گوشی Panasonic Eluga I2

گوشی Panasonic Eluga I2 به‌روزرسانی‌های جدیدی را از پاناسونیک دریافت کرد

گوشی Panasonic Eluga I2 که سال گذشته توسط کمپانی پاناسونیک عرضه شده بود، به‌روزرسانی‌های جدید را دریافت کرد. Panasonic روز چهارشنبه مدل‌های جدید Eluga I2 خود را با بالا بردن مموری، حافظه‌ی داخلی و ارتقا دوربین جلو منتشر کرد. هم‌اکنون گوشی Panasonic Eluga I2 در دو مدل مختلف، یکی با 2 گیگابایت رم و دیگری با 3 گیگابایت رم و به ترتیب با قیمت 118 دلار و 133 دلار در هند در دسترس است.

به غیر از رم، مدل‌های جدید Eluga I2 در دوربین جلو نیز به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند. دوربین 2 مگاپیکسلی که در مدل Eluga I2 از قبل وجود داشته با یک دوربین 5 مگاپیکسلی جایگزین شده است. این گوشی هوشمند همچنین از شبکه‌ی ارتباطی 4G LTE نیز پشتیبانی می‌کند. موبایل Panasonic Eluga I2 سال گذشته عرضه شد؛ اما بدون پشتیبانی از شبکه‌ی 4G، مدل‌های جدید این گوشی با یک محافظ صفحه نمایش رایگان عرضه خواهد شد.

این کمپانی همچنین اضافه کرده که پاناسونیک Eluga I2 در مقدار حافظه‌ی داخلی نیز ارتقا یافته است. هر دو مدل این گوشی با 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی بسته بندی شده که از طریق کارت میکرو اس دی تا 32 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود.

گوشی Panasonic Eluga I2 دارای یک نمایشگر اچ دی 5 اینچی با رزولوشن تصویری 720 در 1280 پیکسل بوده و از یک پردازنده‌ی 4 هسته‌ای با سرعت پردازش 1 گیگاهرتز قدرت می‌گیرد. در پشت این گوشی هوشمند یک دوربین 8 مگاپیکسلی در کنار یک فلش LED قرار گرفته است. از گزینه‌های اتصال آن می‌توان به وای – فای با استاندارد 802.11 b/g/n، میکرو یو اس بی، بلوتوث و پشتیبانی از شبکه‌ی 4G اشاره کرد.

این دستگاه نیروی لازم برای روشن ماندن را از یک باتری 2000 میلی‌آمپر ساعتی تامین کرده و با اندازه‌های 8.8 در 71.2 در 144.2 میلی‌متر، 135 گرم وزن دارد. این گوشی هوشمند هم‌اکنون در رنگ‌های نقره‌ای متالیک، طلایی و خاکستری در دسترس است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*