مپ های تاون هال 11

بهترین مپ های تاون هال 11 بازی کلش آف کلنز

بازیکنان ماهر بازی پرطرفدار کلش آف کلنز (Clash of Clans) معمولا در سطح‌های بالایی قرار دارند و تاون هال خود را به بالاترین حد خود، یعنی سطح ۱۱ ارتقا داده‌اند. در این مقاله سعی داریم طرفداران پر و پا قرص این بازی را با جدیدترین مپ های تاون هال 11 بازی کلش آف کلنز خشنود کنیم.

برای کسب موفقیت در دست ساخته شرکت فنلاندی سوپرسل (Supercell) بایستی چه در جنگ‌های قبیله‌ای و چه در حملات معمولی، بسیار حساب شده و با دقت حمله کنید؛ اما همان‌طور که سوپرسل می‌گوید، هر بازیکن علاوه بر تدابیر لازم برای حمله، باید تدابیر بیشتری برای دفاع از دهکده خود بیندیشد؛ چراکه در غیر این‌صورت احتمال از دست رفتن اندوخته‌هایتان بسیار زیاد خواهد بود.

مپ های تاون هال 11 بازی کلش آف کلنز

چینش ساختمان‌های دهکده به روش‌های بسیاری امکان‌پذیر بوده و هر بازیکن متناسب با هدف خود، به تعیین مکان ساختمان‌های خود می‌پردازد. در این مقاله نیز نقشه‌های بازی را در چهار دسته Farming (حفظ منابع)، Trophy (کاپ)، Hybrid (کسب کاپ در کنار حفاظت از منابع) و War (جنگ‌های قبیله‌ای) طبقه‌بندی کرده‌ایم.

مپ های تاون هال 11 : فارمینگ

در مپ های فارمینگ سعی شده تا بیشترین میزان منابع بعد از حمله به دهکده‌تان باقی بماند. توجه داشته باشید در این دسته میزان تروفی‌های شما مدنظر نیستند و ممکن است شاهد کاهش ناگهانی آن‌ها باشید!

مپ های تاون هال 11 : تروفی

افزایش تعداد کاپ‌ها علاوه بر کسب جم، سبب افزوده شدن دهکده شما در لیست برترین دهکده‌های جهان می‌شود. بنابراین مپ های تروفی علی‌رغم به هدر دادن میزان قابل توجهی از اندوخته‌های دهکده، از ارزش بالایی برخوردارند و مورد استفاده بازیکنان برتر کلش آف کلنز در جهان قرار می‌گیرند.

مپ های تاون هال 11 : هیبرید

اغلب بازیکنان کلش آف کلنز مپ های هیبرید را برای دهکده خود برمی‌گزینند، چراکه درکنار حفظ منابع، به افزایش تعداد کاپ‌ها و دستیابی به مقام اول کلن کمک شایانی می‌کند.

مپ های تاون هال 11 : وار

مهم‌ترین رکن مپ های وار در کلش آف کلنز، عدم کسب درصد بالاتر و نهایتا کسب ستاره توسط حریف از دهکده شماست. چیدمان ساختمان‌ها در مپ های وار اهمیت بسیاری دارند، چراکه گاهی اوقات تنها یک ستاره باعث برد یا باخت جنگ قبیله‌ای کلن شما می‌شود. بنابراین بهتر است در پیاده‌سازی مپ وار خود دقت بیشترى به خرج دهید!

منتظر مپ های جدید برای سایر تاون‌هال‌ها در گجت نیوز باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه