پاسخ صحیح و اعلام برندگان مسابقه شانزدهم اردبیهشت 95

مسابقه‌ی شانزدهم اردیبهشت ماه نیز به اتمام رسید و مانند همیشه قصد داریم ابتدا نگاهی به پاسخ صحیح مسابقه انداخته و سپس برندگان خوش‌اقبال مسابقه را معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

پس از یک تاخیر کوتاه‌مدت دوباره با مسابقه گجت نیوز میهمان شما شدیم تا بتوانیم لحظات خوشی با شما داشته باشیم. مسابقه‌ی هفته گذشته نیز برگزار شد و شاهد استقبال شما عزیزان بودیم. همان‌طور که با روال مسابقه آشنا هستید شما یک هفته فرصت دارید تا پاسخ درست مسابقه را حدس زده و از طریق فرمی که در زیر پست مسابقه قرار دارد پاسخ خود را به همراه اطلاعات موردنیاز ارسال کنید. حال زمان آن رسیده تا نگاهی به پاسخ «لوگوی گیم شات را پیدا کنید» بیندازیم.

پاسخ صحیح مسابقه 16 اردیبهشت گجت نیوز؛ لوگوی گیم شات را پیدا کنید!

در مسابقه‌ی قبلی که به سبب تاسیس وب سایت گیم شات (عضو جدید خانواده‌ی گجت نیوز) برگزار شده بود مسابقه‌ای ترتیب دادیم و قرار بود که به 5 نفر از کسانی که پاسخ مسابقه را به‌درستی ارسال کرده بودند بن خرید یک صد هزار تومانی تعلق بگیرد که متاسفانه مشکلات سایت اسپانسر مسابقه باعث تاخیر در اعلام پاسخ و برندگان گذشته شد.به همین دلیل تصمیم گرفتیم به‌جای بن خرید از سایت مذکور، کارت هدیه‌ی 100 هزار تومانی به برندگان این هفته تقدیم کنیم.

اما پاسخ صحیح مسابقه شانزدهم اردیبهشت 95. در مسابقه‌ی برگزار شده، شما باید تعداد دفعاتی که لوگوی گیم شات در عکس بازی محبوب آنچارتد 4 پنهان شده بود را مشخص می‌کردید. در تصویر مسابقه، 10 عدد لوگوی گیم شات پنهان شده بود.

برندگان مسابقه شانزدهم اردیبهشت 95 گجت نیوز؛ لوگوی گیم شات را پیدا کنید!

از میان 12065 نفر شرکت‌کننده در مسابقه هفته قبل گجت نیوز ، تعداد 4012 نفر پاسخ صحیح را برای ما ارسال کرده بودند که 5 نفر از آن‌ها به قید قرعه، برنده خوش شانس کارت هدیه یک صد هزار تومانی شدند.

اسامی برندگان مسابقه شانزدهم اردیبهشت 95 گجت نیوز:

  • خانم الناز مهدوی 5 رقم آخر موبایل (59321)
  • آقای مهیار عاشور نژاد 5 رقم آخر موبایل (44193)
  • آقای پدرام وفادار 5 رقم آخر موبایل (07564)
  • آقای فرامرز گلرخ 5 رقم آخر موبایل (93582)
  • خانم شکوفه باباپور 5 رقم آخر موبایل (03264)

ضمن تبریک به برندگان خوش‌شانس مسابقه این هفته، جایزه پس از تماس و دریافت آدرس، طی روزهای آینده برای این عزیزان ارسال خواهد شد.

هرگونه نظر، پیشنهاد یا انتقاد شما در مورد این مسابقه، باعث دلگرمی، پیشرفت و بهبود روند اجرای آن خواهد شد. ما را از نظرات خود بی‌نصیب نگذارید.

درصورتی‌که تمایل به اسپانسر شدن مسابقه گجت نیوز را دارید، لطفا از بخش تماس با ما و یا ایمیل gadgetnews.net@gmail.com با ما در تماس باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. با سلام مسابقه بعدی کی برگزار میشه ؟
    مسابقه هفته ای یا ماهانه برگزار میشه ؟

  2. مسابقه بعدی کی برگزار میشه
    الان دو ماهه که یکی دوتا مسابقه بیشتر برگزار نکردین

  3. سلام مسابقه بعدی کی برگزار میشه؟

  4. سلام.میشه لطفا جای لوگو ها رو روی عکس مثل همیشه مشخص کنید…ممنون

  5. بازم خوبه درست جواب داده بودم ، مسابقه بعدی کی هستش؟؟؟

    خیلی دیر جواب مسابقه رو میزارین و مسابقه رو طرح و برگزار میکنین