηєℓ|
    ️ ∞∥ㅜεχㅜ ℓΘνξ?
    ∞∥ฟαℓℓ??
    ∞∥Mบรï⊂??
    ∞∥βFF ??
    ∞∥ρï⊂?
    ∞∥SτοRλ ?

    https://t.me/joinchat/AAAAAD62OSI6CYfmNTAFqg

  369. متن های عشقولانه?
    جوک?
    رمان های عاشقانه?❤️
    اگه دنبال یه کانال خوب میگردی زود جویین شو?
    @eshqe_abadi_M

  370. اگر به زیورالات دستساز با سنگهای طبیعی علاقمندید به کانال زیورالات دستساز سنباد سر بزنید، طرح های متنوع و زیبا از دل طبیعت براتون داریم
    Sinbadgallery@
    Telegram.me/sinbadgallery

  371. یه کانال زدیم جک،عکس،گیف،کلیپ، طنز خانوادگی خوش حال میشیم به کا ملحق شید???

    ??????
    @ampoll_khande

  372. سلام

    کانال ساز سماع پر از مطالب طنز و متنای ادبی زیبا.
    شما میتونید، مطالبتون بفرستید تا به اسم خودتون ثبت شه.
    @sazesama

  373. کانال استیکر و گیف مذهبی
    طراحی رایگان استیکر و گیف و عکس پروفایل و کارت ویزیت

    وارد کانال شوید
    https://Telegram.me/Stiker_gif

  374. کانال سیم سیز

    @simsiz

  375. بهترین کانال متن و شعر عاشقانه
    زود بیاین داخلش

    https://t.me/lovestory_mj

  376. https://telegram.me/eshghoservat

    دستیابی به ثروت نامحدود،قرار گرفتن در فرکانس عشق و مهربانی،برقراری ارتباط موثر،جذب خواسته ها.

  377. گروه تولیدی سیلکا تولید مقنعه، ساق دست، زیرپوش مردانه، ست راحتی پسرانه و مردانه

    https://t.me/silkashop6

  378. اولین و معتبرترین پکیج های کسب درآمد از تلگرام در ایران

    ideaROOM@

  379. توجه
    دوستان عزیز دیروز با کانالی عالی برای کسب ثروت آشنا شدم به نام میهن ایده

    @Mihanidea

  380. @MOZIK_DARKHASTII

    موزیک درخواستی بدو بیا

  381. کانال من پر از عکسا و مطلبای قشنگه جوعین شین پشیمون نمیشین
    @nazixm
    @nazixm
    @nazixm

  382. کانال من فروش کتونی هست باقیمت۷۵تومان حتمت سربزنید دوستان
    foroshOnlineVfa@

  383. کانال تلگرام صبانت میبد مطالب در حوزه سخت افزار و تکنولوژی https://t.me/SabaNetMeybod

  384. کانال تلگرام صبانت میبد

  385. کانال فروش ابزارآلات کارگاهی صنعتی و نیمه صنعتی ار برندهای معتبر دنیا شما دیوالت، بلک اند دکر، ماکیتا، متابو، بوش، رونیکس، هیوندای، هیتاچی، کرون، توسن و… با کمترین نرخ و به قیمت عمده و شرکتی
    کارون صنعت را به دوستانتان معرفی کنید.
    https://telegram.me/karoon_sanat

  386. لاغری و چاقی صد درصد تضمینی درصورت عدم رضایت بازگشت وجه.
    @tebsonnati_sh

  387. کانال روان سنجی با هدف آموزش و اطلاع رسانی در حیطه سنجش و اندازه گیری و کلیه اطلاعات با محور روان شناسی ساماندهی شده است.
    امیدواریم بتوانیم گام مثبتی در جهت آشنایی مخاطبین در این حیطه داشته باشیم.
    http://t.m/Psychometricss

  388. لاغری صد درصد تضمینی بامحصولات گیاهی درصورت عدم رضایت بازگشت وجه
    @tebsonati_sh

  389. با تراکت ?

    1_آگهی رایگان بدید .??

    2_نیازمندی های خودتون رو پیدا کنید.?

    3_کانال و گروه خودتون رو ثبت کنید.✏️

    4_عضو کانال و گروه با موضوع دلخواهتون بشید.????⚽️

    https://t.me/teraketADbot

  390. دومین برند محصولات ارایشی، بهداشتی اوریفیلم
    مشاوره رایگان پوست و مو

    راههای ارتباطی با ما???

    ?:
    @Oriflameee_91

    کانال تلگرام?:

    https://telegram.me/Oriflamee_91

    اینستاگرام?:

    Oriflamee91

  391. کانال آشپزی و چهره پردازی

    به کانال آشپزی و چهره پردازی بپیوندید و با جدیرین غذاها و مدل های چهره پردازی و متعادل سازی صورت آشنا شوید
    https://t.me/cooking_pullingfaces

  392. اگر دنبال بهترین کانال گیم مى گردین یک سرى به ما بزنید ؛

    https://t.me/HardGamer

  393. اگر به هنرهای گوناگون علاقه دارید حتما از کانال هنرآوران بازدید بفرمایید.honaraavaran

  394. اسرار هستی
    telegram.me/asrarehasti

  395. زیورالات دست ساز کش و گیره مو با ارزانترین قیمت
    ادرس تلگرام
    https://telegram.me/dastsazhay_roz

  396. عرضه مستقیم انواع لباس بچه گانه از مبدا ترکیه
    لینک کانال ما .
    @Anikids_cutebaby

  397. عرضه مستقیم انواع لباس بچه گانه از مبدا ترکیه بابهترین کیفیت ونازلترین قیمت.

  398. کانال استخدام و سرایداری جدید ترین آگهی ها از سراسر کشور
    بدون پرداخت هنگفت موسسات کاریابی تنها با عضویت در کانال
    sraydari@

  399. سلامــــــ
    متشکرمــــ
    اینم کانال جذاب ?درهم برهم?
    darhambarham1360@

  400. یه کانال پر از عکس گیف فیلم و بک گراندهای جذاب و دوست داشتنی برای کسایی که دنبال کپشن های خوب میگردن
    https://t.me/KhanimYana

  401. @peyvandruzane
    کانالی از عکس ها و متن های ناب
    با موضوعات فرهنگی اجتماعی هنری
    حتما سر بزنید

  402. بروزترین اخبار و مقالات خودرو در کانال
    @car_fa

  403. کانال گیف،کلیپ،تصویرو…های طنزوخنده دار
    لینک کانال allbahala@

  404. سکوت تنها گناه من
    ,پلیسی,غمگین,طنز,اجتماعی
    رمانی زیبا و متفاوت
    امیدوارم لذت ببرید
    https://telegram.me/sokottanhagonahman

  405. لرد سیاه بهترین کانال عکسنوشته آهنگ والپیپر عکس پروفایل و …
    @BLACK_LORD

  406. بهترین کانال معماری تلگرامی https://t.me/Tarahememari2

  407. بالفا ارائه دهنده صنایع دستی خاص در طرح ها و رنگ های متنوع شامل ست کامل شیرینی خوری، شکلات خوری، میوه خوری و…balfaart@

  408. روش های صحیح چربی سوزی??
    کانالی متفاوت برای سوزاندن چربی ها، اگر میخواهید تا عید سریع و آسان وزن کم کنید از کانال ما دیدن فرمایید.

    @Raveshesahihecharbisoozi

    پیج ما در اینستاگرام:

    Charbi_suzi

  409. بزرگترین کانال تلگرامی مشاوره با بیش از ۲ هزار نفر
    با خدمات رایگان

    https://t.me/joinchat/AAAAAEFMHEJoylnyn4aaRw

  410. عکس نوشته
    کانال عکس نوشته های عاشقانه غمگین و…
    https://t.me/axneveshteh69

  411. بهترین و زیباترین مدل های لباس

    https://t.me/mizhefashionhouse

  412. کانالی برای خوش سلیقه ها
    تمامی اجناس وارداتی از ترکیه هستن
    خوبیش دست اول بودنشه
    خوشحال میشیم عضو بشین و جنسامونو ببینین و اگه دوست داشتین تقدیمتون کنیم
    http://instagram.com/_u/botique_shahkar
    ???????
    https://telegram.me/botique_shahkar

  413. با سلام

    کانالی برای رهایی از افکار منفی و برای آرامش و شادی و عشق با سپاسگزاری
    هر لحظه سپاسگزار باشید?@sepas_tora

  414. املاک ولیعصر شهریار

    کانال تلگرامی خرید و فروش ، معاوضه باغ ویلا اطراف تهران
    https://t.me/vmelk

  415. به “میدان” که آمدی ، ترس را فراموش کن.

    یار “میدان ” که شدی ، تنهایی را خاموش کن.

    https://t.me/meidanyar
    ?میدان ?
    meidanyar@

  416. https://t.me/booomgardi
    کانالی پر از جاذبه های گردشگری که تابحال ندیدین
    کانالی برای افراد خاص که اهل گردش و سفر و تفریح تو جاهای بکر و ناشناخته اند

  417. فروشگاه کفش چرم طبیعی فیوره..
    اگ میخوای یه کفش شیک با جنس عالی و قیمت مناسب بگیری و شیک پوش باشی بیا تو کانال فیوره و کفش مورد علاقتو سفارش بده.
    بیا کفش عیدتو بردار.. ارسال رایگان..
    fiore9712@

  418. گالری حرفه ای مد و زیبایی و تجهیزات شخصی
    محصولات گالری قابلیت خرید از طریق فروشگاه و درگاه مستقیم تضمین شده بانکی را دارند
    خرید از درگاه اینترنتی امن:
    http://www.fastshopir.ir

    https://telegram.me/joinchat/AAAAAEFUvS5ivgdAUP20aw

  419. با سلام
    اخبار تکنولوژی روز در جهان
    تکنیکهای کار با کامپیوتر و سوالات رایج کامپیوتر و …
    اگر سوال در مورد کار با کامپیوتر و مبایل داشتید به این کانال عضو شوید
    این کانال جدید است .
    https://t.me/TechnologyWorld2

  420. اشنای با آئین و فرهنگ قوم ترکمن قوم ترکمن دارای لباس های زیبا میباشد بیشتر بدانیم??telegram.me/amandturkmenler

  421. از آئین و فرهنگ قوم ترکمن بیشتر بدانیمamandturkmenler@

  422. خرید اجناس اوریجینال مستقیم از انگلستان ??
    واردکننده برترین برندهاى لباس زنانه، مردانه، کودکان و لوازم بهداشتى از انگلیس ??

    https://t.me/pandora_uk1

  423. دخترای قمی انواع تاج و ریسه و حلقه گل و…زیر قیمت بازار سفارش پذیرفته میشود وارد کانال شوید و نمونه هارو ببینید
    https://t.me/tajsara22

  424. کانالی برای خرید از بانه در زمینه لوازم خانگی و آشپزخانه
    jradmanesh@
    09353374106

  425. در کانال کارافرینی زنان
    @karafarinizananhonarmand
    میتونید انواع سفارشات هنری از قبیل سفره ارایی،میوه ارایی،تزیین یخچال عروس و زیورالات ،شمع سازی و
    .. رو با مناسب ترین قیمت بدهید و اگر هنری دارید می توانید نمونه کارهاتون رو در کانال بزارید تا برای شما مشتری پیدا کنیم.
    و اینطور درخانه تان مشتری جذب کنید.

  426. برای کم کردن استرس
    برقراری ارتباط موثر
    کانال مفید و جذاب روانشناسی.. جوین بدین اگه راضی نبودین میشه خارج شین
    @ravanshenasichan

  427. عیدامسال روبا خروس های نمدی زیبا کنین.میخایین اتاق کودک تون قشنگ بشه
    وکارهای زیبا متنوع داشته باشی براخودت و خونت و کودکت پس سریع وارد کانال زیر شو?
    https://t.me/joinchat/AAAAAEDA2Hf38NvPaz_hng

  428. رسانه مردمی ایران
    ?شما هم عکاس خبری باشید?

    لطفا اطلاع رسانی کنید???
    ? https://t.me/joinchat/AAAAAD6-o36mde0zqS5MAw

  429. ممنون از راهنمایی های مفیدتون
    t.me/khabaarha
    @khabaarha

  430. لباس مجلسی تاب و شلوارک همگی زیر 50 هزار تومان
    @gallery_papioon

  431. کانال من کانالی جدید برای فروش و آموزش کیف های چرمی و نمدی، گل های کریستال، شمع، زیور آلات و… است. @esfahanhonari

  432. کانال آشپزی آسان
    رسپی ها و کلیپ های آشپزی
    پشیمون نمیشید
    @ashpaziyeaasan

  433. کانال نقاشی روی پارچه ترمه
    @nshtr

  434. ? پست و عکس های اینستاگرام
    ?بازیگران
    ?خوانندگان
    ?ورزشکاران
    ?شهرت مندان
    @ShohratMand

  435. سلام . یه کانال خیلی خوب طب سنتی و مطالب روانشناسی . بدون تبلیغ .

    https://telegram.me/tabib1396

  436. با سلام به دوستان هدفمند و فرهیخته م ، کانال بنده سرشار از مطالب رز زمینه موفقیت ، انگیزشی، تحول فردی ، روانشناسی و مهارت های زندگی ست که تماشا و شنیدن اونها برای شما عزیزان بی تاثیر و خالی از لطف نیست ، اینم کانال بنده?
    http://tlgrm.me/@alirezadarvishi_official

  437. سلام خدمت دوستان عزیز
    یک کانال متفاوت در زمینه هک و امنیت ساختیم که خوشحال میشیم شما رو همراهی کنیم
    باید به این نکته اشاره کنم که این کانال کاملا متفاوته و هک و تمنیت رو اصولی و از ریشه به شما درس میده نه مثل کانال های دیگه فقط یه مشت برنامه بیخود و بدرد نخور میزارن با تشکر
    .
    .
    .
    @secret_note

  438. سلام.به تازگی یک کانال زدیم برای افرادی که علاقه به مطالعه کتاب دارند و در این کانال هم معرفی کتاب داریم و هم کلی مطالب آموزنده در این زمینه .هر شب هم بخشی از یک کتاب صوتی رو قرار میدیم. تلاشمون بر این بوده که خدمتی در این جهت کرده باشیم.
    از کانال ما دیدن بفرمایید.
    کانال پژواک کتاب هستی
    Bookstores_4us@

  439. سلام کانال مخاطبین خاص کانالی بدون تبلیغ با متنهایی فوق العاده هست عاشقانه ادبی شعر با موضوعات مختلف و از همه مهمتر ویس با صدای عالی ادمین کانال و کلی ایده جدید که به زودی اجرا میشه
    به زودی با بهترین ویس ها باشما خواهیم بود?
    طرحی متفاوت از کانال مخاطبین خاص ?
    https://telegram.me/mokhatabin95

  440. @dramchanelelnaz
    کانال دنیای من

  441. ?تبادل تجربه?:
    بسم الله ..
    ???
    تا حالا شده بخوای یه وسیله ای بخری ولی قبلش دوس داشته باشی از کسی راجع بهش بپرسی ؟? شده که بخوای کاری انجام بدی و تجربه لازمو نداشته باشی ؟؟ یا بخوای مکانی بری که دوس داشته باشی راجع بهش بدونی ..??
    یا اینکه خودت تجربه مفیدی داشته باشی و بخوای به اشتراک بذاری …

