شرکت حامی

شرکت حامی در زمینه خدمات پس از فروش محصولات تکنولوژی آغاز به کار کرد

امروز طی برگزاری یک رویداد خبری شرکت حامی (Hami Group) رسماً در زمینه‌ی ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات آی‌تی و موبایل آغاز به کار کرد. مدیرعامل این کمپانی رامین سلطانی با ارائه توضیحاتی از وظایفت حامی و چشم‌انداز آن سخن گفت.

یکی از کمبودهایی که پس از ارائه کالاهای آی‌تی شاهد آن هستیم، خدمات پس از فروش است. شرکت حامی با ورود به این صنعت قصد دارد تا به‌عنوان نخستین کمپانی مستقل از فروش و عرضه قطعات، تجربه‌ی متفاوتی از خدمات گارانتی را به مصرف‌کنندگان ارائه کند.

امروز سه‌شنبه 21 اردیبهشت ماه شرکت حامی (Hami Group) میزبان یک رویداد خبری در هتل لاله بود. در این نشست که با حضور مدیرعامل این کمپانی «رامین سلطانی» و اصحاب رسانه برگزار شد، شاهد ارائه توضیحاتی درباره فعالیت‌ها و برنامه‌های این شرکت بودیم.

شرکت حامی

سلطانی درباره اصلی‌ترین هدف تشکیل شرکت حامی گفت:

در تمامی کشورها شاهد حضور کمپانی‌های مستقلی هستیم که تنها به ارائه خدمات پس از فروش و تضمین می‌پردازند. فلسفه حامی نیز همین است. حامی قصد دارد تا نخستین شرکت مستقل ایرانی در این زمینه باشد. ما حوزه فعالیت خودمان را تنها درزمینه‌ی ارائه خدمات تضمین در بالاترین سطح ممکن برای مصرف‌کنندگان ادامه خواهیم داد. شاید یکی از دلایل بزرگی که تاکنون شاهد حضور چنین شرکت‌هایی نبودیم، عدم ارتباط کمپانی‌های ایرانی و خارجی با یکدیگر بوده است. حال با بهتر شدن فضای سیاسی و اقتصادی ایران، سرمایه‌گذاران خارجی را مجاب کرده‌ایم تا از حامی به‌عنوان یک شرکت مستقل حمایت کنند.

سلطانی در ادامه افزود :

گسترده بودن خدمات باعث راحت شدن خیال مشتریان است. سرمایه‌گذاران خارجی ما نه‌تنها به تزریق نقدینگی می‌پردازند، بلکه دارای چندین سال تجربه و دانش و تخصص در این زمینه هستند. علاوه بر آن ورود این سرمایه‌گذاران ایجاد اشتغال نیز خواهد کرد و در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور سرمایه‌گذاران بیشتری نیز خواهیم بود.

از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که حامی را نسبت به سایر شرکت‌های ایرانی متمایز می‌سازد استفاده از استانداردهای جهانی همراه با بهترین خدمات و تعمیرات تخصصی محصولات موبایل و آی‌تی در کم‌ترین زمان ممکن است.

علاوه بر آن شرکت حامی قصد دارد پلتفرم جامعی را تشکیل داده تا به دو صورت مجازی و حقیقی در کنار مشتریان خودش باشد.

در حال حاضر حامی موفق شده تا قراردادهایی را با دو تولیدکننده بین‌المللی «ایسوس» و «هواوی» منعقد کند که بر اساس آن حامی تنها ارائه‌دهنده رسمی خدمات پس از فروش گوشی‌های هوشمند دو کمپانی نام برده در ایران است. هرچند که به نظر می‌رسد میل حامی و سرمایه‌گذاران آن به سمت گسترش هرچه بیشتر و تحت پوشش قرار دادن گوشی‌های هوشمند سایر کمپانی‌ها بوده و به‌زودی شاهد اضافه شدن سایر کمپانی‌های معتبر به لیست تحت پشتیبانی خدمات حامی خواهیم بود.

در حال حاضر شعبه مرکزی حامی در خیابان شهید بهشتی تهران مشغول به کار است. البته  شعبه دیگری در مگامال اکباتان نیز در حال خدمت رسانی است و به‌زودی شعب دیگری نیز در بازار موبایل تهران، مشهد، اصفهان، تبریز و کرج نیز افتتاح خواهد شد. این کمپانی به شبکه‌ای متشکل از 245 مرکز پشتیبانی در سراسر کشور مجهز است  که البته در حال حاضر 150 مرکز آن‌ها فعال است و استان‌های دیگری نیز به شبکه حامی اضافه خواهند شد.

شرکت حامی

اما شاید سؤالی که ذهن شما را درگیر کند به کاربردن واژه‌ی مستقل در معرفی حامی است. سلطانی دراین‌باره می‌گوید:

مستقل به معنی استقلال از فروش محصولات است. این بدین معنا است که حامی هیچ دخالتی در خرید و فروش محصولات آی‌تی و موبایل ندارد و ارائه خدمات گارانتی تنها هدف این کمپانی است.

هرچند طی این جلسه به جزئیات نحوه‌ی ارائه خدمات توسط شرکت حامی اشاره نشده است و به گفته مدیرعامل این کمپانی رامین سلطانی، در آینده‌ی نزدیک اطلاعات بیشتری ارائه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*