فیلم Fruit Ninja

فیلم Fruit Ninja در حال ساخت است؛ یک بازی موبایلی دیگر بر روی پرده سینما

پس از کسب موفقیت توسط فیلم پرندگان خشمگین حال نوبت به آن رسیده تا فیلم Fruit Ninja ساخته شود. این خبر در حالی منتشر می‌شود که ظاهراً استودیوهای سازنده و نویسندگان این اثر اقدامات لازم را برای تولید انیمیشن فرویت نینجا آغاز کرده‌اند. با این حال هنوز نام کارگردان این اثر مشخص نیست.

ساخت یک فیلم بر اساس یک بازی موفق موبایلی؟ هرگز فروش نخواهد کرد! اما دست نگهدارید. چراکه همین حالا فیلم پرندگان خشمگین (The Angry Birds Movie) بالاترین رده‌ی باکس آفیس ایالات متحده را از آن خود کرده است. بنابراین می‌تواند چنین چیزی دلیل خوبی باشد تا فیلم Fruit Ninja نیز به موفقیت برسد.

«تریپ وینسون» یک تهیه کننده آمریکایی است که دوران موفقی را در «استودیو هالف‌بریک» سن اندریاس می‌گذارند و قصد دارد تا شخصیت دوست‌داشتنی نینجا در بازی فرویت نینجا را به روی پرده‌ی سینما‌ها بیاورد. این بازی پس از بازی پرندگان خشمگین، دومین عنوان پر فروش پلتفرم iOS است که تا بدین لحظه بیش از 1 میلیارد بار دانلود شده است.

عوامل سازنده فیلم Fruit Ninja

«جی. پی. لیوین» و «چد دامیان» دو نویسنده مشهوری که از آن‌ها آثاری همچون «کپشوتر»، «انچورمَن» و «تاندرباکس» را به یاد می‌آوریم، قرار است بر روی این پروژه کار کرده و وظیفه‌ی نویسندگی آن را بر عهده گیرند. گفته می‌شود که این فیلم توسط دو کمپانی Image Movemers و Sony Animation به عرضه رسد. در حالی که کارگردان این اثر هنوز انتخاب نشده است، می‌توانیم طی روز‌های آینده از آن مطلب شویم.

متأسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعات دیگری از این انیمیشن در دست تولید به بیرون درز نکرده است و نمی‌توانیم هیچ رؤیاپردازی از آن داشته باشیم. بازی فرویت نینجا دارای محیط بسیار محدودی است و شما در این بازی تنها یک‌تخته، شمشیر و چندین نوع میوه را می‌توانید مشاهده کنید. حال‌آنکه فیلم Fruit Ninja چگونه نوشته خواهد شد و چه داستانی خواهد داشت، موضوع‌هایی است که می‌توانیم در روزهای بیشتر اطلاعات تازه‌تری را از آن به دست آوریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*