    عضو این کانال شو و تو نظرسنجیا شرکت کن تا تجربه ها یکجا به اشتراک گذاشته بشه ..
    https://t.me/joinchat/AAAAAD_YiMk0mL2RbwqM1g

  442. یه کانال عالی خوب متفاوت شعر

    https://telegram.me/joinchat/AAAAAEE7KWbFWHOCjJvfTg

    بزرگترین کانال شعر عاشقانه و اخلاقی

  443. بهترین ساعتهای مارک در @candino_watc

  444. به کانال تلگرام ما سر بزنید
    #matnaye_nab?
    #music?
    #kami_khandeツ
    https://t.me/kami_balatar

  445. سلام دوستان
    یه کانال تلگرام زدم و مطالب عاشقانه توش میزارم
    خوشحال میشم شما هم بیایید
    لینک:@HessTori

  446. اگه میخوایید جدید ترین انیمیشین ها و ویدیو هایجالب زیر نویس شده رو از دست ندید فورا عضو کانال مستر تون بشید : https://www.telegram.me/mastertoon

  447. تابلو خواب های زیبا در طرح های مختلف اگر بدنبال اتاقی شیک و مدرن هستید با ما در کانال ذیل همراه باشید.
    telegram.me/tablokhab

  448. شلوار جین برند منگو زارا امریکن و برندهای معروف ترکیه همگی در کانال پوشاک برند
    همه جنسها اورجینال وزیر 50 تومن
    telegram.me/justbrand

  449. کانال مدیران صنایع غذایی:
    آنچه مدیران صنایع غذایی باید بدانند:
    اخباراقتصادی مرتبط
    آخرین تکنولوژی‌ها در صنایع غذایی
    مباحث مدیریتی، بازاریابی
    تقویم نمایشگاه‌های مرتبط
    تاریخچه صنایع غذایی
    اطلاعات فنی کارخانجات
    طنز مدیریتی
    معرفی کتاب و سایت‌های مفید
    فیلم و عکس محصولات

    https://t.me/steela

  450. مجله هنری زخمه
    @Zakhme
    بهترین اشعار نوشته ها معرفی کتاب و نشر موزیک

  451. @Alachigh_irani

    لحظه لحظه زندگی ارزشمنده و ما برای ان ارزش قائلیم
    این کانال فقط سعی داره زندگیتون بهتر و سلام تر بشه

  452. املاک ولیعصر شهریار

    https://telegram.me/vmelk
    کانال باغ ویلا فروشی در شهریار و اطراف تهران
    تصاویر باغ ویلاهای لوکس و لاکچری در کانال تلگرام املاک ولیعصر شهریار

  453. پرده سرای سینا بهترین و جدید ترین مدل های پرده
    عضو شید حتما
    Pardesara_sina@
    را در تلگرام ارسال کنید

  454. بزرگ ترین کانال فروش لوازم آرایشی با اجناس باکیفیت،تنوع بالا و قیمتهای مناسب. مخصوص خانم های خاص

    @chehre_ha

  455. کانال حوزه صاحب الزمان (عج)پلسفید
    ⭐با سلامــ و تشکـــر خدمت همشهریان عزیز

    ڪــانـــال اطلاعــــ رسانے حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج) شهر پل سفید.

    (گردان سایبری)فــاوا
    https://telegram.me/sahebazzamane

  456. Telegram.me/economy7
    هر آنچه دانشجویان اقتصاد،حسابداری و مدیریت نیاز دارند????

  457. hooshkhalaghiat@ کانالی پر از سوال های جالب و معما

  458. سلام دوستان من کانالی برای آموزش به کودکان دارم با موضوع :

    دانش مالی – اقتصادی

    کارافرینی

    آدرس :https://telegram.me/joinchat/DQdxgz8M3ihA90UhwoCjcA

  459. سلام به همگی
    کانال دندانپزشکی و ارتودنسی آلاله
    مطالب آموزنده و مفید در مورد بهداشت دهان و دندان ،، این دندانپزشکی اکثرا تخفیفات ویژه میزاره
    یعنی هم میتونید در زمانهای خاصی که خود کانال اعلام میکنه دندونهاتونو با قیمت خیلی مناسب درست ست کنید و کلی تخفیف بگیرید و هم کلی اطلاعات مهمی در مورد دندون به دست بیارید
    ادرس کانال اینه : aalaleh@

  460. با سپاس فراوان از مطالب مفید شما.

    کانال مشاوره درسی بسیار مفیدی رو که ازش استفاده کردم بهتون معرفی میکنم با بهترین مشاوری که به من خیلی در بهتر خوندن کمک کردند.

    https://t.me/@RotbeBartarhaaaa

  461. سلام بچه ها ممنون میشم بیاین کانلم پر از خنده و شادی جوک های دسته اول تلگرام
    @tanztell

  462. کانال آساتار یک کانال کاملا مربوط به پزشکی است که در آن هر چه درمورد پزشکی بخواهید هست و شما را به یک خانواده سالم راهنمایی میکند.https://t.me/pezeshkieavn

  463. لاغری و چاقی در ۱۰ روز با سادترین روشها
    کانال دکتر ملکوتی
    mokamelha2016@

  464. کانال رفیقانه را یکبار امتحان کنید!
    https://t.me/rafighaneh

  465. تکنولوژی روز دنیا

    به کانال خودتون سر بزنید و از فناوری روز دنیا مطلع شوید
    @iatech
    https://t.me/iatech

  466. دوستان عزیز لطفا سری به کانال که بزنید . پر از کلیپ های جذاب و دیدنی حیات وحش و شکار.
    Shekarchian_1@

  467. آژانس مسافرتی و جهانگردی فرنام گشت

    آژانس مسافرتی فرنام گشت ارائه دهنده بهترین خدمات تور – پرواز – ویزا – قطار در تمامی مسیرهای داخلی و خارجی

    »مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی(گردشگری-طبیعت گردی)
    »جدیدترین تورها و اخبار مربوط به صنعت گردشگری

    TEL : 02166900208-12
    MOBILE : 09128103217

    https://t.me/FARNAMGASHT

  468. به شادترین و پرانرژی ترین کانال تلگرام بپیوندید

    جدیدترین و خنده دارترین جوک ها را فقط
    درهرکرخنده خواهید خواند
    .
    ???????

    @Herkerekhandeh

  469. سلام دوستان .
    به کانال ما هم سری بزنین کانال لینک یاب کانال و گروه شما رو رایگان تبلیغ میکنه و هم پر از کانال و گروهه خوبه
    @linkyab_net

  470. Telegram.me/Delneveshte_cold
    سر بزنید ب کانالمون

  471. کانال حمایت و طرفداری کمپانی متفقین

    https://t.me/joinchat/AAAAAEI6tvxHdEeL9dBO7g
    افراد تیم ما
    “Epicure band”
    “Octave”
    Ali Sarbaz
    Amiram
    parham sezar
    hesam mollaii
    pedram plus
    Reza pishro
    Sadegh

    admin:@HES_MOT
    لینک کانال متفقین عاشق هایه رپ زود بیاین

  472. سلام
    اسم کانال:((ترفند))

    موضوع کانال:((پر از ترفند های خوب و کاربردی در همه زمینه ها و سلیقه ها))

    لینک کانال: @TARFFFAN

    به ما بپیوندید. ماندن شما دلگرمی ماست

  473. سلام

    دنبال این هستند که امنیت و آسایش مالی و شغلی داشته باشید پس به کانال من سر بزنید

    نام کانال من : کسب درآمد از آی نوتی البرز

    آدرس کانال من https://t.me/joinchat/AAAAAEIfWXHqSpO0NkLyiw

    آیا می دانید کارت ویزیت الکترونیک چیست و چه مزایایی دارد ؟ کلی پول و درآمد در انتظار شماست .

  474. یه کانال خیلی خوب که تازه زدم و امید وارم دوست داشته باشین در مورد سریال کارا سودا با همون اکیا که اگه شما سکانسی رو دوست دارید به من بگید من سریعا قرار میدم مرسی @karasevda_love

  475. میخوای به کانالی پر از خنده پپیوندی و همیشه شاد باشی پس بیا کانال زیر
    @gokmok2017

  476. به چشمهایم زل زدی و گفتی باهم درستش میکنیم..باهم..چ لذتی دارد این باهم بودن..حتی اگر باهم چیزی درست نشود..
    به کانال ما در تلگرام بپیوندید اینجا همه چی داریم
    عکس موزیک ویدئو و پست های عاشقانه
    متنظر شما عزیزان هستیم
    @darbasttaasheghi

  477. بهارین کانال عاشقانه حتما تشریف بیارین و مارو حمایت کنین و مطمعن بشین پشیمون نمیشین.
    آیدی کانال: Eshgh_manoeshgham@

  478. اینم لینک شعبه اول کانال هنری آوانس..منتظر شما خوبان و هنردوستان هستم
    https://t.me/joinchat/AAAAAEESWSvnvt9gDCdawg

  479. سلام دوستان عزیز.بنده فارغ التحصیل هنر هستم..در این باب کانالی باز کردم که کارهای هنری خودم رو در زمینه هنرهای دستی اععم از سفال و میناکاری..کیفهای دست دوز..زیورالات دست ساز ..برای عزیزان هنردوست ارائه میدم..خوشحال میشم به کانال بنده سری بزنید.
    http://t.me/joinchat/AAAAAEB-qvUNhGpxAECcRg

  480. https://t.me/sara_mezon_fashion
    کانال تلگرام من برای خانومای شیک پوش کہ دنبال لباس ھایی با قیمت عالی ھستند
    ممنون

  481. کانال آموزش هنرهای دستی،آموزش روباندوزی,بافتنی،کیفبافی،عروسکبافی
    T.me/Nasim_honar

  482. °•بغض هایی شنیده نشده•°
    °•دردهایی پنهان•°
    °•رازهایی از جنس غم•°
    °•کانالی پر از حرف های ناگفته•
    °•آهنگ وفیلم های درخواستی °•
    °•حاضر جوابی های ناب°•
    °•تکست های فوق العاده زیبا°•

    °•خاص بودن را باما تجربه کنید°• @bargehabala

  483. https://t.me/sarmayesalar

    اینم کانالی برای ثروتمند شدن شما (که مطالبش رو در هیچ کانالی پیدا نمی کنی) فقط یکبار امتحان کنید.

  484. مطالب ادبی،فلسفی،عاشقانه و دل نوشته در کانال جهان بینی ممنون میشم عضوشین

    Jahanbini@

  485. کانالی شاد برای افراد شاد
    @goldoun95

  486. سلام این یک کانال تفریحی با مطالب طنز بسیار جذاب و شاد برای همه هست
    @goldoun95

  487. سلام.دوستان لطفا عضو کانال ما شید در زمینه پخش صنایع چوبی ارزان قیمت ب سراسر کشور ادرس کانال ezatkhahwood@

  488. با سلام
    کانالی که بنده راه اندازی کردم در زمینه رژیم درمانی و طب سنتی هست و خودم هم کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی هستم. ممنون
    rashidiet@

  489. سلام این کانال دوستمه

    یه عالمه برنامه خاص مثل نکته های جیبی و داستان و راهکار های خاص و….این چیزا داره و درکل کانالش جذابه و منتظره کاربران زیاد شه تا کارهاشو عملی کنه….خلاصه بهم گفت کمکش کنم منم همین کار از دستم برمیاد و خیلی دوست خوبیه

    اگه دوس داشتید بیاید کانالش ممنون

    https://telegram.me/Delkademan

  490. سلام
    کانال زیر در زمینه تور مشهد کار میکنه
    تحت نظر مستقیم حج و زیارته و کیفیت خدمات و قیمتهاش دائما بررسی میشه

    https://t.me/MASHHADKARGOZARAN

    کمترین قیمت و بیشترین خدمات شعار ماست

  491. سلام. این کانال شبکه دنا است همراه با اطلاعات، طنز، معرفی برنامه ها، گردشگری ، عکسها و تصاویر شما، موسیقیو… با سپاس
    https://t.me/joinchat/AAAAADxhhz4X5P-CVfBvfw

  492. سلاااام به همگی ?

    من یه آشپز نصفه نیمم ولی پر از ذوق و ایده های جدید ??
    تموم دستورهای کانال توسط ادمین امتحان شدست و عکساش مرحله به مرحله کاملا خونگیه
    امیدوارم از آشپزی با من لذت ببرین ??

    ? آشپزخونه نیلویی ?
    @nilo0yi

  493. دوستان کانال ما عمل هاى زیبایی بینى با بهترین متخصص ها
    https://t.me/drfaghihebadi

  494. دوستان این کانال عمل زیبایی بینى با بهترین متخصص ها
    https://t.me/drfaghihebadi
    به دوستانتون معرفى کنید

  495. تیم مجرب خدمات دانشجو

    انجام پایان نامه،پروپوزال، پروژه، ترجمه تخصصی، مقاله،… و ارائه هرگونه خدمات دانشجویی با بهترین کیفیت و مناسب ترین هزینه.

    ادرس کانال daneshjoanlain@

  496. دانلود رایگان تحقیق و پروژه
    آخرین اخبار آزمون های سراسری
    اخرین اخبار استخدامی
    نمونه سوالات استخدامی
    در کانال تلگرامی کافی نت
    ?? @cofenettell

  497. کانالی برای تبلیغات و افزایش در آمد

    @azad
    _negar

  498. کانال هنرهای دستی، ساخت گلدانهای فانتزی کاملا جدید و شیک در کانال خلاقیت و ایده های ناب
    Telegram.me/hajmesabz88

  499. کانالی شاد برای شکموها :
    Telegram.me/CaramelCraver

  500. Telegram..me/taradissalon
    یک کانال بدون تبلیغ پر از مطالب زیبایی و ارایشی و تندرستی

  501. کانال آخرین خبرها

    در کمترین زمان به روزترین باشید.

    ◀ارایه اخبار از بیش از 100 منبع رسمی

    @aakharinkhabarhaa

  502. https://t.me/joinchat/AAAAAEIunheF_v4cBCe6nw

    این یک کانال بدون تبلیغ برای کسانی که اهل کتابه ستند

  503. ما به دنبال افرادی هستیم که استعداد آموزش و یادگیری دارن و به دنبال افزایش درآمد خود هستند.
    برای اطلاعات بیشتر وارد کانال شوید:
    https://telegram.me/crm9p

  504. آموزشگاه بانو نوعی ( آمپزش شینیون و میکاپ، رنگ مو، اکستنشن مو و مژه و ابرو، کاشت ناخن)
    لینک کانال تلگرام banoonooie@
    یه سر بزنید خوشتون میاد 😉

  505. از مواد دورریز کلی چیزای قشنگ بسازید

    http://telegram.me/behuse

  506. دوستان خواهش میکنم حتما بیایید،کشفیات،تجربیات،ترفندها،اختراعات همه توسط شما
    @fandkade
    https://telegram.me/fandkade

  507. Jukebox@

    ♫♫ موزیک های خاص برای افراد خاص / بدون تبلیغات / گلچینی از بهترین ترکهای ملایم و آرامبخش ♫♫

  508. تیم مجرب، خدمات دانشجو

    بامناسب ترین هزینه در زمینه های زیر فعالیت می کند و خدماتی با بهترین کیفت را ارائه میدهد.

    انجام پایان نامه، مقاله، ترجمه تخصص، پروژه، تایپ،…. و ارائه هرگونه خدمات دانشجویی

    ادرس کانال daneshjoanlain@

  509. سلام
    این کانال برای آموزش تجوید و قراءات به زبان عربی هست کسی دوست داشت قرائت قرآن رو درست یاد بگیره میتونه تشریف بیاره

    http://telegram.me/ravdato_alqorra

  510. مشاوره رایگان پوست مو زیبایی

    ❤فروش برندهای W&B , ELLIX , B&V, DILEX. به همراه مشاوره ی رایگان پوست و مو برای شما عزیزان❤
    http://telegram.me/post_mo_zibaee

  511. لذت بی‌کرانه ایست …
    عشق شدست نام او!

    قاعده خود شکایتست
    ور نه جفا چرا بُوَد …؟

    ? #مولوی?

    prgar_shcsth@
    بودن شما به ما دل ❤️گرمی میده
    منتظر حضور گرم ?شما هستیم

  512. لینکدونی جوین بزنین پر از گروهای عالی ir_link1@

  513. ساخت استیکر با نام خودتان و عشقتان
    ساخت عکس لوگو با نام مورد نظر
    تبدیل عکس به استیکر با متن مورد نظر
    ممنون میشم بیایین کانال
    واقعا ازششو داره حداقل یه سر بزنید

    ghalamro_khandeh@

  514. لینک اشتباه بود از لینک زیر استفاده کنید
    Danestanihaimokatalef@

  515. telegram.me/PHASE_pine1
    کانال تلگرام منه ممنون میشم عضو شید.
    پراز کلیپ های روز غمگین و عاشقانه
    پست
    عکس
    متن
    عالیه
    موسیقی

  516. @adwest

    غرب مازندران

  517. بهترین کانال برای انزلیچی ها ?✨. @AnzaliiPort

  518. بهشت زهرا beheshtezahra@
    ??بسم الله الرحمن الرحیم??

    با سلام خدمت همه عزیزان.

    هدف از ایجاد و راه اندازی این کانال، قرار دادن مطالب ارزنده ای است که انجامشان موجب شادی ارواح اموات و گذشتگانمان که چشم امیدشان به آنیست که برایشان هدیه می فرستیم و نیز گرامیداشت و معرفی عزیزانمان که در دامان بهشت زهرا(س) آرمیده اند، بطور منسجم می باشد.

    لطفا با عضویت و معرفی این کانال به دوستان خود، موجب خشنودی و شادی ارواح همه اموات و گذشتگان شوید…

    ?اموات چشم براهند…?
    Beheshtezahra@

  519. این کانال عالیه
    پره جک و کاریکاتوره
    کارهای عجیب رهبران دنیا
    اداب و رسوم عجیب دنیا
    اخبار روز
    مسائل اجتماعی
    @TeleVije
    کانال تله ویژه

  520. کانال سرگرمی و طنز
    Elman124@

  521. اخبار
    طنز
    سرگرمی
    اطلاعات عمومی
    روانشناسی
    آب یخ گوارای وجودتون
    @aabyakh

  522. کسایی که زبان دوس دارن بیان کانال من
    @tarjomak
    tarjomak@
    ترجمک ترجمک بدو بیا

  523. کانال رسمی هواداران مرتضی پاشایی
    t.me/Morteza_Pashaei_Original

  524. عکس های تخصصی حیات وحش از عکاسان حرفه ای
    https://t.me/beautiful_nature_pix

  525. سلام.
    ممنون بابت مطالب ارزندتون.
    همه دوستان رو به بازدید از کانال سرگیجه دعوت میکنم.
    کانال سرگیجه در زمینه های خبری و سرگرمی …فعالیت میکنه.
    اینم لینک دعوت کانال https://t.me/joinchat/AAAAAEF6Bp1OrId7K055Rw

  526. گروه ایتاران با همکارى شرکت هاى ایتالیایى فعالیت خود را در زمینه طراحى معمارى و بازرگانى آغاز نموده است. مهندس اسماعیلى: ٠٩١٢۵٠۶٢۴۵٢ https://t.me/itaranarch

  527. باسلام ازکانال من دیدن فرمایید
    Telegram.me/ajnasbakeyfiyat

  528. باسلام اگه دنبال کانال خاصی هستین یه سر به کانال ما بزنید.جک های خاص
    Khaasiea@

  529. پخش عمده ساق شلواری و جوراب شلواری clothesbaneh@

  530. سلام
    ما تولید کننده انواع شلف هستیم میتونید به کانالمون بیایید و قیمت ها رو.مقایسه کنید

    ادرس کانال تلکرام arzansara_lux@

    https://telegram.me/arzansara_lux

  531. به کانال زیر خاکی سربزنید
    http://telegram.me/zirkh4ki

  532. سلام دوستان فروشگاه انترنتی دلوین در تلگرام حاضر به فروش اجناس لوکس لوازم خانگی وبوتیک وکفش واجناس متنوع وبهترین کیفیت وارزانترین قیمت خود میکند فروشگاه دلوین در سه فروشگاه حاضر به ارایه اجناس خود به هموطن های عزیز خود دارد لینک های زیر ادرس فروشگاهای دلوین میباشد http://kamiarshop.meshop.bz http://christmas.mihanstore.net http://yektashop.bitasell.net دلوین قلب تپنده در تمام فروشگاه های انترنتی میباشد لینک فروشگاه تلگرام https://t.me/delvinshop ممنون سپاس .

  533. *** آقایون و خانومای با سلیقه ***

    % یه پیشنهاد ویژه براتون دارم %
    ازقیمتهای نجومی اجناس توی بازار وکیفیت پایینشون خسته شدین؟؟
    دنبال لباسهای خوشگل، مد روز و ارزون میگردین؟؟
    کیف و کفش با کیفیت و با قیمت مناسب احتیاج دارین؟؟
    دنبال لوازم جانبی گوشی، زیور آلات و … هستین؟
    خلاصه هرنوع جنسی که بخواین فقط در »»» فروشگاه اینترنتی ایده آل مارکت ««« ، فروشگاهی ایده آل برای تمام سنین و سلیقه ها با ارسال رایگان درب منزل.

    Telegram.me/ideal_market

    شعار فروشگاه ایده آل مارکت: سود کمتر _ فروش بیشتر

  534. توجه:افتتاح شعبه سوم تحت عنوان مجتمع مبل یاش در سه طبقه تا چندروز اینده و تخفیفات ویژه ۱۰ تا ۲۰ درصدی
    تولید وعرضه انواع مبلمان راحتی وکلاسیک
    انواع سرویس خواب
    انواع ناهارخوری
    گنجه و میز ال سی دی
    به صورت نقد و اقساط با چک معتبر.

    تمامی محصولات به قیمت کارخانه وباگارانتی ۲۴ ماهه عرضه میشوند.
    https://telegram.me/mobl_yash

  535. Bimta@
    لطفا حمایت کنید

  536. سلام
    من مدتی که این کانال رو درست کردم و سعی کردم محتوی خوبی داشته باشه . شده گاها چند روز پست نگذاشتم ولی حاضر نیستم وقت مخاطب خود را ضایع کنم.
    یه سری بزنید لطفاٌ
    Bimta@

  537. دوستان اگردوست داشتن به این لینک سربزنند.

    https://telegram.me/joinchat/Bet2YD7I0FNcxs3a09OvdQ

  538. عکس پروفایل موزیک سفارش پروفایل و استیکر مجانیAxsmax@

  539. کانال همه با هم با هدف در کنار هم بودن راه اندازی شده ، توی شادی وغم ، همه با هم باشیم ، ی سری بزنید پشیمون نمیشید . https://t.me/hamebahamim

  540. مطالب کاربردی کشاورزی
    نشریه های علمی ترویجی
    جزوات آموزشی
    آنچه یک کارشناس کشاورزی باید بداند
    همه در کانال تخصصی شرکت کشاورزی بارآوران دانش ستاک البرز.
    AgriSetak@
    https://t.me/AgriSetak

  541. کانال طنز دووبرره

    ساعاتی خوش و سراسر هیجان را برای شما خانواده های شاد ایرانی خواستاریم.

    https://t.me/dobarareh

  542. کانال مسافر بهشت
    @m_behesht

  543. سلام اگر تعداد اعضای کانال شما حدود بیشتر از 100 نفرن ما حاضریم در کانالمون به صورت رایگان با شما تبادل لینک انجام بدیم . جوین بشین و با ادمین کانال گفتگو کنید . آدرس کانال https://telegram.me/decortime

  544. ↗TʊЯk~pεrsiムŋ~イメイ↩
    اهنگو متن ترکیه میخوای?
    تکست های باحال میخوای?
    همه چی درهمه اگه یه کانال عالی میخوای?
    بدو بیا این کانال ?

    ?? •●❥♔ ??
    @tmptext ? ♔
    https://telegram.me/tmptext

  545. شرکت امین پالایش تبریز

    کانال سازنده انواع دستگاههای تولید فیلتر هوا با شرایط اقساطی

    https://telegram.me/aminpalayesh

  546. کانال جوک و سرگرمی
    Dauos_kadeh@

  547. اخبار تمام خبرگزاری ها با هم
    دیگه دنبال خبرها نباشد
    dakkehnews@

  548. ?موزیک وترانه های دلنشین?
    تــــرانه ے دل/بهتــرین و دل نشیــن تــرین آهنگ ها،متــن هاوکلیپ ها
    کانال ???
    https://telegram.me/taranehye_del
    ???????
    کانال آهنگ های دلنشین هست، اگه توانستیم عضو یشین و آهنگ مورد علاقتونو هم میتوانید سفارش بدید

  549. کانال سلامت :
    Salamatt_ir@

    کانال گل و گیاه و کشاورزی:
    keshavarz_ir@

  550. سلام
    کسایی ک اهل موزیک هستن
    مخصوصاکسایی ک وقتی تنهامیشین واهنگ گوش میکنید یه سری به کانال من بزنید
    اهنگهای خودم همش هستش
    دونبال کنید ممنون
    https://telegram.me/shayehsinger

  551. سلام اگه تکست و عکس پروفایل و سرگرمی علاقه دارید جوین بشین
    telegram.me/donyadokhmalone

  552. سلام دوستان خسته نباشید به کانال انرژی مثبت ماهم سربزنید سپاسگذارم

    https://t.me/academy_energy_mosbat

  553. باسلام خدمت شما دوستان
    اگه کانالی،جهت خنده وشادی و لطیفه و…..
    میخواهید به کانال اَچ اَچ اَچ بپیوندید دراین کانال برعکس کانال های دیگه هیچ گونه تبلیغ و….صورت نمیگیره فقط خنده بازار
    خخخخخخخخخخخخخخ
    achachach@

  554. برای سفارش انواع کیک ، کاپ کیکی ، کوکی از طریق کانال تلگرام با ما در ارتباط باشید . ???
    http://tlgrm.me/Delavapastry

  555. اگر به سلامتی خود و اطرافیان خود اهمیت میدهید؟
    اگر دوست ندارید به بیماری های سرطان و بیماری های سخت دچار شوید؟
    با راهکارهای طب سنتی و گیاهی ما همراه باشید
    ارائه راهکارهای طب سنتی و بوعلی سینا در کانال
    @tabibesonati

    با اروزی سلامتی برای همه انسان ها و بالاخص هموطنانم

  556. سلام لطفا خانم های عزیز از کانال من دیدن کنید کانال لوازم آرایشی و…
    Telegrm.me/Lux001@

  557. تولید انواع روتختی ترک ,طرح مبلی, یکنفره و نوجوان عروسکی.
    فروش به قیمت تولید بطور مستقیم و بدون واسطه.
    تلفن تماس :09012989722

  558. تولیدی گلها ارائه انواع روتختی بچه گانه ,نوجوان ,عروسو اسپرت .بدون واسطه به قیمت تولیدی
    @golha85

  559. فروشگاه مستر گوشی
    فروش ،خدمات ، تعمیرات تلفن های همراه
    فروش:
    انواع گوشی هدست و هندزفری بلوتوث،دسته سلفی،گلس تمامی گوشی های اندروید و اپل،قاب های جدید اندروید و اپل،رم و فلش،باطری های اورجینال و …
    تعمیرات:
    نرم افزار و سخت افزار اندروید و اپل،قطعات، بردهای کمیاب و نایاب،ساخت اپل آیدی،گوگل اکانت،آنلاک آیکلاد،آنلاک گوگل اکانت، رام تخصصی انواع گوشی های سامسونگ،سونی،هوآوی،لنوو و …
    telegram.me/mrgooshi

  560. مشتـــــی
    از خــــدا کــــه
    پـــنهـــون نیــــست
    از شــــما چـــــه
    پنــــــهون
    اونیکه
    بزرگــــش کــــردم
    بد جـــــــوری
    کوچیــــــکم
    کــــــــــــــــــــــرد???
    MO30W
    https://t.me/joinchat/AAAAAECT7y4Dbazj7cSu6A

  561. ??شهر آجیل و شکلات ??
    https://telegram.me/chocolate_lannd
    انواع شکلات های ایرانی و خارجی
    کافی میکس، قهوه، هات چاکلت
    آجیل با بهترین کیفیت

  562. لطفا واسه یه دقیقه هم ک شده ین نگاهی به مطالب این کانال بندازید،
    هر سلیقه ای داشته باشید خوشتون میاد text_mob@

  563. به کانال aghayebrand@هم سر بزنید. معرفی برندها و مطالب جالب و سرگرمیه. یه بار امتحان کنید تفاوت را احساس کنید

  564. با سلام . با تشکر از مطالب مفید سایتتون .
    کانال سرسبیل :
    دارای مطالب مفید -آموزشی-قرآنی-احادیث می باشد .
    ID : @DAR_Rahe_Quran

  565. کانال مدیریت پروژه، استانداردها و نرم افزارها

    کلیپ آموزشی فارسی از MSP، Primavera P6، Excel، PMBOK و …
    روش های اجرایی و دستورالعمل کاری

    آدرس کانال تلگرام
    project_management_standards@

    لطفا جهت ورود به کانال تلگرام روی لینک زیر کلیک کنید:

    https://t.me/joinchat/AAAAAEBXrZWcr9DyEoKieg

  566. کانال مدیریت پروژه، استانداردها و نرم افزارها

    کلیپ آموزشی فارسی از MSP، Primavera P6، Excel، PMBOK و …
    روش های اجرایی و دستورالعمل کاری

    آدرس کانال تلگرام
    @project_management_standards

    لطفا جهت ورود به کانال تلگرام روی لینک زیر کلیک کنید:

    https://t.me/joinchat/AAAAAEBXrZWcr9DyEoKieg

  567. این کانال مرجع کامل:
    1⃣فیلم و انیمشین ?
    2⃣موزیک ?
    3⃣اخبار مهم ?⛈
    4⃣مطالب روانشناسی⚖?
    5⃣طنز ?
    6⃣مسائل بهداشت و روان جامعه وپزشکی????‍?‍?‍??? وآموزش خانواده

    همه و همه در کانال:
    ➡️ @CYCLOPEDIA_AS ⬅️

  568. IraNMarkrT@
    خانم های عزیز به کانال ما هم سری بزنید. این کانال در جهت حمایت از خوداشتغالی خانم های عزیز که محصولی رو تولید می کنند یا خدماتی رو ارائه میدن و نیازمند تبلیغات هستند به صورت رایگان تبلیغ می کنه .

