با این کفش ورزشی هوشمند هرگز گم نخواهید شد!

با این کفش ورزشی هوشمند هرگز گم نخواهید شد!

به‌تازگی شرکت EasyJet اقدام به تولید یک نمونه‌ی اولیه از یک کفش ورزشی هوشمند کرده است که اگر شما از آن استفاده کنید، هرگز گم نخواهید شد. در ادامه با ما در گجت نیوز همراه باشید.

گجت‌های پوشیدنی با هندزفری‌های بلوتوثی راه خود را شروع کردند. امروز دنیای گجت‌های پوشیدنی راه درازی را آمده است. تکنولوژی گجت‌های پوشیدنی به حدی پیشرفت کرده که ابزارهایی مانند ساعت‌های هوشمند به همان اندازه‌ی گوشی‌های هوشمند کاربردی هستند و چیزی از آن‌ها کم ندارد. شاید این سؤال برایتان پیش‌آمده باشد که آینده‌ی گجت‌های پوشیدنی چگونه خواهد بود؟

شاید گجت‌هایی که در آینده تولید می‌شوند، نیاز به این‌همه تکنولوژی پیشرفته نداشته باشند. حتی در دنیایی که همه‌چیز با انواع تکنولوژی‌های پیشرفته و پیچیده پرشده است، می‌توان محصولاتی را تولید کرد که آن‌چنان هم پیشرفته نباشند، اما به‌خوبی نیازهای شمارا رفع کنند. شرکت EasyJet به‌تازگی طرحی اولیه (Prototype) از یک جفت کفش ورزشی تولید کرده است که باوجود تکنولوژی بسیار ساده‌ای که در آن به‌کاررفته است، می‌تواند از گم‌شدن شما در خیابان‌، فرودگاه یا مکان‌هایی که برای اولین بار به آنجا رفته‌اید، جلوگیری کند.

درگذشته شاهد کفش‌های هوشمند دیگری بوده‌ایم. برای مثال در تابستان سال گذشته کمپانی شیائومی یک کفش هوشمند تولید کرد. آن کفش هوشمند تنها یک گجت پوشیدنی هوشمند برای تناسب‌اندام بود؛ اما در مقابل کفش‌ ورزشی هوشمند EasyJet به معنای واقعی کلمه یک دستگاه جهت‌یاب تمام‌عیار است.

کفش ورزشی هوشمند EasyJet چگونه کار می‌کند؟

با این کفش ورزشی هوشمند هرگز گم نخواهید شد!

این کفش ورزشی هوشمند از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند شما متصل شده و در شرایط مختلف با ارسال یکسری اعلانات به شما، درباره‌ی چیزهای مختلف به شما هشدار می‌دهد. شما می‌توانید این کفش را به یک نرم‌افزار جهت‌یاب متصل کنید و از قابلیت‌های جهت‌یابی آن در این کفش هوشمند استفاده کنید. این کفش ورزشی هوشمند به کمک الگوهای لرزشی منظور خود را به شما انتقال می‌دهد.

قبل از اینکه شما بپرسید باید بگویم که درست حدس زده‌اید. EasyJet همان شرکت هواپیمایی نام‌آشنای بریتانیایی است که موفق به ساخت این کفش ورزشی هوشمند شده است. این شرکت هواپیمایی هدف خود از تولید این کفش هوشمند چنین بیان کرده است:

به کمک این کفش ورزشی هوشمند، مسافران می‌توانند در فرودگاه‌هایی که با آن آشنایی ندارند مسیر خود را به‌راحتی به سمت گیت درست پیدا کنند. ازنظر ما تولید چنین کفشی می‌تواند به مسافران زیادی در شرایط مختلف کمک کند.

در حال حاضر کمپانی EasyJet تمام نیروی خود را برای افزایش عمر باتری این کفش بسیج کرده است. این کفش هوشمند تنها 3 ساعت پس از شارژ کامل می‌تواند کار کند.

نظر شما در خصوص این کفش هوشمند چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خیلی جالبه من این کفش و تو سایت چارسونت دیدم که برای فروش قرار دادن ، پوشاک تکنولوژیک یواش یواش داره به ایران هم راه پیدا میکنه