حسگر آیریس در گلکسی نوت 6

گلکسی نوت 6 مجهز به حسگر آیریس خواهد بود

شایعات پیرامون ششمین نسل از سری فبلت‌های گلکسی نوت سامسونگ طی هفته‌های گذشته در فضای وب می‌چرخند. مطمئنا هرچه به رویداد رسمی این محصول نزدیک شویم، اطلاعات بیشتری از گلکسی نوت 6 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 6) منتشر خواهند شد. انتظار می‌رود در فبلت قدرتمند سامسونگ از بهترین سخت‌افزار و امکانات بهره گرفته شود. حال در گزارش‌ها گفته می‌شود که حسگر آیریس در گلکسی نوت 6 قرار خواهد گرفت.

حسگر آیریس در گلکسی نوت 6 قرار خواهد گرفت

سامسونگ احتمالا طبق سنت همیشگی، از بهترین مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در گلکسی نوت 6 استفاده می‌کند. با این که هنوز زمان زیادی تا رونمایی رسمی سامسونگ از این فبلت باقی مانده است، شایعات و گزارش‌های منتشر شده در مورد نوت 6 توجه ما را به خود جلب کرده‌اند. در این گزارش‌ها، از قابلیت‌های جدیدی در گلکسی نوت 6 سامسونگ پرده‌برداری شده است که اگر همه آن‌ها واقعیت داشته باشند، پرچم‌دار جدید کمپانی سامسونگ یک محصول انقلابی خواهد بود.

پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر به‌کارگیری چیپست 10 نانومتری 6 گیگابایتی LPDDR4 DRAM در گلکسی نوت 6 سامسونگ، حالا گفته می‌شود که این شرکت می‌خواهد از یک سنسور بیومتریک در پرچم‌دار جدیدش بهره گیرد؛ یعنی یک حسگر آیریس در گلکسی نوت 6. این در حالی است که تاکنون از این حسگر در محصولات قدرتمند و پرطرفدار استفاده نشده است.

کمپانی سامسونگ اخیرا در انجمن راهکار‌های موبایلی خود در سال 2016 از چیپست 6 گیگابایتی DRAM پرده‌برداری کرده است. علاوه بر این، کمپانی کره‌ای اخیرا تقاضای ثبت دو علامت‌تجاری در اتحادیه اروپا را داشته است. به نظر می‌رسد این تقاضا مربوط به قابلیت‌های منحصر به ‌فرد گلکسی نوت 6 باشد. بااینکه هنوز قرار گرفتن این چیپست و حسگر آیریس در گلکسی نوت 6 هنوز قطعی نشده، اما بسیاری از کارشناسان این احتمالات را رد نکرده‌اند.

حسگر آیریس در گلکسی نوت 6

با اینکه هنوز پیرامون مشخصات پتنت جدید سامسونگ در اتحادیه اروپا، اطلاعات زیادی در دست نیست، اما همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، این دو مارک تجاری با نام Samsung EYEPRINT و Samsung IRIS ثبت شده‌اند. از آنجایی که گلکسی نوت 6 احتمالا حوالی ماه اوت سال جاری رونمایی می‌شود، ممکن است کمپانی سامسونگ نتواند حسگر آیریس و چیپست مذکور را به این پرچم‌دار برساند. با این حال از آنجایی که گفته می‌شود گلکسی نوت 6 سامسونگ یک محصول قدرتمند و منحصر به فرد است، قرار گرفتن چنین قابلیت‌های جدیدی در آن دور از انتظار نیست. نظر شما در این زمینه چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام . خیلی خوبه بجای حسگر اثر انگشت از حسگر چشمی تو گوشی استفاده بشه تا وقتی خواب باشیم کسی نتونه قفل گوشی رو باز کنه(عیب حسگر اثر انگشت و برتری حسگر چشمی)