  569. دوستاب به کانال ما هم سر بزنید
    خوشحال میشم
    https://t.me/joinchat/AAAAAD-ojEI22dRIkLZXoQ

  570. ممنون از راهنمایی کامل شما
    دوستان از کانال فان و سرگرمی ما نیز دیدن فرمایید
    @ghapdorehami

  571. سلام دوستان عزیز
    به کانال ما سری بزنید خوشحال میشیم
    https://telegram.me/gmcatb193

  572. سلام دوستان، اگر به موسیقی فیلم، کلاسیک ایرانی و جهانی علاقه دارید از کانال ما بازدید کنید 🙂
    @idlemoments

  573. کانال درسی کلاس دهم .مطالب درسی جزوه و نمونه سوال
    @dahom890

  574. کانال هواداران مرتضی پاشایی??
    با کلی آهنگ،ویدیو،عکس ادیت شده،اتود،ویجت و…
    به ما بپیوندید⬇️⬇️
    channel: @Morteza_Pashaei_Original
    جوین شید

  575. سلام خدمت همه خوب هستید؟ دوستان عزیز کانالی داریم برای استیکر و عکس نوشته دلخواه شما، مطمئن باشید ناامید نمی شوید. اعضایکانال کم است به خاطر همین تا رسیدن به صد نفر به هرکسی که زود تر بیاید، استیکر رایگان تعلق می گیرد به انتخاب خود. استیکرامونم توپ توپن بیا نمونه کارهای ساده ی مارو ببینید اونم ساده ها هنوز!!

    thebeststickers1@
    آیدی ارتباط با ما: AMAMBV@

  576. این کانال مخصوص کساییه که رویاهای بزرگی تو سرشونه و جرأت تغییر زندگیشون رو دارن.

    سیکما, کانال موفقیت نامحدود?
    https://telegram.me/joinchat/BRkeG0FeCujWT7V1UtyYdQ

  577. سلام دوستان کانالی متفاوت دارای مطالب خاص.ترفند آموزشی خلاقیت دانستنی عجایب و…. @berahati

  578. سلام دوستان محترم
    اگه به دنبال یه کانالی هستید که از خنده روده بر بشین و بیشتر مطالبش دست اول باشه درخدمتیم
    در ضمن تبلیغات زیاد نداریم و روزانه سی تا نهایتا چهل تا مطلب قرار میدیم

    https://telegram.me/bahalestan4u

  579. ?مطلبِ ڪُپے وتڪرارے نداریمـ
    ?همیشہ سعے میڪُنیمـ ✊
    ?بہٺریڹ ها ? رو براٺوڹ بذاریمـ ?

    دلــ نوشـ?ــتهـ
    تکست سنگیـــــــــن
    فاز لـــــــش و….
    https://telegram.me/joinchat/Csre1EA6hIwptmBWFRNu7w
    ایدی کانال:
    zire_acemoone_shahr@

  580. آنچه هر مسلمان باید بداند

    @allah_montazer_tost

  581. کانال داستان های کوتاه و آموزنده
    dastantext@

  582. کانال آشپزی خوشمزه از شما عزیزان دعوت به بازدید و عضوییت میکند.
    telegram.me/khoshmazh

  583. شهاب الدین رستگار

    ⭕️هر کس باید روزانه یک آواز بشنود ،
    ⭕️یک شعر خوب بخواند …
    ⭕️به یک اثر هنری خوب نگاه کند ،
    ⭕️و در صورت امکان چند کلمه حرف منطقی بزند …
    __________________

    https://telegram.me/SarmastaNNNN

  584. سلام ممنونم از اینکه اطلاعات مفیدی برامون گذاشتین و بهمون فرصت تبلیغ دادین.
    به ما بپیوندید،
    برنامه های منتخب اندروید، موزیک های داغ، مطالب جذاب همه در کانال تاپ اپ toplando @

  585. لینک کانال رسمی انجمن اسلامی دانشگاه گیلان
    https://telegram.me/anjomaneslamisug
    با مطالب سیاسی اجتماعی روز دنیا

  586. کیف های چرمی
    زیورآلات چرمی?
    زیورآلات شماره دوزی
    طراحی الگو کیف های چرمی ?????
    اموزش شماره دوزی وپترن رایگان
    و…
    بیاین تو وبا??خودتون ببینین?
    http://telegram.me/Amitis0

  587. Telegram.me/mahboobtarinhaa

  588. اگر از زیادی کانال هایتان خسته شدین برین تواین کانال از همه چیز بهترینشو دارهبه کانال خودتون خوش اومدید.
    محتوا: بهترین مطالب آموزنده?
    خنده دارترین جوک ها?
    زیباترین اهنگ ها ?
    بهترین تصاویر⛺
    قشنگ ترین کلیپ ها?
    و…ده کانال=یک کانال محبوب
    ????
    لینک کانال رانشربدین?
    https://telegram.me/joinchat/DxiNuEFUFSlxAMTdMTvGkg

  589. کانال هواداران مرتضی پاشایی??
    با کلی آهنگ،ویدیو،عکس ادیت شده و…
    به ما بپیوندید⬇️⬇️
    channel: @Morteza_Pashaei_Original

  590. کانال تلگرامی با متن زیبا و اهنگهای بروز
    @Buttypage
    منتظرتان هستم.

  591. https://telegram.me/darham_official
    کانال همه چی در هم ♥️
    ——————
    |•тхтgrapнy•|?
    |•мυѕιcѕ•|?
    |•мovιeѕ•|?
    |• ωѦɩɩ •|?
    |•тeхтѕ•|?
    |•pιcѕ•| ?

  592. مزون پرستو
    فروش مانتوهای تک سایز
    برای خرید و دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی اجناس به کانال زیر سر بزنید
    https://telegram.me/swallow_shop

  593. بهترینهای روانشناسی زندگی شیرین لذت تلگرام

    https://telegram.me/zanashuuyi

  594. کانال درس هندسه و مطالب جذاب و گوناگون
    https://telegram.me/joinchat/BnrEF0CAYrvxHRLie9DA8A

  595. سلام و ممنون از راهنمایی دقیق و مفیدتون.
    و تشکر بخاطر فرصت تبلیغ کانال.
    کانالی متفاوت با مطالبی جذاب و گوناگون.
    Alachighemandegar@
    به کانال ما سر بزنید و تفاوت رو احساس کنید

  596. اگه دنبال کانال مذهبی می گردین یه سری به کانال ما بزنید
    باسخنرانیهای استاد رائفی پور @ahlebeyt1414

  597. باسلام ودرود خدمت همه مردم ایران زمین کانال خندیدن بی بهونه وخوندن مطالب سیاسی وجنجالی میخواهین لطفا یه سری بزنین.کانال:اشکفتک سیتی eshkaftakcity@
    یه بارامتحان کنید پشیمان نمیشید.درضمن برای اعضا دو بارتبلیغات رایگان درصورت درخواست انجام میشه.
    ازلطف شما نیز برای انتشارموارد فوق هم کمال تشکر راداریم

  598. https://telegram.me/joinchat/EB7aqkBoNooGIljVADmEeA
    سلام اینم لینک کانال منه.لطفا جوین شین
    دنیای دلتنگی ها

  599. کانال هواداران مرتضی پاشایی
    telegram.me/Morteza_Pashaei_Original

  600. کانال انرژِی به انرژی @energy_B_energy

    انرژِی مثبت

  601. http://Telegram.me/Rudaw2Urmia

    .
    .
    کانالی با کیفیت خبری به روز .
    از تمام اتفاق های دوروبرتون زود تر از همه اگاه شوید.

  602. کانال تفکر مثبت و ترفندهای کاری
    @hoshangghorbanian

  603. باشگاه فرهنگی علمی ایرانیان

    کانالی برای ایرانیان
    Iranparsian@

    • سلام با وارد شدن به این کانال میتونید کسب درآمد کنید زیاد توضیح نمیدم که خودتون برید ببینید یک ثانیه بیشتر هم
      وقتتونو نمیگیره امتحان کنید
      roosh_klik_kon@

  604. تسمیران
    سازنده دستگاه های راه سازی و ساختمانی
    کانال زیر جهت معرفی و اطلاعات در مورد تولیدات این کارخانه میباشدt
    telegram.me/tasmiranco

  605. عزیزان‌بیایید‌کانال‌مم

    https://telegram.me/gokkdh

    جوک‌کده‌پر‌از‌جوک‌و‌عکس‌خنده‌دار‌

  606. عزیزان‌بیایید‌کانال‌مم

    https://telegram.me/gokkdh

  607. امنیت شبکه. اینترنت پاک. دفاع در مقابل نفوذ. تست نفوذ پذیری. آموزش و اخبار مربوط به امنیت در شبکه و ارتباطات و فناوری روز دنیا.
    https://telegram.me/joinchat/BpK1jz8ODJx2OT-4jpK-_Q

  608. و من
    روبروی تو…
    می توانم تمام عاشقانه های نگفته دنیا را
    یکجا بگویم…

    سلام دوستان، صمیمانه و با افتخار از شما دعوت میکنم تا در کانال “کافه دولاپه” عضو شوید و اشعار و متن های کلاسیک و ناب آن لذت ببرید

    Romantizm@

    https://telegram.me/joinchat/BwnDzz-2C-4wiJDSvRA9RQ

  609. https://telegram.me/joinchat/Bb6iWEBVEWgNUMDbVf5kXQ مرجع تخصصی موبایل
    آگهی خرید و فروش گوشی در تمام استان ها
    قیمت بروز انواع گوشی
    بررسی تخصصی گوشی ها
    جدیدترین مدل ها
    مقایسه گوشی ها

  610. کانال آموزش کمک های اولیه حاوی مطالب کوتاه و مفید

    Telegram.me/muhelalahmar

  611. کانال اسطوره بی همتای موسیقی محلی خراسان (نعمت زنبیل باف)
    این کانال حاوی تصاویر ویدیو و عکس های زیبا از این هنرمند به نام می باشد
    لینک کانال
    @nematzanbilbaf

  612. فاطمه طهماسب پور

    طراحی و فروش انواع بدلیجات دستساز
    شمع های دکوری و مصرفی
    انواع گیفت های یادبود
    و تابلوهای نقاشی
    ارسال به تمام نقاط کشور
    @dadaeism

  613. کانال جالب?
    جدیدترین و بروز ترین ها برای شما
    jalbok@

  614. کانال مدوزیبایی
    مد لباس و مو جدید و بروز
    بجای داشتن چند کانال یک کانال داشته باشید
    مناسب برای آقایان و خانمها ?
    https://telegram.me/@modelbartarss

  615. کانال ما نوپاست ولی سه مدیر تحصیل کرده (PHD) داره که با مطالب متفاوت و تفکربرانگیز شروع به کار کردند. هدف اصلی کیفیته و رسوندن پیاممون به مخاطب در سطح بالا.

    telegram.me/bibar

  616. اگه میخوای در رابطه با هر موضوعی خبری داشته باشی بیا اینجا

    @for_tomorrow

  617. سلام ممنون از مطلبتون.
    بازارچه پلی مطمئن میان خریداران و تولیدکنندگان ایرانی و مشاغل خانگی
    @bazarcheyefarsi
    خوشحال میشیم در خدمتتون باشیم. 🙂

  618. شیوه اموزش انجام هر کاری
    @ShiveYab

  619. با سلام

    کانال گنج درون, کانالی برای تحول, اصول موفقیت و تحقق رویاها

    ganj_daroon@

  620. ممنون ازتوضیحاتتون
    ڪـــانال اوکی ایها
    ɨ∂: @Okiha

  621. کانال موزیک متفاوت زد موزیک :::::::::::::::::::::::@ZMUZIC

  622. با تشکر از ادمین محترم و توضیحات مکفی

    آژانس هواپیمایی یاسمین سیر

    https://telegram.me/joinchat/BinOSEFSJgdXOXoHx-of6Q

  623. تجربیات یک نخبه ثروت آفرین
    https://telegram.me/AnElite

  624. گروه طراحی پارس
    طراحی3D MAX و اجرا
    آشپزخانه
    کاغذدیواری
    پوشش سلولزی و ابریشمی بلکا
    پانل
    کفپوش
    پارکت
    کمد دیواری
    و …
    »»»»»09159073733«««««
    https://telegram.me/ParsDesignGroup

  625. سلام
    کانال امید به زندگی

    Telegram.me/omid_bezendegi

  626. سلام
    با وارد شدن در کنال ما از خنده روده بر شوید.
    ادرس کانال ما را به خاطر بسپارید:
    ansimekhande@
    با ورود به کانال آنزیمِ خنده از خنده خشتک پاره کنید.
    ادرسی کانالی ما رو تو رو جونی نَنِت برا بقیَم بِرفِس دادا

  627. 4CELL
    لـوازم جـانبــی مـوبـایـل
    با عضویت در کانال تلگرام فروشگاه 4CELL
    @FourCellShop
    از تخفیفات 10 تا 70 درصدی
    ما بهره¬مند شوید

    برای اعضای کانال:
    محافظ صفحه نمایش گلس فقط 7000 تومان
    گارد اصلی از 6000 تومان
    انواع هندزفری اصلی از 8000 تومان
    کابل صدا AUX از 1500 تومان
    مونوپاد اصلی فقط 28000 تومان

  628. ما ادعا داریم بهترین تیم بیمه ای استان اصفهانیم میتونید هر جور که خواستید مارو امتحان کنید ما پاکاریم

    Id: @arasgroup_ins

    در ضمن خیلی تشکر میکنم از این سایت بینظیر

  629. گالری بدلیجات لیـــــــــانا

    کلی بدلیجات روز دنیا با قیمتهای باور نکردنــــــــــــــــــــی

    https://telegram.me/lianajewellery

    @lianajewellery

    عضو بشید و خودتون قضاوت کنید…

  630. ارزانسرای کیف سارا
    ارزونترین کانال فروش کیف توی تلگرامه
    میتونید با کمترین هزینه یه عالمه کیف خوشگل داشته باشید با امکان ارسال به سراسر ایران اینم لینکش
    https://telegram.me/joinchat/BZhQt0DuHQ-UI-ll70SKPQ

  631. فال حافظ – فال قهوه
    ویژه بانوان

    https://telegram.me/faaleghadimi

  632. سلام خوشحال میشم به کانالما هم سربزنید متفاوت هستیم@mairaniyanfarda

  633. سلام، کانال گالری طلا و جواهر دفینه
    انجام سفارشات و ارسال سفارشات طلا

    https://telegram.me/dafine_1

  634. با سلام
    کانال ادبی شعر و ادب با گلچینی گرانقدر از ادبیات ایران و جهان میزبان لحظه های شماست.
    مشتاق حضورتان
    شعر و ادب
    @sher1vaadab

  635. کانال عطر سخن
    انواع متن های عاشقانه
    جملات زیبا و عارفانه
    @atresokhan
    عکس ها و فیلم های عاشقانه و غمگین
    انواع متن های معنادار مناسب گروه ها
    عکس های عاشقانه غمگین
    @atresokhan
    ارسال روزانه انواع موسیقی های غم و پاپ ایرانی

  636. بهترین کانال عکس وتصاویر متحرک و موضوعات جالب و دیدنی به جمع ما بپیوندید tapchannel@ تاپ چنل?

