IOS 5.1.1 در همان ساعات اول عرضه هک شد!

 

 

هکرها تازه‌ترین نسخه به روز شده سیستم عامل همراه شرکت اپل را هم هک کردند، این در حالی است که این نسخه دیروز عرضه شده بود.
iOS 5.1.1 توسط گروه هکری مشهور Chronic Dev هک شده تا نصب برنامه های مختلف و حتی برنامه هایی که به تایید اپل نرسیده اند بر روی این سیستم عامل ممکن شود.

هکرها برای این کار ابزار هکری خود را به روز کردند و Absinthe 2.0 را در دسترس علاقه‌مندان به دست‌کاری و هک کردن سیستم عامل اپل قرار داده اند. این برنامه نه تنها نصب برنامه های ثالث که به تایید اپل نرسیده اند را بر روی گوشی های آیفون ممکن می کند، بلکه با استفاده از آن می توان این گوشی را با دستگاه های ساخت دیگر شرکت ها سازگار و همگام کرد.
با توجه به پرطرفداربودن محصولات و سیستم عامل های اپل معمولا به فاصله کوتاهی نسخه های هک شده انها هم عرضه می شود. نرم افزار Absinthe 2.0 بر روی رایانه و از طریق اتصال آن به گوشی از طریق پرت USB اجرا می شود.
هکرها به کاربران توصیه کرده اند در زمان استفاده از این برنامه برای جلوگیری از وقوع هرگونه مشکل همه اطلاعات حساس خود را از روی گوشی پاک کنند و تنظیمات آیفون را هم به حالت پیش فرض برگردانند.


منبع : Pcmag

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*