پردازنده Exynos 8890

مدیر‌عامل ZUK  تایید کرد؛ پردازنده Exynos 8890 به گوشی ZUK Z2 قدرت خواهد داد

پردازنده Exynos 8890 به گوشی ZUK Z2 قدرت خواهد داد؛ این خبر را مدیر‌عامل کمپانی زوک تائید کرده است. ZUK یک کمپانی مستقر در چین است که توسط کمپانی لنوو حمایت می‌شود. این کمپانی تا کنون دو گوشی هوشمند به‌نام‌های ZUK Z1 و ZUK Z2 Pro را معرفی کرده است. گفته می‌شود که سومین دستگاه برند ZUK نیز به‌زودی معرفی خواهد شد.

مدیرعامل این شرکت، چنگ چانگ، دیروز یک تیزر تبلیغاتی از گوشی ZUK Z2 را منتشر کرده و اشاره کرد که این دستگاه به‌زودی عرضه خواهد شد. تصویر به نمایش گذاشته شده یک دستگاه شبیه به گوشی ZUK Z2 Pro را نشان می‌دهد؛ اما با کمی تفاوت نسبت به آن. شایعات منتشر شده حاکی از آن است که این گوشی در اواخر ماه جاری از راه خواهد رسید؛ اما مدیرعامل کمپانی زوک هیچ اطلاع دقیقی از تاریخ عرضه‌ی آن اعلام نکرد.

پردازنده Exynos 8890 به گوشی ZUK Z2 قدرت خواهد داد؛ این خبر را مدیرعامل زوک تائید کرده است

با توجه به نام این دستگاه، تقریبا هر کسی می‌تواند حدس بزند که گوشی ZUK Z2 در سطح پایین‌تری از گوشی ZUK Z2 Pro قرار خواهد گرفت؛ اما این بدان معنا نخواهد بود که حتما چنین اتفاقی صورت خواهد گرفت. مدیر‌عامل این کمپانی تصمیم گرفت برخی از اطلاعات این گوشی را نیز در پیج خود در شبکه‌ی اجتماعی ویبو نیز منتشر کند. او در واقع تایید کرد که گوشی زوک زد 2 از پردازنده‌ی پرچم‌دار سامسونگ، اکسینوس 8890 قدرت خواهد گرفت. پردازنده‌ی قدرتمندی که در گوشی‌های گلکسی S7 و گلکسی S7 اج نیز مورد استفاده قرار گرفته است. این پردازنده معادل با اسنپدراگون 820 بوده و حتی برخی آن را قدرتمند‌تر از تراشه‌ی پرچم‌دار کوالکام به‌حساب می‌آورند.

این موضوع بسیار جالبی است نه تنها به دلیل آنکه ZUK Z2 به پردازنده Exynos 8890 مجهز شده؛ بلکه به این دلیل که این اطلاعات توسط چنگ چانگ (Cheng Chang) به این شکل منتشر شده است. مدیر‌عامل این شرکت در کنار سطرهای منتشر شده در ویبو، این جمله را بکار برد «من هر روز از ZUK Z2 استفاده می‌کنم و واقعا از Exynos 8890 لذت می‌برم» این جمله به‌وضوح تایید می‌کند که گوشی زوک زد 2 از پردازنده اکسینوس 8890 برخوردار شده و جالب آنکه این پست نیز از طریق همین دستگاه در ویبو به اشتراک گذاشته شده است.

پردازنده Exynos 8890

اکنون مدیر‌عامل شرکت ZUK در شبکه‌ی اجتماعی ویبو، مطلبی را به اشتراک گذاشته و در آن مدیر‌عامل کمپانی میزو، Li Nan را نیز تگ کرد و دلیل آن نیز به‌احتمال‌زیاد تمایل میزو برای استفاده از پردازنده‌های سامسونگ در برخی از محصولات خود؛ مانند فبلت Meizu PRO 5 که در سپتامبر گذشته معرفی شد، بوده است. دستگاهی که از پردازنده‌ی Exynos 7420 در آن استفاده شد. حتی مدیر‌عامل میزو نیز با گفتن جمله‌ی «ذهن‌های بزرگ مانند هم فکر می‌کنند» به چانگ پاسخ داده و به‌نوعی چنین حرکتی را تایید کرده است. شایعات منتشر شده‌ی قبلی حاکی از آن است که کمپانی Meizu قصد دارد، امسال دستگاهی را عرضه کند که از پردازنده Exynos 8890 قدرت بگیرد و مدیر‌عامل کمپانی میزو با این پاسخ، کمابیش این موضوع را تایید کرده است.

بنابراین می‌توان تقریبا مطمئن بود که گوشی ZUK Z2 و پرچم‌دار آینده‌ی میزو از تراشه اکسینوس 8890 قدرت خواهند گرفت. پردازنده‌ای که ثابت کرده بسیار قدرتمند است. دقیقا نمی‌دانیم که این دستگاه‌ها چه زمانی از راه خواهند رسید؛ اما شایعات حاکی از آن است که احتمالا ZUK Z2 تا پایان این ماه وارد بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*