  637. کانال سیگنال
    signal_net@
    telegram.me/signal_net

  638. لباس وکفش مارک از ویتنام &ترکیه و….
    کمترین قیمت
    https://telegram.me/joinchat/DeaWN0CHjLW-bXEIsmQyXw

  639. به کانال مجله عکاسی و فروش دوربین های عکاسی و فیلمبرداری و لوازم جانبی بپیوندید
    https://telegram.me/DidnegarGroups

  640. به Beautiful songs بپیوندید
    @BSongs

    آهنگ های زیبای خارجی با ترجمه شعر،تریلر فیلم های جدید، پست های زیبا
    https://telegram.me/BSongs

  641. مجموعه آهنگ های ماندگار و خاطره انگیز به قول معروف خاطره بازی
    مجموعه ای از آهنگ های قدیمی و جدید که در زمان خودشان به جاودانگی رسیدن و اکثر ما ازآنها خاطرهای داریم

    https://telegram.me/GoodMusic100

  642. سلام
    یک کانال پر از مطالب مفید پزشکی و سلامت
    حتما سر بزنید
    کانال سیب سلامت :
    http://www.telegram.me/sibhealth

  643. ravanshenas2020@
    کانال روانشناسی و آرامش

  644. یه کانال سرگرمی و تفریحی و طنز

    toponabha@

  645. یه کانال سرگرمی و تفریحی و طنز

    toponabha@

    تاپ و ناب ها

  646. ? #GoldenApple ?✅

    یه کانال خاص?✅ واسه آدمای خاص?✅ که به چیزای خاص علاقه دارن ?? به جمع هواداران محصولات اپل بپیوندید ?

    https://telegram.me/joinchat/EVwwAUBLYinGFv7Q3slWXQ

  647. کانال فروش اشیاء آنتیک ، زیورآلات و سنگ های قیمتی
    به امید حمایت شما
    https://telegram.me/zarosim_hakhamanesh

  648. ⚜ گیفت
    ⚜جا حلقه ای
    ⚜قند
    ⚜سفره قندساب
    ⚜جام عسل
    ⚜دسته گل
    ⚜گلبرگ های تزیینی
    ⚜حنا
    ⚜یادبود شب عروسی
    ⚜ریسه مو
    ⚜شونه مو
    ⚜سنجاق شینیون
    ⚜هفت سین
    ⚜قابلیت اجرای مدل دلخواه شما⚜
    ?با قیمت مناسب و تخفیف کلی ، ارسال به سراسر کشور?

    ? کانال ما را دنبال کنید و به دوستان خود پیشنهاد کنید:

    telegram.me/titigift

  649. دوستان ابن کانال یکی از بهترین کانال های آموزش کسب درآمد و تکنولوژیه….

    @donter_rzb_ir

  650. کانالی بی نظیر برای علاقه مندان به کیهان و ستاره ها
    telegram.me/universess

    حتما سربزنید بد بود لفت بدین

  651. اجناس تزیینی گل گلی زیبا جدید
    @design_store

  652. بجای این که این همه بفکر جمع کردن اعضا برا کانالتون هستین و وقتتونو تلف کنید تو خونه با روزی چند کلمه تایپ کردن پول دربیارید کار خاصی نمیخواد بکنی فقط ثبت نام میکنی و یه لینک بهت میده اون لینکو برا دوستاتون بفرستین دیگه بقیشو ول کنید روزانه ۲۰ الی ۳۰ هزار تومان پول درمیارید فقط کافیه این لینکو به ۱۲ نفر بفرستی همین و هر لحظه که دوست داشته باشی میتونی پولتو برداشت کنی
    https://telegram.me/IraniTelgramBot?start=177899567

  653. کانالی برای کلش آف کلنز

    darkemperorchannel@

  654. سلام
    دنیای استیکر
    عضو شوید ترو خدا
    @stickers_com

  655. به کانال هک وروت من بپیوندید

    کافیه

    telegram.me/hooting
    رادر مرور گر خود کپی یا تایپ کنید

  656. به کانال شادامپور کانال جک وخنده بپیوندید
    Htttp://telegram.me/shadampor

  657. سلام
    ممنون
    لینک کانال فروش ظروف حاوى نقاشى سه بعدى ماهى قرمز
    به کانال ما هم سر بزنید ?
    https://telegram.me/GoldFish_3D

  658. عالیه

    به کانال ما که پر از انرژی و نشاطه سری بزنید
    @neshatkhone

  659. Telegram.me/the1000too
    باکیفیت ترین کاناله گیف و عکس و کلیپه سرگرم کننده به همراهه لینکه دانلوده مهمترین فیلم ها و سریال ها با زیرنویس.

  660. https://telegram.me/onlineshou با سلام کانال کنفرانس ملی تبلیغات دیجیتال

  661. کانال دهکده
    دهکده ای به وسعت ایران
    خرید هدایای نقاط مختلف ایران
    Dehkadeh_Iran@

  662. بچها به کانال من هم بیایید
    @lull_of_life

  663. سلام .
    از کانال فروش اجناس ترک بازدید کنید . ممنون.
    Ateruomboutique@
    خرید مستقیم انواع پوشاک و لوازم تزیینی ترک از استانبول بصورت کلی و جزیی

  664. کانال تزئینات ساختمانی @modernt

  665. @eshgemannedam
    کانال عاشقانه منو عشقم با مطالب دونفره توپ

  666. کانال رسمی مهدی انجل …برای کسانی ک دنبال علوم پنهان هستند.mehdiangel@

  667. جالب بود:)
    اونایی که مایمکرفت بازی میکنن چه تو گوشی و چه کامپیوتر و میخوان pro شن و کلی سرور و انیمیشنای ماینکرفتی ببینم بیان اینجاD:
    @mincraft_iran

  668. کانال کلید اسرار. kelide_asrar@

    کانال کلید اسرار. kelide_asrar@
    کانالی برای ارسال سرگذشت های واقعی و خواندن سرگذشت ها و داستان های عبرت آموز واقعی دیگران

  669. کانال تایپ.
    انجام تمامی کارهای تایپ ،پاورپوینت و…
    بامناسب ترین قیمت. typistt@

  670. با سلام و تشکر مفید بود.
    کانال ورزش و تندرستی در زمینه مطالب و تمرینات ورزشی و علمی و فروش ویژه محصولات ورزشی و اسپرت است.

    https://telegram.me/ fasli

  671. دوستان عزیز یک راه ساده برای آموزش زبان انگلیسی اینکه تو خونه بشینی و دم بخاری لم بدی و بدون هیچ هزینه ای از مطالب آموزنده کانال ما بهره بگیری…
    منتظرتون هستیم…????
    ?❤❤❤
    http://telegram.me/ArasEnglishSchool

  672. سلام دوستان
    یه کانال هک عالی

    @amirhpparniyan

  673. https://telegram.me/totheBeautyland
    @BeautyL_Admin
    کانال تخصصی پوست،مو و زیبایی
    مشاوره،معرفی پزشکان پوست،مو،زیبایی
    مطالب علمی
    لیزر،کاشت مو،جراحی زیبایی،بوتاکس و …
    حتما جوین شید.کانالی متفاوت.لذت ببرید

  674. اگه میخوای بدونی چطور. ریپورت نشی

    زود بیا تو این کانال بدو بیا
    @jorvajor91

  675. به کانال ،نه به دیابت، سریزنید درمان دیابت با طب سنتی
    @no2diabetes

  676. سلام بچه ها
    اگه دوس داشتین عضو کانال ما بشین
    ی کانال علمی پر از مطالب آموزشی پزشکی و طب گیاهی و آزمایشگاهی
    https://telegram.me/joinchat/Ep3W1z8DkEIGS3us_t_bvQ

  677. ღ❤️نوشته های خاص❤️ღ
    کانالی پرمحتوا از:
    متن و دلنوشته های غمگین،شادوخاص
    عکس نوشته های خاص وسنگین
    ویس غمگین&بسلامتی وفاز غم
    موزیک های جدید و کلی متن های جدید
    به ما بپیوندید??
    @mkoop
    @mkoop
    @mkoop

  678. کانال کتاب و دیالوگ تازه تاسیس شده

    @ketab_dialog

  679. سلام به کانال ما بپیوندید
    کانال شادی.جوک.عکس.گیف.هک.کرک.داستان.رمان.و……….همچی کده

    @romianitv

  680. سلام
    به نظر مهمترین و مطمئن ترین روش های برای افزایش کیفیت و اعضای کانال رو مطرح کردید.
    لطفاٌ آموزش های استاندارد زبان انگلیسی را در کانال زبانیــا دنبال کنید :

    https://telegram.me/joinchat/Bv9nD0AG_GNwZ5DgECmNsQ

  681. کانال تخصصی طراحی فروش و ایده های صنعت چوب و ام دی اف

    انواع دراور

    جاکفشی , میز مدیریت ,تخت و…

    با قیمت های باور نکردنی به همراه ارسال رایگان

    https://telegram.me/Tarhochoob

  682. کانال تخصصی طراحی فروش و ایده های صنعت چوب و ام دی اف

    انواع دراور
    جاکفشی , میز مدیریت ,تخت و…

    با قیمت های باور نکردنی به همراه ارسال رایگان

    https://telegram.me/Tarhochoob

  683. خیلی ممنون بابت مطالب افزایش اعضای کانال:

    شما، جامعه را در “نجوای آزادی” تحلیل کنید:
    NajvayeAzadi@
    https://telegram.me/NajvayeAzadi

  684. https://telegram.me/matalebravanshenasi20
    به نام خدا




    منتظر خوشبختی نباش تا لبخند بزنی شاید خوشبختی منتطر لبخند تو باشد

  685. من کانالمو تازه زدم.از کرمان سرزمین کریمان میگم.اگه بیاین خوشحال میشم
    @kermanrasa

  686. بنظرم خیلی خوب میشد تو این سرما زیر پتو با گوشی سفارش بدی،جنسو زیر قیمت دیجیکالا بیاره دم در خونه
    اینجا اینکارو میکنه
    https://telegram.me/joinchat/BRC3q0DIgcHIaHq3Msg9gQ

  687. مجله ی خانوادگی زندگی برتر :
    کانالی که شما رو از داشتن چندین کانال مختلف بی نیاز میکنه.
    به یک بار عضو شدنش می ارزه


    به مجله ی خانوادگی زندگی برتر خوش آمدید
    لحظات شادی رو براتون آرزومندم . امیدوارم از محتویات کانال لذت کافی رو ببرید .
    ?این کانال بر پایه ی احترام به ارزش های جامعه طراحی شده است .

    ای دی کانال ?
    https://telegram.me/joinchat/BmYr9D5sFv7isVLKQLHHuA

  688. Deeelhaa@کانال تکست غمگین

  689. کلبه دلتنگی
    وقتی از دنیا خسته میشوم

    می نویسم!!!

    می نویسم تا فراموش کنم..

    ارتباط با ادمین:

    Id: @Harfedel_2khi
    https://telegram.me/harfedel2khi

  690. از سکـــوتــم بتـــرس …!

    وقتــی که ساکـــت می شوم …لابـد همــه ی

    درد دل هایــم رابــرده ام پیش خــــدا …

    https://telegram.me/joinchat/EVGbXEFG3VH-STiO6-bZ2Q

  691. اوقات فراغتون رو با آموزش و ساخت کاردستیهای ما بگذرونید.
    @kardastiii

  692. ??خبر خبر…
    ???مژده برای دانشجویان علوم انسانی???
    ?«واحد پویش ایده پردازی»?
    ?? معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی (ره) در اقدامی بی نظیر و با هدف ارتقاء سطح فرهنگ نوآوری، خلاقیت و ایده پردازی در دانشگاه و برجسته سازی وجه کاربردی علوم انسانی، «واحد پویش ایده پردازی»را تاسیس کرد ??
    ✅ شما می توانید با شرکت و عضویت در این واحد، اصول و شرایط تبدیل شدن به دانشجویی خلاق و ایده پرداز را بدون پرداخت هیچ هزینه ای و بدون داشتن هیچ تجربه ای،زیر نظر بهترین اساتید و مربیان ایده پرداز سطح کشوری کسب نموده …
    ✅ و با معرفی به مراکز علمی و پژوهشی مربوطه، ضمن قرار گرفتن زیر چتر حمایت های مالی و علمی – پژوهشی آن مراکز،
    ✅ امکان ثبت و عملیاتی کردن ایده های خود را فراهم نماید…
    ✅ و حتی صاحب هدایا ی نقدی 20 میلیون ریالی و امتیازات ویژه ی علمی- پژوهشی ما شوید ?
    ? با ما در ارتباط باشید: 81032313-021- 09169758938

    آی دی کانال تلگرام: @vahed_idepardazi
    آی دی ادمین کانال: @mansourian222
    لینک ثبت نام ایده ها: http://www.farhangi.atu.ac.ir ?

  693. سلام
    ?سفارشات مونیسا?
    عروس خانوماازدست ندید?
    قبول سفارشات سرویس آشپزخونه وست سیسمونی وتزیینی های نمدی?☺️همه درکانال مونیسا?☺️
    https://telegram.me/joinchat/DaY2EEALDt4BkS4bcKoP3Q

    اینم ایدی کانالمون ممنون میشیم بیاین ویامنتشرکنید…:missparinamad@

  694. اطفا کانال مارو اد کنیسد در رابطه با موبایل و برنامه های کاربردی ممنونم

  695. با سلام

    دوستان عزیز
    لطفا کانال ما رو هم اد کنید

    rosannamezon@

  696. سلام…
    دوست داری روزی یک بخش از یک کتاب رو بخونی؟
    دوست داری روزی یک خاطره واقعی رو مرورکنی؟
    دوست داری زندگیت متحول بشه ؟
    پس وارد لینک زیر بشو…
    https://telegram.me/flightstoGod

  697. جدیدترین کلیپ ها و عکس های جنجالی و داغ در کانال زیر ?

    https://telegram.me/joinchat/DUJdgUDxb-tLZVDVHuVwyQ
    دوستان این کانال رو دنبال کنید
    ممنون ?

  698. سلام. خیلی ممنونم از جناب عرفان انبار و دوستان سایت گجت نیوز از متن مفیدی که به اشتراک گذاشتین.
    به پاس لطفی که کردین یکی از بهترین کانال های جذاب و مفید رو که واقعا پست هاش نگاه ما رو به زندگی زیباتر میکنه و تحول دهنده درونی هست رو به دوستان معرفی میکنم.امیدوارم هرروز با خواندن و درک پست های این کانال از زندگی لذت ببرید و به تحول درونیتان پایبند تر باشید.
    @tahavoldaron

  699. هیات متحدالزینب سلام الله مشهد.
    تو رو خدا عضو بشید یعنی انقدر کانالی حسینی بی جذابیته.

    Motahedozeynab@
    Motahedozeynab@

  700. بهترین و به روز ترین موزیک از همه سبک رپ،قدیمی و هرچی که بخواین
    telegram.me/@khasmusical

  701. لطفا کانال مارو همراهی کنید
    کانالی پر از متن عکس،استیکر وکلیپ عاشقونه
    سریال های ترکی وکره ایی,اهنگ.
    nabzeehsas4@

  702. سلام با تشکر از مطالب اموزندتون .
    این کانال لینک کده هست دوستانی که مایلن به جعم ما بپیونندنlinkkadieh@

  703. ✌️??
    کانال قرآنی و احادیث و روایات

    ???????
    https://telegram.me/joinchat/BxJI20ChTAnXQNUoEktsbg
    ??????????

  704. سلام دوستان این لینک کانال جدید خانم شراره خالقی همراه با بازدید آثار ، سفارش و فروش ، تدریس نقاشی میباشد .
    https://telegram.me/artistshararehkhaleghi
    مطمئنم که از دیدن این آثار لذت خواهید برد ?????منتظرتونیم

  705. اموزش *** و امنیت 0 تا 100
    @persiancrackers

  706. سلام

    ادمین محترم لطفا راهنمایی کنید که ممبر فیک چیه و چه خاصیتی داره برای کانال ؟

  707. کانال ایران تای چی مربوط به ورزش تای چی
    ورزشی است که که به تازگی در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده و روز به روز گسترش پیدا می کند
    و محدودیت سنی ندارد

  708. رویاهاییم را درون کوله پشتی ام ریخته ام
    سفر را بایدسبک بارتررفت
    تنهااحساس هایم را بردوش میکشم
    درهرکجای زمین که باشی کوله پشتی ات را بردار تاسرزمین گمشده ات راهی نیست
    https://telegram.me/koleposhtti
    کانال:کوله پشتی.کانالی متفاوت بادلنوشته های کاربران .

  709. طنزینه?
    ?کانال طنز و سرگرمی?

    ?هدف ما خندیدن شماست?

    ✔تابع مقررات جمهوری اسلامی ایران❌

    https://telegram.me/Tanziney

  710. سلام اگه کانالی پر از جک و طنز و ویس میخای بیا کانال
    ⭕خواجه مولا جک⭕

    ⭕کانالی پر از جک.کلیپ.ویس تل.گیف و…⭕

    ⭕در حال عضوگیری پس لطفا لفت ندید⭕

    ⭕لینک کانال جهت اشتراک گزاری
    @jokmmok

    ⭕بدو بیا⭕
    ⭕سریع لینک پایینو بمال بیا تو که ضرر نکنی⭕
    •—–✵❃✵—–•
    @jokmmok
    ¯\_(ツ)_/¯
    لینک کانال جهت عضو شدن:
    https://telegram.me/jokmmok

  711. خرید و فروش سیم کارت رند و معمولی و کارکرده همراه اول – ایرانسل – رایتل – تالیا
    شماره دلخواه شما اینجاست
    بخرید – بفروشید – لذت ببرید
    https://telegram.me/BuyandsellSIM

  712. احکام اصناف و مشاغل را به مقلدین حضرت آقا معرفی کنید:

    https://telegram.me/joinchat/BIP2QD_aZhf-erlc3_WN1Q

  713. کانال موزیک های ناب و عاشقانه
    ❤️❤️❤️ ????????

    Turkmusic710@

  714. کلیه محصولات اوریفلیم دومین بزند آرایشی دنیا را با کیفیت عالی قیمت مناسب خریداری کنید

    لینک کانال :
    https://telegram.me/joinchat/Ba54HTzj4UhnRsN0UGW5hA

  715. آموزش برنامه نویسی و راههای کسب و کار اینترنتی

    https://telegram.me/kelasfa_ir

    لینک عضویت مستقیم :
    https://telegram.me/joinchat/DEX9dkByt7CG82pfQAqXNQ

  716. کانال زیر واقعا ارزش عضویت داره
    من کانالهای زیادی عضو هستم ولی این کانال را مشتاقانه دنبال می کنم

    ⛔️? کوتاه , گزیده , جذاب ?⛔️
    با عضویت در کانال #حرف_حساب ?⛔️

    آدرس تلگرام : shonoodd

  717. کانال موج حضور البرز

    ✅معرفی احزاب و تشکل های سیاسی استان البرز
    ✅ ارائه برنامه های احزاب برای انتخابات
    ✅معرفی کاندیداهای مستقل و ارسال سوژه های انتخاباتی

    ———————————-
    دیروز را شکستیم، امروز عهد بستیم، با سعی خود بسازیم، فردای بهتری را…

    https://telegram.me/moje_hozore_Alborz

  718. اگر می‌خواهید احکام متناسب با شغلتان (رانندگان، بازاریان، خیاطان، آرایشگران، پزشکان، دانشجویان، زنان و غیره) را بدانید؛
    عضو کانال بشوید و به دیگران هم معرفی کنید.

    https://telegram.me/joinchat/BIP2QD_aZhf-erlc3_WN1Q

  719. دیدگاهتان در انتظار تایید مدیریت است
    سلام بنده شمارو به کانال کاملا فعال دعوت می کنم برای عضویت برای لینک زیر کلیک کنید@ticktock80

  720. سلام بنده شمارو به کانال کاملا فعال دعوت می کنم برای عضویت برای لینک زیر کلیک کنید

  721. کانال پیچ پیچک یک کانال عمومی با مطالب ارزنده و مثبت
    pichak96@

  722. احکام اصناف پوشاک کانالی برای دریافت آسان و به روز احکام بر اساس فتاوای امام خمینی و امام خامنه‌ای می‌باشد. با معرفی این کانال به دوستانتان در نشر احکام دین سهیم باشیم.

    https://telegram.me/joinchat/BIP2QD_aZhf-erlc3_WN1Q

  723. شیکترین و جدیدترین لباسهای زنانه و مردانه و بچگانه

    با بهترین کیفیت
    ???
    مانتو، پالتو، بافت، راحتی ترک و ……

    ادرس کانال فروشگاه اینترنتی ارام
    https://telegram.me/joinchat/Bhg7wkBPecwN3lkVGWguuA

    مارو به دوستان خود معرفی کنید???

  724. عرضه مستقیم محصولات بهداشتی از اروپا
    https://telegram.me/pishwatrading

  725. سلام

    برای تعمیرات گوشی و تبلت خود به باسابقه ترها اعتماد میکنید یا تازه کارها؟

    اتصالات با 12 سال سابقه و 2 فروشگاه بزرگ در تهران (شعبه بازار موبایل ایران-طبقه اول + شعبه 3راه عباس آباد)
    https://telegram.me/itsalat
    و اینستاگرام جذاب اتصالات
    https://www.instagram.com/itsalat.ir/

  726. لطفا به کانال منم سر بزنید پشیمون نمیشید
    °••∴₪قهؤھ‌‍‌ ټڷڂ₪∴••°
    ڨهٷھ ٹڸڂ ڭآڹإڸى بڒأې ۿمه
    هڼرێ.طڹز.عٱشڨإڹۿ
    کٵنأڷ ڑۈ به ڍۉښټٱٹۋڹ معڑفې ګڹێڋ
    بآ ٹشڪر

    https://telegram.me/ghaahvetaalkh

  727. با سلام
    بهترین کانال برای خرید نقره جات اصل و با کیفیت عالی به قیمت بازار
    بیاین پشیمون نمی شین
    انواع انگشتر و ست و نیم ست و دستبند و دستبندهای چرمی مردانه
    سفارشات اسم پذیرفته می شود ارسال به تمامی نقاط کشور
    لینک کانال
    https://telegram.me/AramGalleryforall
    ادرس اینستاگرام
    http://instagram.com/aram_gllery

  728. یه کانال اندرویدی متفاوت همراه عکس و جوک
    امتحانش ضرر نداره ، مگه نه؟
    https://telegram.me/joinchat/DNJA3T66RP4UOJTVVgWg8g

  729. فقط ادمای تنها بیان تو کانالم
    telegeam.me/tanha3876

  730. https://telegram.me/BUYH1J2 فروشگاه کاملا بزرگ درخواست همه نوع محصول با قیمت مناسب

  731. اطلاعات آموزشی
    اخبار و نکات سلامتی و مطالب روز و مفید علمی
    در کانال همای سلامتی

    https://telegram.me/homayesalamati

  732. تولید و فروش مستقیم محصولات غذایی ارگانیک دکتر سروش
    Telegram.me/doctorsorush
    ۰۹۳۵۱۳۱۷۴۰۸

  733. مجله زیبایی اینترنتی “شونه” آغاز به کار کرده

    این مجله با مطالب متنوع و دسته بندی شده و کلی برنامه متفاوت، شونه به شونه شما در راه زیبا زیستن قدم برمیداره
    در همین ابتدای کار هم که سری به این کانال تلگرامی بزنین متوجه تفاوتش خواهید شد

    telegram.me/shoonemag

  734. با سلام و احترام ????
    کانال تربیت کودک و نوجوان☟☟ اگه دوست داشتید خوشحال میشم عضو باشید و به دوستانتون هم لینک رو بدید:?

    ?‍?‍??‍?‍??‍?‍??‍?‍??‍?‍??‍?‍?

    کانال تربیت کودک و نوجوان☝️☝️☝️با مدیریت خانم آوادیس زینلی ،فوق لیسانس روانشناسی و علوم تربیتی از دانشگاه علامه طباطبایی و مدرس دانشگاه با ارائه ی مطالب بسیار کاربردی ،مفتخر است تا دوستانی را که علاقمند به مسایل تربیتی کودکان میباشند همراهی کند.
    با سپاس از حسن انتخاب شما

    به ما بپیوندید در?????
    ?کانال تربیت کودک و نوجوان?
    https://telegram.me/joinchat/Ak6SXD28FuUeqjTC4liJZw
    اگر نگران مسایل مربوط به رشد فرزندتان هستید،اگر کودکتان مشتاق قصه و لالایی و کلیپ های کودکانه آموزشی است با ما همراه شوید?

  735. Eghbal:
     اگه دنبال چیزای تک با قیمت مناسب میگردین حتما به کانال تلگرامی زیر سربزنید shopeghbal@ کافیه عبارت بالا رو داخل سرچ تلگرام بزنید تا کانالمون رو پیدا کنید . قیمتامون خیلی ارزونه فقط کافیه سر بزنید فقط اگه چیزی خواستید سریعتر بگید معمولا جنسامون زود تموم می شه شرمندتون می بزنید
    لینک کانال
    https://telegram.me/joinchat/D900f0E3geTFlHGeya8rLA

  736. با سلام خدمت دوستان عزیز
    در کانال دنیای علم و ادب در خدمت هستیم.
    جملات و متنهای زیبا و پندهای عبرت آموز
    به روزترین فهرست نشریات دانشگاهی
    معرفی سایتهای مفید علمی و آموزشی
    http://telegram.me/donyayeelm_adab

  737. @irangarditel

    کانال ایرانگردی

  738. سلام کانال تخصصی فروش مانتو و پالتو ارسال به تمام نقاط ایران
    ارزان تر و با کبفیت تر از همه جاhttps://telegram.me/joinchat/Cdc3lz8DzL6eUYs0xTMgQg

  739. سلام کانال فروش تخصصی مانتو ارسال به تمام نقاط ایران
    ارزانتر و باکیفیت تر از همه جا

  740. سلام
    از کانال ما دیدن کنید
    مزون عروس خاص
    حراج لباس عروس و نامزدی
    دسته گل و گیفت های عروسی
    ارسال رایگان به تمام ایران
    mezonspeciallady@

  741. کانال خبری فوری
    جدید ترین خبرهای روز ایران و جهان از منابع معتبر در اسرع وقت
    (لطفا برای حمایت از کانال تازه تاسیس ما جوین بدین)

    آیدی برای تبادل نظر و اطلاعات

    @Masoudlinkgroup
    https://telegram.me/linkkhabarfori

  742. سلام اینم اولین کانال پخش محصولات گیلان…..

    mah3ol@

  743. حل کاملا تشریحی و گام به گام نمونه سوالات پیام نور همراه با دانلود رایگان نمونه سوالات و پاسخنامه های تستی در «««« فراتستی»»»»»
    @faratesti
    telegram.me/faratesti

  744. سریالهای روز دنیا
    فیلمهای برتر فقط در گالری فیلم
    @GallreyFilm

  745. لیتمونت مجله ای به وسعت دنیا

    Litmont
    https://telegram.me/litmont

  746. https://telegram.me/shahrstickerr
    اینم یه کانال خوب برای کسانی که دنبال استیکر برای منازلشون هستند

  747. «کانال تلگرام نـــود درجـــه»
    https://telegram.me/tv90news
    —————-
    ⚽️⚽️Channel⚽️⚽️
    —————-
    @TVnavad

  748. زندگی سالم و شاد را در کانال رنگین کمان تجربه کنید

    rnkaman@

  749. زندگی سالم و شاد را در کانال رنگین کمان تجربه کنید

  750. محصولات متون شامل پوشاک مردانه و زنانه ( کیف. کفش. بوت. نیم بوت. لباس. تیشرت. تاپ. شال و …) لوازم تزئینی و مد ( دستبند. گردنبند. گوشواره. ساعت. عینک و …)لوازم آرایشی و زیبایی. لوازم خانه. لوازم الکتریکی. ابزارآلات و … با تنوع بالا و قیمتی باورنکردنی و ارسال به سراسر ایران
    تمامی محصولات دارای 72 ساعت تست فیزیکی و قابلیت برگشت رایگان در صورت عدم رضایت
    https://telegram.me/Ant1queShop

  751. سلام مژده براى خانم هاى عزیز پیج فوق العاده سالن تخصصى ناخن و مزون پیئونى به تازگى را افتاده و پر است از پیشنهادات و تخفیفات و هدایا براى اعضاى اول کانال عجله کنید
    اقایون به خانم هاى عزیزتان این کانال را هدیه کنید
    http://telegram.me/pyonyclub

  752. کانالی که تو تلگرام تکه و بیشتر جکها از این کانال هستش @jookebaza

  753. کانالی پر از برنامه و بازیهای اندرویدی
    @appgot
    https://telegram.me/appgot

  754. ❣مجله سلامت و زیبایی
    ❣روشهای مراقبت از پوست و مو
    https://telegram.me/denizbarber

  755. https://telegram.me/auto12azhari
    کانالی مخصوص ارائه اطلاعات صنعتی که البته نخصص ما در رشته آبکاری می باشد ، البته خدمات آبکاری زینتی در استان اردبیل

  756. https://telegram.me/joinchat/Auz2Nz8I066HNBuU1q_Kxg
    گروه مشاورین املاک ویلالند
    با هر بودجه وتوان مالی صاحب ویلا شوید.

  757. جهت اطلاع از تخفیف های روزانه به کانال آلبن مراجعه نمایید.
    https://telegram.me/allbon

  758. به جمع ما بپیوندید والپیپر های ماشینی
    @bankauto

  759. ساخت انواع عکس های سه بعدی پروفایل و استیکرهای سفارشی
    http://telegram.me/logo3bodi

  760. سلام دوستان
    اموزش زباتن انگلیسی
    از سطح مبتدی تا پیشرفته

    اینم لینکش
    https://telegram.me/learnsofunEnglish

  761. کیف و کفش ارزان با مدل های زیبا و طرح های زیبا

    اینم لینک کانال

    https://telegram.me/gartalbag

  762. نمایندگی ایران خودرو 1259

    سلام دوست عزیز:
    شاید شما هم دوست داشته باشید،که دوست داشته باشید عضو یه کانال مطمئن باشید که توی‌‌‍ اون کانال در زمینه اطلاع از شرایط پیش فروش،فروش نقد و اقساط، اعتباری،عادی،همه چیز در مورد خودرو(داخلی و خارجی،اشتباهات فاحش و شرایط تعمیر و نگهداری)، شرایط فروش قطعات و خدمات پس از فروش خودرو،پاسخ به سوالات متداول مشتریان عزیز، اطلاع از خدمات نوین و محصولات آینده ایران خودرو و خلاصه هممممه چی در مورد خودرو صحبت بشه.کانال تلگرامی ما میتونه در این زمینه همراهیتون کنه
    برای فعالیت در کانال واگر میخواهید شما هم عضو باشید،کافیه روی لینک زیر کلیک کنی.
    http://telegram.me/irankhodrokaviani1259

  763. دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته مدیریت و حسابداری.
    هر آنچه مورد نیاز شماست برای فارغ التحصیلی و ورود به بازار کار در کانال جدید کلینیک مدیریت دانشیار با حضور اساتید بنام مدیریت و حسابداری ??????????https://telegram.me/Daneshyarmanagementclinic
    مجموعه کامل آموزش #مهارتهای-کاربردی برای ورود به بازار کار.
    آموزش صفر تا صد #مقاله-نویسی و #پایانامه به همراه نمونه های انجام شده.
    مشاوره رایگان برای تمام مراحل انجام #پایان نامه.
    مجموعه فیلم های آموزش نرم افزار کاربردی #word2016 به زبان فارسی
    مجموعه فیلم های آموزش نرم افزار کاربردی #Excel
    مجموعه فیلم های آموزش نرم افزار کاربردی تحلیل آماری #SPSS
    مجموعه آموزشهای نرم افزار متلب #matlab.
    مجموعه آموزش نرم افزار کاربردی اقتصاد سنجی #eviews
    ??????????????????
    https://telegram.me/Daneshyarmanagementclinic

  764. ?خونه دار و بچه دااااااار ?زنبیلو بردارو بیااااااااااار
    یه کانال برای عرضه ی انواع محصولات با کیفیت با قیمت بسیااااار مناسب با تخفیف های عااااااااالی برای اعضای کانال
    کیفیت محصولاتمونو تضمین میکنیم ?
    giilshop@

  765. با سلام
    علاقمندان به کیف های دستدوز چرم به کانال مابپیوندید

    کیف های خاص و شیم
    @marysamy95

  766. بروز ترین آهنگ های ایرانی در کانال تهران موزیک✔✔

    ورود به کانال تهران موزیک??

    https://telegram.me/joinchat/BJDjZD_MQWBmFYVtJeXrMQ

    ✔ به اشتراک بزارید✔

  767. ممنون از مطالب مفیدتون ?
    اطلاعات حقوقی و مشاوره حقوقی رایگان ?
    @namdarhamiandadfar

  768. خیلی ممنون از مطالب ارزشمندتون
    کانال لاکچری پست، فقط پستهای لوکس و باحال
    از بین بهترین ها
    بیا تو
    https://telegram.me/LUXURYpost

  769. #علم
    #دانش
    #زیبایی
    #عجایب
    مفید ترین اطلاعات سلامتی،زیبایی،دانستنی ها و عجایب دنیا را با کانال مجله دانش تجربه کنید و از بالا رفتن اطلاعات عمومی خود لذت ببرید

    https://telegram.me/majale_elmii

  770. مینیمال نویسی یا داستان کوتاه کوتاه با صدای زیبای سیامک احمدی و دیگر آثار هنری مینیمال را در کانال ما پیدا کنید .

    https://telegram.me/minimalchannel

  771. کانال تازه تاسیس آمازون با ۲۰۰۰ نفر عضو حاوی حقایق علمی و جالب از سراسر دنیا برای افزایش اطلاعات عمومی شما.
    یه نگاه بندارید:
    http://telegram.me/joinchat/BBB2AEDT286kBQqAm6NX8A

  772. این هم یک کانال داغ داغ تازه از تنور درآمده !
    در حیطه ی مطالب و جملات روانشناسی
    telemoshavere@

  773. https://telegram.me/cinemafans

    معرفی آثار فاخر سینما

  774. فقط دانلود
    Telegram.me/dllfa

  775. ミ★@khasmataleb★彡
    مطالب خاص درمورد همچی حتی زیرخاکی دفینه ミ★@khasmataleb★彡
    ミ★@khasmataleb★彡
    ミ★@khasmataleb★彡
    ミ★@khasmataleb★彡

  776. پوشش اخبار و کنفرانس های اپل|نقد و برسی تخصصی محصولات معرفی شده
    https://telegram.me/AppleHouse2016

  777. یه کانال عالی❤️❤️
    فعالیتش در حدی نیست که سرتو درد بیاره??⛑⛑
    خیلی بهینه کار میکنه⏲⏱???????
    برنامه های مورد نیاز شما?
    پولی های بازار به رایگان✂️???
    دیگه لازم نیست بری بگردی تا موبوگرام یا… پیدا کنی یا نه پولی بابتشون? بپردازی
    ما اینجاییم که جدیدترین نسخه ها
    اخرین اخبار?
    و…..
    در اختیارتون بزاریم پس همراهمون بمونید

    ?توی پَک به سبک اندروید?
    ??@tuypak
    https://telegram.me/tuypak

  778. اگه میخوای از اخرین اخبار بدنسازی و روش های تمرین و رژیم های غذای و کلی عکس جدید از بدنسازان معروف و ایرانی مطلع باشی یه سری به کانالموم بزن.https://telegram.me/bodybuildingnews

  779. سلام خدمت تمام دوستان.به کانال ما هم سر بزنید.اخرین اخبار بدنسازی و رژیم های غذایی و ذوش های تمرینی جدید با کلی عکس از بدنسازان
    bodybuildingnews@

  780. سلام
    من کانال کارهای هنری با نمد و … دارم خوشحال میشم از کانالم بازدید کنید…
    گالری رنگین کمان
    https://telegram.me/ranginkaman_gallary

  781. کانال ورزشی ایران تای چی
    ارائه مطالب و فیلم ها و عکس های ورزش
    تای چی
    این ورزش محدودیت سنی
    ندارد و بسیار برای سلامتی مفید می باشد
    https://telegram.me/Iran_Taichi

  782. ?✡?سلام دوستان افزایش اعضای کانال ????گروه???? میزنم هر ۱۰۰ عدد فقط ۳۰۰۰ تومن شارژ ایرانسل ♉️♈️⛎
    آیدی ادمین??™™™????جهت pv
    ???????
    ?: https://telegram.me/mitradeljo
    در صورت ریپوت به گروه زیر مراجعه کنید
    https://telegram.me/joinchat/DWRySkBX4CVc98gnps91Ww

  783. سلام دوستان کانال جدید زدیم اخبار جدید بازیگران و سینما و تلویزیون

  784. کانال تلگرام بدون تبلیغ مطالب باحال و انرژی مثبت گیف های جذاب و …
    جون من عضو بشید اگه دوست نداشتید لفت بدید
    https://telegram.me/energymo3bat

  785. https://telegram.me/Mgreengold کانال طلای سبز کاشت,داشت وبرداشت پسته//////مدیریت تغذیه وابیاری در شرایط شور

  786. @cafe_ehsasedaroon به نظر من این کانال بهترین پلی است برا دوستان در تبادل اطلاعات و افزایش دانستنیها در مسایل مختلف اجتماعی و عاطفی

  787. کانالی متفاوت با معرفی بهترین های موسیقی جهان

    http://telegram.me/mus4u

    سربزنید.

  788. کانال تلگرام انواع موزیک :
    – موزیک های ایرانی جدید و قدیمی
    – موزیک های House
    – موزیک های Deep House
    – موزیک درخواستی شما از طریق ارتباط با ادمین

    https://telegram.me/SongSterClub

  789. کانال رسمی فروشگاه اینترنتی آکاکالا

    https://telegram.me/AkaKala

    تخفیف هایی تا ۸۰%

    آدرس سایت :
    http://akakala.com

  790. معرفی جدیدترین روش های لیزر موهای زاید- جوانسازی و مراقبت ازپوست و مو در کانال زیبایی ماندگار
    http://telegram.me/zibaeiyemandegar

  791. گروه مذهبی تلگرام برای همه افراد مذهبی
    https://telegram.me/saelinfatemeh

  792. کانال رسمی خبرگزاری کاسپین به زبان انگلیسی…با خواندن اخبار به زبان انگلیسی، زبان خود را تقویت کنید.
    https://telegram.me/enCaspress

  793. کانال فروش لباس کودک با قیمت فوق العاده

    https://telegram.me/little_shia

  794. کانال فروش و تبلیغات محصولات ارگانیک و گیاهی شرکت ایرانی تکسو
    تکسو با بهترین خدمات و بهترین کیفیت در خدمت تمام ایرانیان عزیز
    با ارسال رایگان به سراسر ایران و خدمات پس از فروش برای تمام ایرانیان گرامی
    کانال تکسو با لینک
    https://telegram.me/markettaksoo
    با ورود به ابن کانال از محصولات با کیفیت و درجه یک ایرانی استفاده کنید و بیشترین و بهترین نتیجه را بگیرید با تشکر .

  795. کانال یا کریم
    کانالی پر از مطالب متنوع و جذاب
    مذهبی
    فرهنگی
    تربیتی
    طنز
    اخبار
    و…
    https://telegram.me/joinchannel/masjedehm

  796. عزت اله محسنی پور

    کانال دنا نما
    دوستان خود را به کانال دنا نما دعوت کنید ?
    https://goo.gl/220FZx

    کانال دنا نما
    @denanama

  797. سلام
    تو این کانال هرچط بخوای هست از نرم افزار موبایل گرفته تا فیلم سینمایی و موزیک های به روز
    https://telegram.me/harchibekhaei

  798. کانال هواداران طناز طباطبایی
    https://telegram.me/tannazfans

  799. @SuperAps
    کانالی پر از برنامه های جذاب اندرویدی از هک وایفای گرفته تا هک تلگرام(به زودی)
    @SuperAps

  800. کانال مشاوره رایگان پوست و مو و زیبایی

    **معجزه گیاهان**

    https://telegram.me/herbal_beauty

  801. سلام
    کانال طنز کلیپ های طنز و فوق العاده خنده دار سروش رضایی و کلیپ های دیرین دیرین و مطالب طنز و خنده دار
    soriland3@

  802. کانال تلگرام:هرآنچه نیازشماست
    کانالی بسیارمتفاوت :اصلا شوخی نیست
    باما همراه باشید بامطالب:
    *تاریخی
    * ورزشی
    *علمی
    *سرگرمی
    *انگیزشی
    *ترفندهای خانه داری
    وموارداستخدامی کانال خرم دره

    https://telegram.me/almasdareh

  803. کانال درهم برهم

    تو این کانال همه چیز پیدا میشه

    به کانال ما بپیوندید:

    Telegram.me/darham_barham20

  804. اگه کانال به روز خبری فرهنگی دوست دارید عجله کنید:qom1396@

  805. اگه کانال به روز خبری فرهنگی یه سری بزنید:qom1396@

  806. دوستان عزیز کانال من : qom1396@

  807. سلام صبح همگی بخیر
    به کانال متنوع ما بپیوندید
    https://telegram.me/joinchat/D3HWwT__HsRe0ZwXZ4H3sg

  808. سلام. اگر یه کانال خوب و مفرح توی تلگرام می خواین
    حتما به zoomArt@ سر بزنید.
    شعر و دل نوشته، طنز و سرگرمی، معماهای جالب، مطالب فلسفی عکس های جذاب و … درش قرار داره.
    خلاصه همه چی تمومه.

  809. کانال ادبی
    محتوای زیبا
    شعر و عکس
    @sibegeloo

  810. سلام. در کانال چـــــــــاِی روضــــــــه اشعار آیینی محمدامین شهسواری، دانشجوی ارشد علم و صنعتو دنبال کنید.
    http://telegram.me/aayinipiems

  811. telegram.me/music2iran_com

    چنل موزیک حتما عضو شید

  812. کانال همه چی آنلاین
    همه چی توش پیدا میشه
    کلی فیلم و عکس خنده دار بدون هیچگونه تبلیغات
    منتظرتونیم
    همه چی آنلاین

    https://telegram.me/joinchat/C-4l9j9Ju74-YB2SxQZ1Mw

  813. کانال مخ ردی عالیه هم خنده داره هم جک داره هم عاشقونس تازه فاز غمم داره

    Telegram.me/asheganemf

  814. https://telegram.me/DiscoverAll
    دیسکاورآل کانالی در مورد مطالب، حقایق و دانستنی‌های علمی و همچنین مطالب مختلف دیگه.

  815. محال است بگذاریم در تاریخ بنویسند سید علی تنها ماند…. اینجا ایران است
    جهت حمایت از رهبر عزیزمون به کانال تلگرام حامیان ولایت بپیوندید
    ✅ telegram.me/jhv8bandi

  816. سلام دوستان ادرس لینک ما در تلگرام
    @Roozegare_dosti
    @Roozegare_dosti
    ی سر بزنید ضرر نمیکنید …. خوشحال میشیم تشریف بیارید

  817. کانال خبر تازه
    جدیدترین و مهم ترین خبرها از 50 منبع معتبر رسمی داخلی و خارجی

    @akhbare_tazeh

    https://telegram.me/akhbare_tazeh

  818. واسه من که این روش ها جواب نمیده!
    یه رمان هیجانی و اکشن دارم مینوسم..
    بخونین مطمئنم خوشتون میاد:

    https://telegram.me/KhuneRaghayam

  819. برای شنیدن آهنگ های انگلیسی مورد علاقه خود می توانید به کانال زیر مراجعه فرمایید.
    https://telegram.me/englishtrack

  820. مجموعه ای از داستان های کوتاه و آموزنده
    https://telegram.me/Dastane_kootah

  821. «مصباح الهدایه»

    فعالیت های دانش آموزی کانون مذهبی مصباح الهدایه شیراز

    کانال دانش آموزی مصباح الهدایه:
    @studentmesbah

    Studentmesbah@

  822. کانالی بسیار زیبا
    پر از مطالب ناب و سخنانی از بزرگان
    https://telegram.me/LOVEANDGOD

  823. کانال شیک دخت

    شیک ترین لباس های خواب و بادی
    شیک دخت ?
    https://telegram.me/ShikDokhtir‏

  824. ❤✌ ℓiƒε is awesome ✌❤
    انـــرژے مثبـــ+ـــت ?✌
    لطفـــا هپــ?ـــی وارد شیـــددد❤
    https://telegram.me/thinkdifferenttt

  825. تو این کانال عکس های مخصوص پروفایل و متون زیبای عاشقانه مناسب برای استاتوس گذاشته میشه
    خوشحال میشم عضو شید.

    شبهای تنهایی
    https://telegram.me/LonelinessNights

  826. سلام

    کانال عکس های زیبا از شال کشور . خصوصا شهر لاهیجان

    telegram /me/gilolahij

    gil_o_lahij@

  827. ㄟ(ツ)ㄏ?Jasmine♡:
    سلام. ???
    این کانال مخصوصِ خودمه و علایقمو توش به اشتراک می ذارم. ?
    ممنون که هوامو داری. ?
    راستی، یادت نره به بقیم معرفیم کنی:???
    Telegram.me/Zhym3
    اگرم خواستی چیزی بگی در خدمتم: ???
    Telegram.me/YasamaneZahra

  828. باسلام
    کانالم رو تازه ساختم واعضای کانالم هم زیاد نیستن
    ولی کانالم پر از عکس وویس کلیپ و ..‌. باحال و سرگرم کننده هست
    حتما دیدن کنید پشیمون نمیشید
    https://telegram.me/chizmiz1one

  829. کانال فروشگاهی زیورآلات شیک و خاص که کمتر توی بازار پیدا میکنید
    ارسال ب سراسر کشور ???
    https://telegram.me/joinchat/B-jfRj60KZXg9bovk3WAEA

  830. کاملترین و بروز ترین مرجع بازی پوکمون گو در ایران

    به کانال پرشین پوکمون بپویوندید و جز اولین و تاپ ترین پلیرای ایران باشید .

    https://telegram.me/PersianPokemon

  831. بهترین کانال برای کنکوریها و دبیرستانیها با بهترین جزوات و مطالب

    https://telegram.me/joinchat/DrDTuj7M7L9I9WdVRcjwAA
    https://telegram.me/joinchat/DrDTuj7M7L9I9WdVRcjwAA

  832. ==================به نام خدا==================
    ==========================================
    ===========گلچینی از بهترین مطالب طب سنتی===========
    ==========================================
    =================در:tebyazd@=================
    ==========================================
    مطالب اخیر کانال:
    چگونه در 1 ماه 10kg لاغر شویم؟؟

    درمان فوری ریزش مو

    و……..
    =========================================
    هر روز صبح یک آهنگ شاد و زیبا
    =========================================
    همه در :tebyazd@
    =========================================

  833. به کانال ما سر بزنید اهنگ و موزیک های جذاب و هات
    https://telegram.me/mr305fans

  834. فروشگاه اینترنتی پایار در زمینه کیف و کفش
    بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمتها در. پایار

    @payarshop
    Telegram.me/payarshop

    Payar.shopfa.com

  835. مشاوره کنکور توسط جمعی از دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی دانشگاههای تهران و دانشگاه های برتر کشور
    #برنامه ی مطالعاتی
    #تکنیک های تست زنی
    #معرفی معتبرترین منابع
    بیاین کانال تلگرامی (برترین مشاوران کنکور)
    @moshaverh100

  836. دانلود ناب ترین و بهترین نرم افزار های اندروید. نرم ذفزار های دیده نشده و کاربردی را در کانال زیر ببینید @downloadkadeh

  837. یک کانال اموزشى مخصوص بچه هاى گلتون . https://telegram.me/jegargosheh

  838. تبلیغ رایگان از کانال شما

  839. چرم سودا تولید کننده مستقیم محصولات چرمی با بهترین کیفیت در خدمت شما مشتریان می باشد.

    ستهای چرمی, کیف اداری, کیف پالتویی, کیف جیبی, کیف پول زنانه, کیف دوشی زنانه, جلد دسته چک, جلد مدارک

    چرم سودا جهت سفارشهای فوری شما
    مشتریان آمادگی خود را نسبت به تحویل محصولات چرمی خود اعلام میدارد

    بهترین تبلیغات و ماندگارترین هدیه را با محصولات چرمی تجربه کنید.
    جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر به کانل تلگرام ما بپیوندید:
    @sevdaleather1

  840. چرم سودا تولید کننده مستقیم محصولات چرمی با بهترین کیفیت در خدمت شما مشتریان می باشد.

    ستهای چرمی, کیف اداری, کیف پالتویی, کیف جیبی, کیف پول زنانه, کیف دوشی زنانه, جلد دسته چک, جلد مدارک

    چرم سودا جهت سفارشهای فوری شما مشتریان آمادگی خود را نسبت به تحویل محصولات چرمی خود اعلام میدارد

    بهترین تبلیغات و ماندگارترین هدیه را با محصولات چرمی تجربه کنید.

    ? قابل توجه مشتریان ارجمند:

    جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر به کانل تلگرام ما بپیوندید:
    @sevdaleather1

  841. کانال تخصصی جزا،جرم و کیفرشناسی/مهران قزلباش
    همراه با مطالب حقوقی بسیار کاربردی مبتنی بر نیازهای روزمره حقوقی کاربران عزیز:
    telegram.me/mehranghezelbashpenology
    ==================================
    https://telegram.me/joinchat/DCss1T-0SrdeNyYP3rVdsg

    • این کانال واقعا کاربردی و به درد بخوره

    • سلام
      کانال تخصصی جزا،جرم و کیفرشناسی/مهران قزلباش
      بدون حاشیه و واقعا میتونه مورد استفاده حقوقدانان و از طرفی هم مورد استفاده روزانه ی همگان باشد.
      استاد قزلباش تبریک عرض میکنم بخاطر این کانال باارزش و علمی

  842. ★اسلام تمدن است★
    امروزه تمام جهان از لحاظ اصلی که خاستگاه پایه ها و نظام های زندگی مردم است، در «جاهلیت» به سر می برد….?
    https://telegram.me/eslam_tamaddon

    به کانال ما در تلگرام بپیوندید

  843. یه کانال عمرانی عاااااااااااااااااااااااالی همه چی هست .
    @farzincivil

  844. https://telegram.me/Ashkanemambakhshدر اینجا نظاره گر دست نوشته ها،عکس ها و ویدئو های من هستید.امیدوارم که دوست داشته باشید.

  845. یه کانال تازه تاسیس پر از جک گیف و کیلیپ
    که هیچ کدوم +18 نیست
    اگه یه کانال می خوای که بتونی فیلمو عکساشو تو خانواده هم پخش کنی بیا تو
    telegram.me/PERTCHERTT

  846. سلام
    کانال فروش مبلمان منزل،سرویس خواب،بوفه،ناهارخوری،..
    خرید از تولیدی،شیک و با کیفیت عالی
    https://telegram.me/joinchat/DXERKD_OMVv-lJb3WdDYbg

  847. گروه محصولات سلامتی در نظر دارد شما را با بهترین دمنوشهای لاغری آشناکند.http://telegram.me/mahsolatehealth

  848. سلام
    کانال گروه خیریه وندا
    فعالیت این گروه خیریه در زمینه کودکان معلول جسمی و ذهنی هستش
    Telegram.me/vanda_ngo

  849. کانال قرآن و تفسیر
    ارائه مطالب قرآنی و تفسیری، پاسخ به سؤالات قرآنی
    ارتباط با مدیر کانال: @mofasserqran
    لینک کانال: https://telegram.me/quranvatafsir

  850. https://telegram.me/We_Sooong
    دیگه نیازی نیست وقت و ترافیکتونو بابت اهنگ های جدید و مورد علاقتون صرف کنید اینجا ما اینکارو براتون انجام میدیم

  851. کانال تلگرام رمز زیبایی مطالبی کوتاه وجذاب درمورد چاقی لاغری زیبایی پوست ومو سلامت بدن
    @ramzzibaii

    لینک کانال:
    https://telegram.me/joinchat/BUMqZz8EPK5EDj1T-kjdew

  852. با سلام. کانال کاملا فرهنگی و مفید برای ایرانین عزیز
    @culturing

  853. شعرهای_نو

    ?#شعرهای_شاعرهای_جوان

    ?#شعرهای_بدون_مرز

    ?#دلنوشته

    ?#موسیقی ستنی

    ?#معرفی_شاعرهای_جوان
    https://telegram.me/damnoosh_shere

  854. برای عضویت در کانال تلگرام آوین مارکت به آدرس @AVINMARKET مراجعه نمایید.
    برای دریافت تخفیفات ویژه و اخبار آنها فقط و فقط عدد 1 را به شماره 09036477359 پیامک نمایید. همچنین می توانید از طریق تلگرام عدد 1 را به این شماره پیامک نمایید.

    برای دریافت لینک مستقیم عضویت کانال تلگرام آوین مارکت عدد 2 را به شماره 09036477359 پیامک نمایید. همچنین می توانید از طریق تلگرام عدد 2 را به این شماره پیامک نمایید.
    به 1000 نفر اولی که با ارسال عدد 2 و دریافت لینک عضویت در کانال تلگرام آوین مارکت عضو شوند ، تخفیفات ویژه داده می شود.

  855. https://telegram.me/fayag
    کمپین مذهبی پوستر های زیبا انتی موسیقی کانلی زیبا برای شما عزیزان
    بیننده با عضو شدن ما را خوشحال کنید
    کانالی بدون تبادل و تبلیغ زیاد فقط برای استفاده عزیزان گرامی

  856. سلام از مطالب مفیدتون تا خط آخر لذت بردم
    ممنون میشم به کلبه درویشی ما در تلگرام که به زیبایی مربوط سری بزنید
    @arayeshkala
    جستجو کنید
    or
    http://telegram.me/arayeshkala

  857. سلام خدمت دوستان عزیز کانالی خوبی برای عضویت و دانلود فیلم های آموزش برنامه نویسی واقعا حرف نداره
    عضو شدید.
    لینک کانال
    https://telegram.me/move_film_ceplus

  858. با سلام
    ممنون از مطالب مفیدتون
    دوستان عزیزم من هم یک کانال تو تلگرام دارم . که پستهاش مختلفه آموزش خوشنویسی علمی داستانک معرفی کتاب . فیلم. ..
    اسم کانال همه گونه هست
    این هم لینک . خوشحال میشم تشریف بیارید
    Karkhalagh@

  859. اشتراک.گذاری اهنگ.با کمترین هزینه
    تبلیغات وسیع کانال شما با کمترین هزینه
    بهترین اهنگ های روز دنیا
    https://telegram.me/ahangv

  860. فروش عمده پوشاک از بانه
    telegram.me/hollinpooshak

  861. سپاس از مطالب مفیدتون ، ما هم سعی کردیم این نکات رو تو کانالمون به کار بگیریم
    از دوستان دعوت می کنیم به کانال اکسترا بپیوندند
    ما برای مخاطبین خود برنامه های ویژه و متنوعی داریم

    برند اکسترا ، محصول مشترک گروه صنعتی افرا چوب سبز ایرانیان و شرکت فاپکوی آلمان ، ارائه کننده ی محصولات ام دی اف ملامینه با بیش از 150 طرح و رنگ و با کیفیتی ماندگار .طراحی شده با هدف تامین بهتر نیازها ، خواسته ها و سلایق مصرف کنندگان در بازار

    شامل سه زیر مجموعه ی اکسترا رویسا ، اکسترا پلاس و اکسترا سالید

    آدرس کانال تلگرام ما :

    https://telegram.me/XtraWood

  862. دوستان پرسپولیسی در کانال ما عضو شید
    https://telegram.me/perspoliseshgh
    بزن رو لینک لطفا☝☝☝☝☝☝☝☝

  863. دوستان پرسپولیسی در کانال ما عضو شید
    @perspoliseshgh

  864. کانال ما ی کانال خوب برای اونایی هست که آشپزی رو دوست دارن و میخوان به آشپز ستاره تبدیل بشن…

    @AshpazStar

  865. کانال معمار98 خودم توش عضوم
    https://telegram.me/Memar98_com

    3000 هزار نفر از اعضای این کانال فقط خواستند 20 ثانیه مطالب این کانال را نگاه کنند
    اما عضو داائمی این کانال شدند…

    • اعضای ما زیاد نیست. اما یه کانال تخصصی و ویژه واسه آموزش ریاضی به شیوه جهانی آی مت. مطالب در رابطه با تربیت کودک. اصلاح رفتار کودک تغذیه کودک. مسایل جنسی کودک و….kozimaths@

  866. @demonhidden
    مطلب از همه چی
    فلسفی?
    خنده?
    مورد دار?
    ژون دار??
    خفن مَفَن?
    کول مول?
    و فلان و اینا…
    پیش ما بیاین???
    @demonhidden

  867. https://telegram.me/artlandchannel
    توجه توجه:
    # در کانال Art Land میتونید نقاشی را به حرفه ای دنبال کنید، آموزش + سفارش # منتظر شما در کانالمان هستیم

  868. با سلام
    مرسی از مطالبتون
    کانال من در مورد فروش ومشتری مداری است.البته تبلیغات هم به صورت رایگان انجام میشود.
    @aasanbefroosh
    منتظرتان هستم.

  869. آلبوم
    موفقیت وثروت
    سخن بزرگان
    عاشقانه خاص
    طبیعت
    دیالوگهای ماندگار
    سینما
    موسیقی
    و…
    https://telegram.me/joinchat/BLOf2jyMZ3Gpot9ytH_J2Q

    https://telegram.me/album24

  870. “من و دیابت” کانال تخصصی دیابت.
    فروش محصولات دیابت با نازلترین قیمت.
    پست های علمی و به روز به جهت افزایش آگاهی.

    https://telegram.me/manodiabet

  871. نا محدود بودن از فکر تو شروع می شود و با تو ادامه پیدا می کند و هرگز پایانی نخواهد داشت
    UnliMiteD RiCHS

    https://telegram.me/UnliMiteDRiCHS

  872. کانال وحشت و هیجان

    اگر به مسایل ترسناک مـل اجنه شیاطین و فیلم های ژانر وحشت علاقه دارید حتما به ما بپیوندید.

    @vahshatohayajan

  873. کانال عکس نوشته ویژه یا سلیقه ها
    @Tablohayetalayi

  874. Nmptc job
    کانالی متفاوت برای کاریابی…..
    اگر مدت هاست که بیکارهستید به ما سربزنید.
    ما ادرس محل کارتان را به شما میدهیم.
    Telegram.me/nmptcjob

  875. کانال تلگرامی موزیک لایت…. گنجینه ای آرامش بخش ترین موسیقی های بی کلام جهان
    https://telegram.me/Music_lights

  876. رتبه بدترینهای کارشناسی ارشد

    Mamnoon

  877. تبلیغات خیلی پول میخواد
    تبادل هم با کانال های ضعیف کسی تب نمیزنه :/
    بیاین خوشحال میشم |:
    telegram.me/textneveshte